elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Bratislava – Kráska na Dunaji

Posted by elizabethin na 19. júla 2013

Posledné dni trávim v Bratislave. Kedysi som tu študovala a aj bývala niekoľko rokov v Petržalke. Prechádzam sa jej zákutiami a spomínam na časy minulé a udalosti čo sa stali.

Nikam sa neponáhľam a vychutnávam si sedenie na lavičke ako aj sedenie v Auparku, či v Eurovei alebo pomalú prechádzku starým mestom.

Je to krásne mesto a ja som rada, že som tu mohla žiť.  Ďakujem jej za veľa príležitostí, ktoré mi ponúkla na rozvoj a zistila som, čo všetkom dokážem a viem…

Ešte pár dní tu nerušene ostanem a prejdem všetko, čo sa dá, aby som si poliečila zranenú dušičku a odišla spokojná domov, žiť svoj život najlepšie ako viem.Ďakujem…

S láskou Eli.

2000px-Bratislava_Panorama_01

4 komentáre to “Bratislava – Kráska na Dunaji”

  1. anitraM said

    Mojko nech všetko dobre dopadne a ty odídeš domov s pokojom na srdiečku a uzevretou minulosťou. Pááá drž sa Maťka.

    • dakujem martinka
      na potulkach blavou som zistila, ako si clovek nosi svoj domov so sebou a je pravda nech ta uz zivotne okolnosti zavedu kamkolvek, ten domov si dokazes vytvorit znova a nanovo ak clovek chce a da to srdce no novych veci a vytvori nonovo vynimocne miesto plne lasky a pokoja a s ludmi co ma rad …. a to som sa naucila, ze vsetko co potrebujem je uz vo mne a len na mne zalezi co viem a dokazem a ak som to raz dokazala dokazem to aj znova na novom mieste s novymi prilezitostami a novymi ludmi a tych predtym budem nosit v srdiecku na specialnom mieste, ale zivot naozaj ide dalej a ci chceme alebo nie nas dokope dalej a tak je to spravne
      nenecha nas stagnovat, chce aby sme boli spokojni a stastni, lebo kazdi z nas si to zasluzi, nechce aby sme trpeli a robili si zle alebo smutili 🙂

  2. ambala said

    krasna fotka 🙂 prajem pekny zvysok pobytu, ale ak uz medzicasom nie si v Bratislave, tak dufam, ze si odisla domov s pokojom na dusi aj v srdci 🙂

    • dakujem ambalka, uz som domka a vsetko dopadlo dobre, az som bola prekvapena ako zivot plynie dalej a dalej a cas hoji vsetky rany 🙂 je to take zvlastne, ze ta postrci a ty ides dalej a da ti do cesty nove prilezitosti a umozni ti byt spokojnym a vdacnym aj ked si uz myslis ze nikdy nebudes a za to som velmi vdacna 🙂
      takze vsetko v poriadku a zije sa dalej na plne obratky
      pappa

Pridaj komentár

 
