elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

O láskavosti …

Posted by elizabethin na 19. január 2014

395430_516869471679992_1639477487_n

Keď  sa stávame láskavejšími, všetko naše bytie  sa  transformuje zázračne

Láskavosť je najsilnejšia liečebná metóda

Evolvefest

Tento citát na mňa v poslednej dobe urobil dojem. Konečne som stretla láskavého človeka v jeho podstate a pocítila ako táto láskavosť dokáže liečiť. To čo som predtým považovala za láskavosť zo strany iných, bola len akási služba, ktorou si veľakrát odfajkli v svojom zozname ďalší bod.

Je zázračné stretnúť zrazu láskavého človeka a to magické pôsobenie rešpektu, pomoci, radosti a energie, povzbudenia, čo vám len tak akoby mimochodom nezištne dá, alebo zahalí vás do tohoto obláčika je až paralizujúci.

Vtedy, podľa mňa človek pocíti skutočnú podstatu liečiaceho účinku láskavosti a vy sa cítite ako vysušená špongia, čo sa snaží nasať všetko to krásne, čo momentálne okolo vás je ako vyprahnutý človek na púšti, keď uvidí oázu.

Veľa krát som sa stretla ako ľudia hovoria ako veľmi niekomu pomohli a on to ani nepocítil, nebol vďačný, snažili sa ponúkli posledné, dokonca sa obetovali a srdcervúco sa dožadovali pochopenia a obdivu za toto, čo robili.

Dnes už viem, že netreba nič viac ako obrovskú energiu láskavosti , podpory a porozumenia, ktorá naštartuje ozdravný proces a doplní tú vyčerpanú studňu v nás a premení ju znova na zdroj našej sily, vitality a nádeje, že všetko znova bude dobré …

Dnes sa chcem poďakovať takému zázračnému človeku v mojom živote …

S láskou Eli

3 odpovedí to “O láskavosti …”

  1. anitraM said

    Som rada, že si takého človiečika stretla…máš dobré srdiečko a len si si k sebe takého pritiahla. Želám ….aby zotrval v tvojej blízkosti čo najdlhšie. 😉

  2. Renata said

    dakujem za tvoje vynimocne slova, dotkli sa ma a nasmerovali, nahody nie su : ), dakujem este raz

Pridaj komentár

 
