elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Shadowscapes tarot – recenzia

Posted by elizabethin na 14. apríla 2012

Shadowscape tarot od ilustrátorky Stephanie Pui-Mun Law, publikovaný spoločnosťou Llewellyn 2010 je jedným z najkrajších ženských tarotov, ktorý som videla.

Mám k nemu veľmi blizky vzťah, lebo Stephany obdivujem už od svojej mladosti, keď som v roku 2000 objavila jej prvé diela a odvtedy ma inšpirovala ku kresleniu jej štýlom.

Na tento tarot som čakala 8 rokov, kym vyjde a potom ho dostala z lásky do daru, ako mi bolo povedané, lebo každá kartárka ma svoj vlastný tarot, ktorý ho sprevádza životom a pre mňa bola práva táto sada taká osudová .

Je inšpirovaný Rider-Waitovou symbolikou, takže naštudovať najprv túto odporúčam , nech vidíte znaky na kartičkách.

Veľká arkána je zdobená hlavne motýľmi a vtáčikmi zo živočíšnej ríše, ktorá tu dominuje ako sprievodcovia ku jednotlivým postavám.Sila je VIII, Spravodlivosť XI.

Malá arkána je delená klasicky. Palice sú sprevádzané hlavne líškami. Poháre rybami v spoločnosti morských ľudí. Meče labuťami a vranami. Mince drakmi a jašteričkami.

Knižočka ktorú dostanete je bohato zdobená ilustráciami, ma okolo 250 strán, ku jednotlivym kartám je málo popisu, toho základného, ale je to vynahradené básňami a rozprávkovými príbehmi postáv na jednotlivých kartách s odkazom pre vás, vťahujúc vás do fantazijného sveta na karte. Mne sa to veľmi páči. Som týmto nadšené a je to presne podľa mojej krvnej skupiny aj keď sa to mnohým nemusí páčiť. Preto si zožeňte základný popis RW tarotu, ak chcete tento používať na divináciu.

Čo je nevýhodou, je otrasná kvalita kariet, ktoré sa pri častejšom používaní poškodia hneď. Taktiež, nie je to vidno, ale sú lemované takým strieborným okrajom a na spodku karty  je napísaná jej hodnota.

Prajem všetkým pri pozeraní týchto kariet hlboký umelecký zážitok a verím, že si tu každý nájde tú čo ho osloví .

autor – elizabethin

4 komentáre to “Shadowscapes tarot – recenzia”

  1. anitraM said

    Tak tieto sú ozaj krásne jemné, radosť s nimy pracovať. 😉

  2. ano je uzasny, krasny a dostala som ho neocakavane a od osoby, co by som necakala, ale bolo to z lasky a to si cennim na viac 🙂
    uz som nedufala, ze ho dostanem, tak ale zivot vie naozaj prekvait velmi 🙂
    ja saho neviem vynadivat 🙂
    pekny den a nech sa dari tiez 🙂

  3. ambala said

    veru, nadherne karticky, tiez ich mam doma 🙂

Pridaj komentár

 
