elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Deviant Moon Tarot – recenzia

Posted by elizabethin na 9. februára 2013

box (1)Deviant Moon Tarot je ilustrovaný talentovaným  umelecom Patrickom Valenzom .

Predstavuje unikátne alternatívne výklady tradičného Rider- Waite tarotu so symbolikou inšpirovanou moon tvárou postáv, vytvorených z manipulovaných fotografií náhrobkov z 18. storočia, ktoré sú umiestnené na evokujúce prostredie.

Do kresby sú začlenené surrealistickej scény vzdialených komíny, šialenými azylov a opustených budov.

Taktiež snímok cintorínov s psychiatrickým ústavom.   určené na osvetľovanie hlbšej časti podvedomia.

Tento tarot  je výsledkom troch rokov umeleckej práce. Sám hovorí, že ho inšpirovali sny v období detstva.

Postavy ako vidíte sú akoby deformované, pretiahnuté, asymetrické, povedala by som som, že obrázky pôsobia veľmi znepokojujúco až bizardne.

Pre mňa samotnú je tento tarot nepoužiteľný. Nedokážem s ním pracovať, rušia ma kresby a aj výjavy, tá temná stránka, akási tienistá podoba jednotlivých symbolov, nahota výjavov.

Tento tarot bol dlho na popredných rebríčkoch v predajnosti vo svete a recenzie sú naň veľmi dobré a mnohým kartárom sa s ním vynikajúco pracuje, lebo akoby v sebe zahŕňali aj tu reverznú alebo opačnú informáciu. 

Ja sama som ho dostala a naozaj mu neviem prísť na chuť, neskutočne ma tá symbolika ruší.

Ak sa rozhodnete kúpiť si tento balíček, dostanete k nemu len maličkú brožúrku, takže by bolo dobré si naštudovať klasickú  Rider -Waite symboliku a už potom sa snažiť pochopiť, čo chce karta povedať.

Stretnete sa s klasickým rozdelením Malej arkány na Poháre, Mince, Meče  a Palice. Veľká arkána má zvyčajné názvy.

Ja len poprajem, aby sa darilo pri práci s ním každému, kto sa tento balíček rozhodne zakúpiť.

autor – Elizabethin

Meditácia s kartami z Veľkej arkány

Shadowscapes tarot – recenzia

Grace cards – recenzia

Art Nouveau Tarot – tarot recenzia

.

Uzatváracia karta v Tarote

Tarot na pomoc tej druhej strane :-) menej zúfalej 🙂

VEŠTENIE – Rôzne spôsoby ORÁKULA

5 komentárov to “Deviant Moon Tarot – recenzia”

  1. Ja ho priam neskutočne milujem… 🙂

    • xixiix ja mam rada take tie malovane a rozpravkove, zenske a snove s kvetinkami a prirodou .-) ja som v tomto hrozna dost, mam peknu zbierku balickov a vzdy ked vidim na amazone nieco pekne, tak uz by som nakupovala xixiixi
      pekny den prajem

  2. […] Eli sa objavila recenzia jedného zo skutočne silných tarotov – aj s obrázkami. Ide o Deviant […]

  3. anitraM said

    Kebyže som kartárka, tak by bol pre mňa neskutočným pokladom. Sú naozaj krásne, očarujúce. 😉

Pridaj komentár