elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Kúzlo na zbavenie sa starých Bolestivých spomienok a citov…

Posted by elizabethin na 7. januára 2013

389229_416811058363523_30778020_n

Našla som u Hely jedno kúzlo, prišlo mi viacero správ, či nepoznám kúzlo, ktoré by nás zbavilo bolestivých myšlienok a citov hmhm.

Ja si myslím, že robiť kúzla, je posledná možnosť a preto ju zvážte, doprajte si čas, aj mesiac a aj viac, neunáhľujte sa s rozhodnutiami, pozrite sa na to z rôznych uhlov, čo vás to malo naučiť a čo to vo vás zobudilo.

Každý sme si strojcom vlastného šťastia a aj spokojnosti a nikto nemá v živote prechádzku ružovou záhradou aj keď to veľakrát tak zvonka vyzerá. Eli

Niekedy sme vnútorne zaviazli v nejakej emotívne vypätej situácii a nevieme sa od nej odpútať – prenasleduje nás vina, smútok, nedokážeme spracovať spomienky, máme hrôzu spomínať alebo v nás pri spomienkach na danú situáciu vybúšia negatívne emócie. 

Máme niekoľko spôsobov, ako sa s tým vysporiadať. Jeden z nich je bosorácka rekapitulácia, iný ponúka nasledovné tarotové kúzlo od Janiny Renée (je trochu upravené).

Ja som toto kúzlo použila náväzne na rekapituláciu na uzavretie starého karmického dlhu a vypovedanie existujúcich dohôd z minulosti, keď som zistila, že aj po odbúraní emócií sa mi nepodarilo navrátiť stratený kúsok duše späť, pretože situácia sama nebola uzavretá.

Budeme naň potrebovať:

  • tarotové karty Mesiac, Súd a Svet
  • bielu sviečku alebo kahanec
  • ohňovzdornú nádobu
  • biely papier a ceruzku
  • môžeme použiť aj biely látku na pracovnú plochu, biele kamene alebo kvety, pretože biela symbolizuje očistené emócie.

Ja som použila navyše kadidlo Nárokujem si svoj život späť, aby som definitívne uzavrela starú otvorenú situáciu a vyžiadala si späť ten kúsok duše, ktorý v nej zostal viazaný. Pálila som ho počas celého rituálu.

Karty budú rozložené nasledovne:

narokujem-si-svoj-zivot-spat

Kúzlo premieňa negatívne emócie na vnútornú silu. Karta Mesiac (tu: Moon), ktorá vládne emóciám, predstavuje tie pocity, ktoré nás trápia. Karta Súd (tu: Judgement) znamená, že tieto emócie ideme očistiť a ideme zmeniť spôsob, akým sa na ne viažeme. Karta Svet(tu: World) predstavuje zdokonalené “ja”, vyvážené a vyrovnané a žijúce v harmónii.

Postup:

  • Zažneme bielu sviečku. Pri jej svetle napíšeme na papier všetky spomienky a city, ktoré nás trápia a zaťažujú. Neponáhľame sa.
  • Vyložíme kartu Mesiac. Pritom myslíme na tie bolestivé momenty, ktoré sme práve napísali na papier. Myslíme na to, ako nás tieto emócie zaťažujú. Myslíme na to, že potrebujeme uzavrieť minulosť, odosobniť sa od nej, pretože minulosť nemožno zmeniť a omieľanie starých pocitov donekonečna nás môže pripraviť o životnú silu a o budúcnosť.
  • Keď cítime, že sme v sebe vybudili dostatočnú túžbu oslobodiť sa od tých emócií, pokrčíme papier, na ktorý sme ich napísali, zapálime ho nad sviečkou a hodíme do ohňovzdornej nádoby.
  • Pozorujeme, ako papier horí, a na pracovnú plochu vyložíme kartu Súd. Myslíme na metamorfózu a znovuzrodenie, ktoré táto karta predstavuje. Predstavujeme si, ako nás naša vnútorná sila očisťuje bielym plameňom. Je to magický plameň, pretože nespôsobuje bolesť, naopak, vzpružuje nás. Bez emócií sledujeme, ako plameň pohlcuje v nás celú tú situáciu, ktorá nám robila problémy.
  • Nakoniec vyložíme kartu Svet. Uvedomujeme si, že sme z bolestivých spomienok vybrali všetku energiu, vrátili sme si ju a pomocou nej sme sa premenili na bytosť plnú svetla – uvoľnenú, silnú a slobodnú. Predstavujeme si, ako z nás toto svetlo vyžaruje a zahaľuje všetko naokolo láskou a svetlom.
  • Keď sme dokončili meditáciu nad kartami a vizualizáciu, povieme nasledovnú afirmáciu s toľkým presvedčením, akého sme schopní:

 

  • “Volám sily kozmické
    A silu vnútornú, vlastnú len mne:
    Zmizni, stará vina!
    Zmizni, stará bolesť!
    V plameni vás pálim
    Nech už vám je koniec!
    Plameň bielej sviečky
    Vnáša svit do duše,
    Dnes, zajtra, naveky.”

Moje zaklínadlo bolo trochu iné: potrebovala som uzavrieť starú traumu, ktorá ma prenasledovala cez viacero životov, a vyžiadať si späť svoj starý život bez príťaží a bez záväzkov situácie, s ktorou sa trauma spájala:

“Ruším záväzky minulé.
Ruším väzby na dnešok.
Vzdávam sa minulosti.
Nežiadam o budúcnosť.
Uzatváram. Končím.
Potvrdzujem krvou.”

Pichla som sa do prsta a kvapla som krv na popol.

Postrehy z realizácie:

Bola som prekvapená, ako rýchlo to zabralo! Počas vizualizácie som nemala dobrý pocit, že sa to podarilo, tak som nakoniec ešte natiahla ruky pred seba dlaňami nahor a povedala som “žiadam si späť svoj život”. Keď som necítila, že by to bolo pomohlo, zopakovala som to o niečo dôraznejšie – a odrazu som mala v dlaniach pocit, akoby mi do nich bolo niečo vložené. Rýchlo som si ich pritisla na srdce a “nasala” som energiu späť do tela. V tom okamihu sa mi zjavne vrátil stratený kúsok duše. Do 30 minút úplne pominula depresia, v ktorej som sa už asi mesiac nachádzala. Do 2 hodín som mala späť svoj starý vyvážený (a veselý) život a väzby na minulosť sa celkom vynulovali.

Z DISKUSIE:

Janka: “Existuje taketo nejake kuzlo ktore by som mohla urobit pre svojho kamarata?”

Môžete preňho urobiť aj toto kúzlo, ale nechajte si presne popísať tú pôvodnú situáciu. Bolo by najlepšie, keby bol pri bosorovaní s vami, ale nie je to podmienka.

http://eprakone.wordpress.com/2008/09/23/kuzlo-na-zbavenie-sa-starych-bolestivych-spomienok-a-citov/

Pridaj komentár