elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Jen and me – Ever After

Posted by elizabethin na 9. máj 2013

Angelo a Jennifer. Láska na první pohled.

„Po šesti měsících od seznámení jsem ji požádal o ruku a ona řekla ano. O necelý rok později jsme se vzali.“Angelo Merendino na svém blogu vypráví příběh o velké lásce, která jemu a Jennifer nebyla přána. Jennifer totiž pět měsíců po svatbě objevila v prsu bulku. Lékaři si byli jisti: Rakovina.

„Nikdy nezapomenu na ten moment, kdy jsme se to dozvěděli. Podívali jsme se na sebe, jako bychom v tu chvíli říkali – to bude dobré, jsme spolu,“ vzpomíná Angelo.Každá další zkouška, kterou jim rakovina připravila, zamilovaný pár ještě víc sblížila. „Byla to jedna z těch nocí, kdy měla Jen obrovské bolesti a volal jsem sanitku. Popadla mě za ruku, oči měla zalité slzami a řekla: Dívej se mi do očí, jedině tak překonám tuhle bolest.“

„Jen mě naučila milovat, naslouchat, dávat a věřit v ostatní i sebe. Nikdy jsem nebyl šťastnější než právě v tomto životním období,“ vypisuje se ze své bolesti Angelo.Čtyři roky léčby. Čtyři roky v bolestech, čtyři roky zvracení, čtyři roky zoufalství.Jennifer bylo čtyřicet let, když svůj boj s rakovinou vzdala.

„Moje fotografie popisují denní život s touto nemocí. Ukazují ten boj, ty obtíže, strach, smutek a samotu, které jsme čelili. A co víc, ukazují naši lásku. Tyhle fotografie nejsou o nás. Tyhle fotografie jsme my.“Jednoho rána se Angelo probudil a věděl, že to je poslední den jeho ženy. Jennifer byla pokojně klidná. Připravená odejít. Pozval domů všechny blízké a hlavně rodinu. „Večer jsem se Jennifer ptal, co se jí na tom dni s jejími nejbližšími líbilo nejvíc. Řekla mi – I loved it all. Milovala jsem to všechno,“ popisuje Angelo poslední den. I loved it all pak nechal vytesat na náhrobní kámen svojí lásky.

zdroj – extra.cz

2 odpovedí to “Jen and me – Ever After”

  1. Rado V. said

    …….občas vieme,že tu budeme dlhšie ako ten druhý,ale kto odprevadí Dušu na druhý svet,kto jej dá šťastie,kto jej dá Lásku???Kto nezažil nepochopí,niekedy sa oplatí žiť i pre jeden jediný deň http://www.youtube.com/watch?v=wxTkTKKcMaw ,ale všetci sme šrouby a matice 🙂 🙂 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=xzi2vbGOJ7g Krásny víkend vám na Oravu holky a nech je vám šťastno šťastne 🙂 R

    • ahoj radko 🙂

      ano je to tak, je to zivotna situacia a vtedy sa naozaj ziej od hlbky srdca do hlbky srdca 🙂 a dusicky navzajom si pomahame tak pochopit tento svet hmhmmhm
      to video je krasne a velmi inspirativne aj pre ostatnych co netrpia chorobou, ale len prezivaju a myslia si ze ziju, ked sa drzia jeden olovenej istoty o ktoru potom aj tak pridu
      zivot je o niecom inom, o rovnovahe a pochopeni,ludskosti a laskavosti v nas 🙂
      krasny vikend aj tebe prajem dakujem za podporu radko 🙂
      pappappa

Pridaj komentár

 
