elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Karel Zich a Lenka Filipová – Mosty

Posted by elizabethin na 6. januára 2015

Jeden môjmu srdiečku milý človek mi včera zaspieval túto pieseň a mne sa veľmi páči. Naučil ma znova láske a dôvere a to je niečo krásne v mojom živote.  Som rada, že som spálila veľa mostov a postavila nové, dôverné a pevné, ktoré ma napĺňajú šťastím a spokojnosťou …

Prajem nech Vám vaše mosty vydržia čo najdlhšie a ak stratia dôveru, vystavajte si nový, taký, na ktorom sa nebude báť, že spadnete do vody a utopíte sa …

 

Jedna odpoveď to “Karel Zich a Lenka Filipová – Mosty”

  1. amarylis2 said

    Áno. Tie pravé mosty to vždy vydržia.

Pridaj komentár

 
