elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Grace cards – recenzia

Posted by elizabethin na 24. marec 2012

Grace cards od Cheryl Richardson publikované spoločnosťou Amoreno 2005.

Ide o balíček 50 kariet, ktoré slúžia na každodenné zamyslenie sa nad životom.

Na zadnej strane každej kartičky je uvedená rada a malé povzbudenie, myšlienka, čo má pomôcť k zamysleniu sa.

Neobsahuje preto knihu s popisom. Ide o veľmi dobrú kvalitu. Dokonca umývateľné xixiix z oboch strán.

Ani tarotové karty nebývajú také kvalitné. Ja ich mám v angličtine.

Intuitívne necháva čitateľa, nech mu samotná karta napovie, čo je pre neho práve dôležité.

Pre mňa tieto kartičky už dávno predstavujú pokojné zamyslenie sa nad plynúcim životom.

Patria medzi moje najobľúbenejšie v kolekcii ktorú mám a sú nádherné.

Nič zložité, nezrozumiteľné, extrémne hlboké.

Ale láskavé ľudské pohľady v zopár vetách, čo dajú pri zamyslení sa každému to, čo potrebuje.

autor- eli

18 odpovedí to “Grace cards – recenzia”

  1. ambala said

    nadherne karticky 🙂

    mna na 1.pohlad najviac zaujala karticka “Illumination” a potom este “Connect”, “Patience” a “Shine”

  2. dakujem ambalka 🙂

    ja ti napisem aj co sa pise po anglicky a skusim aj prelozit, dobre?,na tie karticky co sa ti pacili 🙂
    mozno v svojom preklade budes mat iny vyznam, preto aj po anglicky pisem 🙂

    Illumination – Believe in the power of grace. When we least expect it a new door will open and the light of grace will illuminate our next step.
    Uver v silu milostosrdensta. ked to nejmenej ocakavame, nove dvere sa otvoria a svetlo milosti osvieti nas dalsi krok.

    Connect. Find your center. When we stay connected to our spiritual core, the best and most advantageous path unfolds before us.
    Spojenie. Nájdi si svoj stred. Keď zostávame v spojení so svojím duchovným jadrom, najlepšia a najdobrodružnejšia cestička sa rozvinie pred nami.

    Patience.Trust in Divine timing.Your future holds something far greater than your past.
    Trpezlivosť. Dôveruj v božské načasovanie. Tvoja budúcnosť má pre teba pripravené niečo oveľa väčšie ako je tvoja minulosť.

    Shine. Step into the light. You are a gift to the world.
    Vynikaj, jagaj sa, žiar naookolo. Vstúp do svetla , lebo si darom pre tento svet.

    pekny den moja a su to krasne karticky, co si si vybrala 🙂

    • ambala said

      dakujeeeeeeeem 🙂

      ozaj, kde sa daju tieto karticky kupit? a su aj v cestine alebo slovencine (pripadne nemcine)? ja sa s tou anglictinou fakt velmi nekamaratim a ked mozem, vyhybam sa jej…

      • za malo moja 🙂
        mne tie karty darovali, bol to darcek k narodeninam 🙂
        cez amazon, takze neviem ci ich dostat aj v nemcine, alebo cestine
        ja ti vzdy prelozim ambalka .-)
        krasnu nedelu prajem tebe a aj tvojim zlatickam 🙂

      • ambala said

        aha…

        veru, krasny darcek 🙂

        no skusim ich niekde vynuchat…hadam najdem 🙂

        prajem pekny zvysok vikendu 🙂

      • ambalka mozem ti poslat vo worde:-)
        vytlacis si zatial, ono sa da aj na ne pozerat, tie myslienky si aj clovek sam domysli, daj si motivacne na pocitac nejaku kazdy tyzden a doda ti to energie tiez mne pripominaju anjelov a su to take silne ale zaroven krehke zeny
        paa a posielam slniecko 🙂

      • ambala said

        Eli, dakujeeem 🙂

        a napises mi, co znamena karticka “Imagination”, ta ma dnes uplne ocarila 😛

      • rado sa stalo ambalka 🙂
        som rada, ze potesili aj ostatnych 🙂 tak pisem o imagination

        Imagination. Life`s diffuculties are a call to consciousness .A grace-inspired event that challenges to reach beyond limited thinking.

        Predstavivosť. Životné ťažkosti sú výzvou pre naše vedomie. Predstavivosť je laskavosťou inšpirovaná udalosť, ktorá nás vyzýva dostať sa za naše obmedzujúce myslenie.

        papap a nadhernu nedelu 🙂

  3. anitraM said

    jááj tie sú tak krásne ženské, nádherné s nimi sa ti bude pracovať jedna radosť. Mne padla do oka hneď Belive, ale nemusíš mi opisovať čo znamená.

    Tak krásnu sobotu želám mojko. 😉

  4. ano su krasne a v skutocnosti este krajsie 🙂
    a ide z nich velky pokoj a harmonia
    som rada, ze si si aj ty jednu nasla co ta oslovila martinka

    pekne oddychuj a pokojny sobotny vecer zelam aj tebe 🙂

  5. Lola said

    to je krása… mne sa páči “Invoke” …a mne odpisovať môžeš 🙂
    a prajem pekný zvyšok víkendu

  6. pekny vecer lolinka aj tebe 🙂

    som rada, ze sa pacia aj tebe a napisem ti , aku myslienku pre teba nesie karta invoke 🙂

    Invoke, Ask for a blessing. There is an endless supply of Divine support awaiting your request.
    Vyzývaj, pros, dovolávaj sa. Požiadaj o požehnanie. Nekonečný zdroj Božskej podpory, čaká na tvoju žiadosť.

    dufam, ze potesilo 🙂

    krasny vecer aj tebe lolinka prajem 🙂

  7. Lola said

    oh, potešilo… a ako 🙂 ďakujem veľmi pekne

  8. tak potom je vsetko v poriadku 🙂
    a prajem len to dobre nech si ta najde lolinka 🙂
    krasny vikend nie len tebe ale aj vsetkym okolo teba 🙂

  9. Katka said

    waw, krásne kartičky, mne pocitovo vyhovujú karty Delfíni a víly, tie vedia krásne pohladiť dušu .. ešte posielaš tie významy kariet vo worde? fox-ie@azet.sk

  10. dakujem katka 🙂

    som rada, ze sa ti pacia, lebo su jedinecne, aspom premna a oslovili ma prave tam, kde som to potrebovala 🙂
    takze napisem maila a ak budes chciet niektoru prelozit, tak ti napisem

    krasny den ti prajem :-)))

  11. Tyto karty jsou opravdu velmi inspirující a kouzelné. Mám je velmi rád. Pracuji s nimi velmi intuitivně.

Pridaj komentár

 
