elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Oracle of visions – karta

Posted by elizabethin na 17. január 2014

 Dostali sa mi do rúk karty od  Ciro Marchetti  Oracle of Visions a sú nádherné. Nie sú to Tarotové karty, ale karty, ktoré nám majú pomôcť troška sa zamyslieť nad tým, čo nám obrázok na nej asociuje s naším životom.

Poviete si, načo je mi dobré pozeranie na nejaký obrázok a hrabanie sa v mojom živote. Viete, je to na vás, na čo sa budete pozerať a čomu budete venovať svoju pozornosť. Či pozeraniu TV novín plných negativity a krimi správ, čo nám zdvihne hneď žlč a zaradí nás do kategórie chudáka alebo neschopáka niečo zarobiť, alebo si niečo vydobiť.

Neuveriteľné, čo to vo vás hneď asociuje. Alebo sa pozriem na nejaké umenie aj na kartičke a vyvolá to vo mne niečo, čo potrebuje uľaviť, preliečiť, upozorniť a tým zlepšiť aj moje vnímanie sveta a aj ľudí navôkol.

Takže je len na vás, čomu si tú polhodinku venujete a kam vás to vo vašom živote posunie a tým si aj uvedomíte ako vy ovplyvňujete svojím rozhodovaním svoj život a aj život svojho okolia.

Otázky, ktoré sa môžete pri tejto karte pýtať a hľadať na ne v svojom živote odpovede.

Uvoľnenie prostredníctvom meditácie.
Modlenie sa, zamýšlanie cez modlitbu.
Obklopenie sa prírodou.
Omladzovanie.
Byť obklopený niečím a niekým a nájsť mier v tom.
Zotavenie.
Hľadanie osvietenia.
Duchovné spojenie.
Korunná čakra, prijímanie z božského zdroja.

Čomu by mohla moja meditácia pomôcť?

Čo potrebuje uzdravenie?

Na čo potrebujem odstup, aby som sa približil viac ku svojemu vnútru?

Aký pokoj nachádzam v mojom živote?

Ako sa hojí cesta ktorou som prešiel?

Ako mám popracovať na mojej intuícii?

Z čoho sa zotavujem?

 

Pridaj komentár

 
