elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Sme tým, čím chceme byť ….

Posted by elizabethin na 17. augusta 2013

541724_576691659060241_1973024939_nKrásnu slnečnú sobotu prajem Všetkým okoloidúcim a aj tým, čo chodia pozerať, či som už niečo napísala a ako sa mám.

Ďakujem Všetkým za podporu a aj trpezlivosť a už by som mala mať viac času aj na blog .

Domček som úspešne s veľkou podporou okolia rozbila , kde sa dalo a moje mozole z kladiva budú na rukách ešte dlho sa hojiť xiixixixi. Ale pomohlo aj chalúpke a aj mne posunúť sa o kusisko dopredu a tak získať veľkú radosť zo života aj naďalej.

Ročná príprava na prestavbu konečne uzrela svetlo sveta a sme všetci spokojní, že aj v realite to vyzerá tak dobre ako na papieri. Prekresľovala som to hádam 100x, kým som vymyslela, akoby to malo po prestavbe vo vnútri vyzerať.Sme tým s Terezkami úplne nadšené.

Ešte tam bude veľa práce, ale začiatok a prekonanie prvotných problémov a strachu mám už za sebou a preto len pokračovať v pláne ďaľej a hádam za polrôčka bývame s Terezkami vo svojej novo prestavanej chalúpke. Držte mi palce, nech ide všetko po masle aj naďalej .

Týmto chcem poďakovať Všetkým za podporu a aj obrovskú pomoc, čo ste nešetrili prívetivým slovom a mailami a smskami a telefonátmi a psychicky ma podporili v tomto veľkom životnom kroku dopredu, keď som sa veľmi bála ako to všetko sama zvládnem a držíte mi palce aj naďalej.

Budem si to navždy pamätať a preto budú pre Vás u mňa dvere vždy otvorené, keď pôjdete kedykoľvek okolo…S láskou Eli

2 komentáre to “Sme tým, čím chceme byť ….”

  1. Zuzana Vevericikova said

    BUDUCNOST PATRI TYM, CO VERIA KRASE SVOJICH SNOV… POZDRAVUJEM :-*

Pridaj komentár

 
