elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Rady anjelov na každý deň – Urobte svoj ďalší krok

Posted by elizabethin na 1. júla 2013

547004_10151324653395865_1090127986_nJe zvláštne ako život ponúkne človeku, keď o niečo prichádza inú alternatívu a perspektívu do budúcna, aby nebol smutný a mal prečo ďalej žiť. Na tom vždy vidím, ako nás má rád a nechce, aby sme boli smutní a nešťastní. Mne sa stalo v poslednej dobe niečo podobné. Stratila som svoje očakávania a predstavy, túžby a sny a jednom človeku, pričom som sa naučila rešpektovať jeho slobodnú voľbu života a to, že už žije inak a vyhovuje mu to a nič na tom meniť nechce.

Neznamená to, že by som ho prestala mať rada, alebo mu priala niečo zlé, práve naopak, myslím, že práve preto, že mám rada, viem rešpektovať to, čo hovoril a nechám ho ísť svojím životom a cestou, do ktorej už nepatrím. Je to úcta a rešpekt, ktorému nás život učí, či sa nám to páči alebo nie. Láske a ľudskosti, rešpekte a úcte, trpezlivosti a viere, že to má svoj zmysel, na ktorý prídeme neskôr, keď príde čas.

A potom sa stalo niečo neočakávané. V momente, keď neviete, čo bude a čo je a neviete, ktorým smerom sa pohnúť a čo robiť, vám život pošle inú perspektívu do budúcna. Niečo, čo zaujme všetky vaše zmysly a obnoví stratené nádeje a vieru, niečo, čo už keď len si spomeniete na to, pocítite príval energie a radosti zo života. Neverila som, že je niečo také možné a stalo sa.

Zdedila som domček. Prekrásnu chalúpku na konci tichej ulice, s kúskom záhrady, kde budem pestovať kvetinky a pásť naše dve korytnačky. Dievčatá budú mať svoje pieskovisko a hojdačku a ja žinku na sušenie prádla, ktoré prevonia svieži vetrík. Je tam síce veľa práce, ale o to viac ma prekvapila ochota ľudí mi s tým pomôcť a poradiť, čo rekonštrukcia bude obnášať a stáť. Bude to náročné a ťažké, ale verím, že s pomocou ľudí, čo nás majú radi a záleží im na nás, to dokážeme.

Život okolo nás je o jednoduchých veciach , ktoré prinášajú potešenie a spokojnosť a nie je väčším šťastím človeka   mať pri sebe niekoho, kto s láskou a ochotou chce toto všetkou s vami podstúpiť a na niečom spoločne pracovať a tešiť sa z novovybudovaného miesta spokojnosti a zázemia, spokojnosti a láskavosti voči životu, uvedomujúc si, ako je všetko prchavé a pominuteľné.

Láskavé pohladenie a objatie od človeka, ktorý je schopný pre vás aj hory prenášať a vidí vo vás niekoho, na koho celý život čakal a dáva vám to aj najavo. To je veľký dar, po ktorom túži každý z nás. Akceptácia a rešpekt, úcta a prijatie niekým, čo nás vidí ako obyčajného tvora s množstvom zranení a tmavou stránkou, kde jedným pohladením a úsmevom, vyrieši všetky vaše obavy a uistí o očakávaniach.

A tak teraz, cez víkend som zbalila Terezky a  išli sme si vyskúšať, aké to bude spinkať v novom domčeku, ktorý budeme postupne prerábať a ja som v obrovskej vďačnosti poďakovala Bohu a životu za to, ako nás majú radi a dávajú nám stále do cesty nové veci a ľudí, čo stoja o našu lásku a opateru, trpezlivosť a ochotu spolu byť a zdieľať ten život v radosti a tichej spokojnosti.

Pekné prázdniny prajem všetkým okoloidúcim. S láskou Eli.

Modlíte se a přemýšlíte o tom, jaký další krok byste měli učinit na cestě za svým životním posláním. My andělé vás dnes chceme ujistit, že každý váš krok má hodnotu, podobně jako se o každou částku, kterou vložíte do banky, zvýší váš vklad.

Vesmír reaguje na vaše úsilí tím, že k němu přidává i svou energii. Každý čin, který podniknete, vytváří energetickou vlnu, a tento výron energie je pak vyvažován energií, která se vám vrací.

To znamená, že každá pozornost, kterou věnujete svému životnímu poslání, má význam a přinese pozitivní výsledky. Proto dnes učiňte tímto směrem alespoň malý krok. Všechny obavy, zda je krok správný nebo nejlepší, odevzdejte nám, a my vás ujistíme, že jste na té pravé cestě.

Myšlenka pro tento den

Dělám kroky, které mě přiblíží k mým snům, k tomu, po čem toužím, co mě zajímá, i k mým talentům. Vím, že mám životní poslání, které přijímám bez jediného zaváhání. Co se týká mých úkolů, soustředím se jen na dnešní den s vírou, že dobře dopadne i každý další den.

