elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Aj ja ľúbim našu Zem :-)

Posted by elizabethin na 21. apríla 2012

6 komentárov to “Aj ja ľúbim našu Zem :-)”

  1. anitraM said

    Krásnu sobotu Eli.. 😉

    • dakujem martinka 🙂

      mne to pripomenulo moju oblubenu chvalim te zemne ma 🙂 ja som z nej hotova, je to uzasna piesen a ma v sebe radost a euforiu, slobodu a volnost, vela lasky a nezistneho akceptovania toho, co je okolo 🙂
      takze pripajam 🙂

      krasny zaciatok tyzdna 🙂

  2. Beny said

    • dakujem beny za video 🙂

      pozrela som si vsetko a je to uzasne, co dokazes urobit a preposlat tak odkaz ludom, ktori si v nom najdu to, co potrebuju 🙂

      mne to pripomenulo tuto piesen, asi to bude od veci, ale je to tiez o odkaze co som v nom nasla 🙂
      pokojny zaciatok tyzdna prajem aj tebe a nech sa dari aj nadalej robit toto dalej 🙂

  3. anitraM said

    Tak toto je nádherná pieseň. 😀

    • ahoj martinka, tak tuto piesen ja zboznujem 🙂 jej slova a to aku ma melodiu a je spievana a je o nepodmienenej laske, dalekej a osudovej, ktora nas nauci ovela viac ako ina osoba za 10 rokov dokopy a cas tu nehra rolu
      pekny den a nech sa dari :-))))

Pridaj komentár