elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Rady anjelov na každý deň – Sme milované Božie deti

Posted by elizabethin na 15. jún 2013

429194_394128150600516_1507248904_nDebaty o kresťanstve a viere už dávno nepatria medzi moje obľúbené.

Zastávam názor, ak veríš, tak je vlastne jedno do ktorej cirkvi patríš a do akej nie, či konvertuješ 1x alebo 5 alebo sa na celú cirkev pozeráš s odstupom alebo vôbec.

Či chodíš poslušne do kostola 3x do týždňa a potom s obľubou ukazuješ na tých, čo nechodia a pri tom ich viera môže byť omnoho silnejšia a láskavejšia ako tá tvoja hmhm. 

Myslím, že som už vyrástla z toho dokazovať niekomu, že naozaj verím v Boha a anjelov a aj ľudské dobro a láskavosť medzi nami.

Nepotrebujem sa o tom do krvi hádať a poukazovať na mňa, čo všetko robím, lebo som dobrý veriaci hmhm.

Jednoducho žijem svojimi presvedčeniami a naučila som sa byť šťastná v akomsi vnútornom tichu sama so sebou a vtedy cítim, že som Božie dieťa.

Ráno, keď ešte moje deti spinkajú a príroda sa začína zobúdzať a ja cítim pokoj a kľud, spokojnosť v domove, čo som vytvorila za posledné roky, vtedy mám pocit, že tento život mi bol daný ako dar, na napravenie chýb a sebarealizáciu mojich schopností, posielaní spokojnosti a láskavosti aj naďalej. 

A preto Vám prajem zažiť vnútorný pocit spokojnosti a naplnenia a takého vedomia, že život je tu pre Vás a ponúka nekonečne veľa ciest a možností a keď si vyberiete podľa srdiečka, budete to cítiť.

Uvědomte si, že jste milovanými Božími dětmi

Jste navždy milovanými Božími dětmi. Byli jste stvořeni jako dar velké lásky. Vaše pravé já a vaše podstata je jejím ztělesněním. I ve chvílích, kdy se cítíte osamocení a nemilovaní, vás hluboce miluje váš Stvořitel.

Přestaňte teď na chvíli číst a soustřeďte se na lásku, která vás nyní obklopuje. Pokud budete zhluboka dýchat, pocítíte ji ještě inten­zivněji, protože tak budete její energii vdechovat do svého vědomí.

Vnímejte, jak hluboce si vás Nebesa váží, jak vás ctí. Každému Božímu dítěti se dostává této lásky a úcty, protože Bůh nedbá na povrchní zdání a vidí dokonalost stvoření za všech okolností. My andělé vás dnes žádáme, abyste na sebe i na svět kolem sebe pohlíželi stejným způsobem.

Myšlenka pro tento den

Vidím svou skutečnou, Božskou dokonalost. Věřím, že mne Bůh, andělé i lidé milují, protože jsem navěky Božím dítětem. Je o mne láskyplně pečováno.

http://karty.atarot.cz/rady-andelu-na-kazdy-den?do=multipleReading-submit

Pridaj komentár

 