 

10 komentárov to “Rady anjelov na každý deň – Urobte svoj ďalší krok”

  1. ambala said

    jeeej Eli, to je super, a hoci tam budete mat roboty ako na kostole, prajem vam v domceku vela radosti a krasnych spolocne stravenych okamihov 🙂

    • dakujem ambalka 🙂
      ja mam z toho popravde paniku a stres, lebo toto je muzska praca a aj parketa v zivote, hadam to zvladnem a poradia mi dobre hmhm a potom budem musiet vyhrnut rukavy a nosit a natierat a prenasat, merat, buchat …. bude to vela fyzickej namahy a vycerpania hmmh dufam, ze to zvladnem pomalicky hmhm no a popri tom sa este venovat aj detom a domacnosti a chodit do prace :-))))
      neviem si to popravde predstavit, ci sa to da vobec zvladnut, ale pomalickz do staroby hadam s bozou pomocou zvladnem 🙂
      dievcata sa uz velmi tesia a ja tam sedim v tzch izbach a rozmyslam co skor a kde zacat a prepocitavam kolko ma to bude stat aach jaaaj hadam to zvladnem vsetko hmhmh ved predsa zivot je zmena a stoji o to bojovat si myslim a aj zohnut chrbat a urobit pre to nieco 🙂 dakujem velmi pekne za podporu moja, vsak ja tu budem vyplakavat asi z casu na cas a potom poslem prepotenu fotku v monterkach, kde mam svaly ako gorila, som divne opalena a mozolov mam na rozdavanie xixiixi
      no nejdem ta strasit xixiix dakujem este raz velmi pekne a uvidime ako to vsetko dopadne 🙂
      pekny den prajem
      pappappa

      • ambala said

        no nebudem ti tvrdit, ze bude malina davat vsetko okolo domceka do poriadku, ale ked to uz bude hotove, tak to bude suuuper 🙂 drzim palce 🙂

    • dakujem ambalka velmi pekne 🙂
      ja som teraz oslovila znamych murarov a vodarov,elektrikara a bola som prekvapena, ze to take hrozne zasa nie je :-))) no kazdy sa ma zasa snazi ukludnit a podporit a hadam aj tie euruska vyjdu hlavne na prestavbu domu stien a kupelne , dokonca mi odporucaju aj krb a to som bola uplne hotova xixixi to je vec ktoru by som chcela a aj vzdy som myslela ze budem mat raz domcek a v nom krb jeeejda to bude super, len nech mi vyjdu euruska a bude aj krb xiixix toto je uplne ze skvele a ja som z toho nadsena ako male dieta, ze budem mat este aj krb xiixixi
      no ale nabytok mi asi nezostane, az niekedy za roky rokuce , ale budem mat tie stare a aj to ma svoje caro :-)))))
      no malina to fakt nebude, ale bude to skvele a ja sa velmi velmi tesim xixiix
      dakujem este raz za podporu ambalka a aj vsetkym ostatnym co mi pisu na mail, je to skvele, taka psychycka podpora a dodanie sil je niekedy este cennejsia ako euruska v kapse a ja si toho velmi velmi vazim a dakujem za to vsetko zo srdiecka :-)))
      clovek si pamata naozaj ludi, co ho neopustia v tazkych casom a aj tu zadarmo utechu a podporu pouziju na ukazanie spoluucasti a to je myslim sa najludskejsi prejav sympatie a spolupatricnosti co moze by :-))))
      mam vas vsetkych velmi rada a vidno ze clovek nemusi byt ezoterik aby napisal nieco pekne, co nic nestoji, ale s usmevom poprial vsetko dobre a nech sa dari aj nadalej, ja si to neskutocne cennim na vas vsetkych :-))))
      ste moje anjeliky a nech vas pan boch chrani a oplaca len a len v dobrom

      pekny den prajem ambalka a nech sa dari aj tebe moja a zverinec pocuva :-)))

  2. Rado V. said

    🙂 🙂 🙂 ……..tak teda nech je ten domček tak pekný ako sny a hlavne nech vám je tam fajinsky 🙂 R.

    • radko 🙂

      dakujem velmi pekne, asi budem chodit na rozumy k tebe ked nebudem vediet co dalej, poposielam kopec fotiek, nech vidis ako to tam davam do poriadku a nejaku v monterkach ako malujem a kopem a sekam tiez urcite xixii no a ten najmensi zamazany clovek medzi tymi chlapmi budem vzdy ja xiixix ja sa teraz smejem, ale urcite to bude narocne a vzcerpavajuce, namahave hmhm dost sa toho bojim hmh tak ale uvidime na co budu stacit euruska a potom do staroby pomalicky sa aj ostatne dorobi 🙂
      budem sa smiat, ze nebudem byvat na hrade ale na zrucanine :-)))
      kazdy kto nieco prerabal vie kolko to bude starosti a prave a vzbavovania a nervou hmhm uz ma strasia, ale clovek ak to neskusi, by si to potom cely zivot vycital hmhm podala mna ak o nieco stojim, tak si pomaly treba ist za tym a nevzdavat sa a snazit sa, lebo zivot je zmena a len tak ako sa snazim, potom aj veci funguju, ak sa nesnazia ludia tak nefunguju a ani nikdy nebudu, bez ochoty a viery a trpezlivosti nieco aj ustat hmmhmh
      tak drz palceky a uvidime kam ma ten zivot posunie xiixi ta chalupka je uz teraz rozpravkova a s laskavym pristupom bude este karajsia casom 🙂
      pappa a nech sa dari tiez prajem radko
      ppapa

