elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Anjelské čísla podrobne od Doreen Virtue a Lynnette Borwn

Posted by elizabethin na 27. december 2015

Milí priatelia, chcela by som sa týmto poďakovať Inke z blogu Tiché miesto za to,  že niekoľko mesiacov prácne prepisovala Anjelsé čísla od Doreen Virtue a Lynnette Borwn, ako ich odkazy pre nás.

S jej láskavým zvolením, uvádzam tieto linky, ktoré Vás prepošľú na jej stránku a môžete si tak prečítať odkaz od naších Strážcov, ktorý sa Vám snažia sprostredkovať pomocou čísel.

Pekný deň prajem Všetkým okolo idúcim.

A ešte raz Veľké Ďakujem pre našu Inku.

.

Anjelské čísla od 0 – 100

.

Anjelské čísla od 101 – 200

.

Anjelské čísla od 201 – 300

.

Anjelské čísla od 301-400

.

Anjelské čísla od 401 – 500

.

Anjelské čísla od 501-600

.

Anjelské čísla od 601 – 700

.

Anjelské čísla od 701 – 800

.

Anjelské čísla od 801-900

.

Anjelské čísla od 901-999

.

6 odpovedí to “Anjelské čísla podrobne od Doreen Virtue a Lynnette Borwn”

  1. Rado V. said

    Hmmmm,čísla………..Neveril som ich,ale zdvihli mi hlavu zo zeme,nabudili ma znovu vnímať svet.Neviem či to bola práca Démonov,alebo zasiahla vyššia Moc tak,aby som reagoval,ale jedno letné dopoludnie som i napriek búrke a dažďu vnímal čísla.Na jednom parkovisku sa stretli tri rovnaké kombinácie ŠPZtiek,pri prvej som si povedal NÁHODA,PRI DRUHEJ SRANDA,PRI TRETEJ FÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍHA!!!!No s tým to neskončilo,vedľa mojho auta s kombináciou čísel stálo druhé 667.No keby ste to povedali matematikovi neuveril by i keď je matematika exaktná veda(veda o pravde),tak je veľmi nepravdepodobné ak sú na malom parkovisku tri pári áut s rovnakou číselnou kombináciou a už je totálne nepravdepodobné že štvrté stojí vedľa vášho auta s takou istou kombináciou a odvtedy viem,že niesom SÁM🙂 Dík Eliz,dačo si mi pripomenula………….Dobrú noc a sladké sny všetkým.R

    • dakujem, spinkalo sa super a sladko a mrtvo a rano ten hnusny budiiiik, fuuuj🙂
      je tazke byt dospelakom🙂 ked moja terezka teraz nechce vstavat , tak sa jej vysmievam ,ze som tiez babatko a tiez nemusim hihiih ale potom ani dobrotka a ani hento a ani tamto,lebo to babatka nemozu a uz ma hned 10 rockov hehhe
      nooo mne sa tie cisla vlemi pacia a uz davno viem, ze anjelicky straznicky existuju a chrania nas a maju pre nas odkazy a chcu aby sme boli stastni🙂
      tieto cisla su prekrasne a dodaju vela pozitivnej energie a to je hlavne🙂
      pappa a pekny den radko prajem🙂

    • Inka said

      Toto sa veru stáva aj mne….kam sa pozriem, rovnaké ŠPZ-tky, až mi je to srandovné. Takže vždy kuk na čísla, čo mi chcú zhora povedať🙂

  2. anitraM said

    Ja zase občas ako stojím na zástavke a čakám na autobus vidím, že jazdia samé červené autá, akoby mali svoj deň😆
    Je to sranda…. niekedy sú bežne sfarbené a niekedy len záplava červenej. Inak pekné ránko želám.

    • xixiix tak to je naozaj sranda xiix ja to mam podla tricka, kolko deti ma oblecene v triede tricko s rovnakou farbou, by si sa nasmiala hihihihi to je taka uletaren niekedy, ze az obrazce sa ti vytvoria a musis sa tvarit, ze ti to nie je smiesne, raz sa mi stalo, ze som mala celu triedy v tmavom oblecenu a to bolo ako na pohrebe .-) atmosfera katastrofalna, nepohla som s nimi a potom na druhy den dojdem a polka bola v modrom a uz to bolo lepsie :-))))
      cirkus poriadny hihihihiih

  3. inka tie cisla su uzasne🙂
    ludia ich citaju a maju taku malu zmenu a aj poucenie a aj motivaciu do zivota, zamysliet sa nad sebou v uponahlanej dobe :-)))

    dakujem🙂 nehc sa dari aj tebe :-)))) pekny den🙂

Pridaj komentár

 