  3. anitraM said

    Elinka srdiečko, tak si sa predsa dočkala…teším sa s tebou zlatko ani nevieš ako. ♥ Verím, že bude útulný s krásnou energiou, ktorú do neho vložíš. ♥ Pomaly zrenovuješ , aj keď je to fuška, ale dôležitá je tvoja spokojnosť a verím, že sa ozve niekto , kto ti s tým všetkým pomôže a nebudeš na to sama. Prišla nová etapa do tvojho života, tak nech je čo najviac presvetlená slniečkom a láskou. ♥

    Držím palčeky, nech všetko vychádza podľa tvojich predstáv a cítite sa tam skvelo. Pááá mojko. 😉 Krásne leto želám a ešte krajšie prázdniny. ♥

    • dakujem martinka velmi pekne 🙂
      vyzera to dobre, uvidim na co vsetko mi vyjdu peniazky, hadam ta zakladna prestavba bude a casom aj nabytok nejaky, ked budem mat euruska 🙂
      hmhm a mna vela ludi sklamalo, nemam uz ocakavania od niekoho kto neche pri tebe stat v tazkych casoch len uteka a schovava sa vyhovara vyhmhm
      kazdy sa predsa bojime rovnako a nic nie je 100 percent iste, kazdy zodpovedame len za seba a ak davam sancu a ochotu , tak to je najlepsia ukazka toho , ze to myslim vazne hhm len na niektore veci musi abyt dvaja ochotni ludia hmhm jedna ruka netlieska hmh
      tak ale vidis, prezila som to aj sama bez opory, ktoru tak kazdy hladame v tom druhom a je to fajn, mam pre co zit a zveladovat, pomahaju mi ini laskavi ludia co som ani necakala a ten na koho cakas sa zvycajne na teba zvysoka vykasle ked je najhorsie hmhm ale to je uz zivot a to je vizitka kazdeho z nas hmhmh a tereba to respektovat a radsej si vazit ludi co pri tebe chcu stat aj ked je zle a potrbeujes aspom oporu v tych par peknych slovach co su naozaj zadarmo a nic viac hmhmh
      vdaka tymto strankam som sa naucila pustat ludi a aj ocakavania a zamerat sa radsej na to dobre a popriat kazdemu len to dobre do zivota a nechat ich ist hmmh ved naco by mi bol clovek co o mna nestoji? zbytocne plytvanie casom a energiou, mam dve deti co mi za to stoja a potrebuju ma zdravu a spokojny a stastnu a popravde chlap sa stastnou neurobi a uz tobouz nie taky co sa tvari ako nalestena sracka ako hovori radko xiixiix
      dakujem este raz martinka za oporu a podporu a ja prave som vo faze vybavovania majstrov, murara a elektrikara a vodara xixiix pojde to dokonca lahsie ako sa zda a do roka sme tam aj s terezkami, ktore sa neskutocne tesia :-))) je to uplne ako zazrak a ja na zazraky verim a aj na ludku snahu a laskavost :-)))
      pappap a nadherne prazdniny zlatko, opatruj sa a davaj na seba a svoje zlaticka pozor 🙂 ja sa budem snazit ozvat castejsie teraz a poslem aj nejake foto xiixixi
      appappapa

      • amarylis2 said

        Hm..priznám sa, veľmi rada čítam tieto stránky a často sa k ním vraciam, ale v poslednom čase sa v tom už nejako neviem zorientovať. Nepoznám okolnosti ale z toho, čo tu čítam dnes mám pocit, že ten, čo sa len vyhovára a čoraz viac viac si ty Elizabethin. Ja sa napr. učím nepredpokladať, čo si ten druhý myslí ale, ak chcem niečo vedieť, tak sa ho priamo opýtam. Ako vidí a vníma veci on. Veľakrát je to totiž inak, než tak, ako to predpokladáme alebo vnímame my. Prajem Ti pekný deň Elizabethin 🙂

      • pekny den prajem amarylis
        dakujem za tvoj komentar a smaozrejme je to moj sukromny bog a ludia co ma maju radi poznaju okolnosti, takze sa ti necudujem ze si z toho vsetkeho zmatena, to je v poriadku, ja to respektujem
        a smozrejme nie som povinna kazdemu okoloiducemu vysvetlovat cely pribeh, ale ho laskavo poziadat o respekt a uctu, lebo ako predpokladas ty , alebo vnimas ty, moze byt v skutocnosti celkom inak situacia nastavena 🙂
        a preto dakujem za prianie pekneho dna a prajem ti nech sa ti aj nadalej dari
        eli

Pridaj komentár

 
