elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Rady anjelov na každý deň – Čakajte, že všetko pôjde dobre

Posted by elizabethin na 8. mája 2013

381917_323516384330733_916550062_n

Posledné dva týždne otriasli mojím svetom do úplného základu. Stalo sa veľa vecí a keby aspoň jedna zle vyšla, bola by existenčne ohrozená moja malá rodinka a aj ja. Prežila som bezsené noci a oplakala čo sa dalo.

V skratke, ľuďom čo som verila, lebo sama sebe som už nedokázala, som zistila, že už viac nemôžem a práve v tejto ťažkej chvíli zapochybovali o mne viac ako ja samotná.

Zrazu som nebola taká ako sa mi snažili doteraz nahovoriť hmhm keď sa na to spätne pozerám, je až zarážajúce, čo všetko sú schopní vám ľudia nahovoriť, len aby získali čo potrebujú a v momente pravdivých okamihov sa dozvedáte holú existenčnú pravdu, ako sa veci skutočne majú . 

Život je podľa mňa o zodpovednosti, ale v prvom rade každého z nás, za naše osobné správanie a potom aj za ostatných a toto som sa za tieto dva týždne naučila. Ak viem aké je to boľavé ubližovať, tak to nerobím iným, ak viem aké je to zlé podvádzať a klamať v môj prospech niekoho iného, tak to nerobím, ak viem aké je to zobrať na svoje plecia ťažobu rozhodnutia za svoj život ktorými bol daný, tak sa nesnažím priživovať na inom lebo všetko sa mi vráti a život je dosť dlhý na to, aby každého z nás naučil zodpovednosti k sebe samotnému v prvom rade, neutekať pred problémami, ale riešiť ich a samozrejme ľúbiť a nerobiť nikomu inému klamlivé návrhy a úskokom si ho tak získať, aby som sa mal dobre, ak tomu tak nie je.

Či chceme alebo nie, každý z nás nesie celú zodpovednosť za svoj život, len sám za seba a nemôže to zvaľovať ani na deti a ani na korene a ani na osud, či zlé detstvo, nebodaj partnera.  Každé naše konanie, je len a len výsledkom našeho rozhodovania sa a nič viac hmhm. My sami si určíme, komu dáme šancu a koho potopíme, s kým budeme žiť a s kým už nie, kto je pre nás ten čo máme radi a kto len ten, čo ho použijem na uľahčovanie svojeho života, koho zrkadlím a koho už nie. Potom preto nesieme aj plnú zodpovednosť za dôsledky, ktorým sa nevyhneme ak si svoj život neriešime.

Keď sa toho tak veľa dialo a ja som nevedela, čo mám robiť, odovzdala som svoje starosti anjelom a Bohu s tým, že on pozná skryté túžby a aj starosti, každého zúčastneného, samozrejme aj skryté pravdy a klamstvá, ochoty a úprimné návrhy, čo idú zo srdca a mám aj silu zniesť dôsledky hmhmh

Nech tá situácia sa vyvinie tak ako uzná sám za vhodné, lebo verím, že čo sa stane sa stane v prospech vyššieho dobra , ktoré mi asi nebude ešte známe, ale po čase ho určite pochopím, prečo sa veci stali tak ako sa stali .

A situácia sa začala vyjasňovať , každý zaujal svoje stanovisko a ja som verila , že sa vyvinie tak, aby to dopadlo dobre a stalo sa. Niekto by povedal, že úplne zle a je to podraz, nespravodlivé, ľudia klamali a neviem čo ešte hmhm

Ale ja som si dnes vytiahla túto kartu o čakaní, že všetko pôjde dobre tak ako má v mojom živote a že veci sa dejú preto, lebo ma má pán Boh a aj Anjelikovia radi a toto všetko pochopím raz úpne neskôr ako vec, ktorá ma k mojej spokojnosti v živote ako aj šťastiu priviedla. Len treba veriť a neprestávať počúvať svoje srdiečko a ísť ďalej po mojej osobnej ceste. Kto chce ju s vami bude zdieľať a kto nie toho neprinútite a klamať neodporúčam.Príde možno iný, alebo žiadny, ale v každom prípade vy ste lekciu zvládli, kým tým druhým sa bude znova opakovať. A oveľa bolestnejšie.

Verím v seba samú a aj v Boha a aj zákony podľa ktorých funguje a s kľudom a vyrovnanosťou čakám na vývoj situácie mojím smerom . Žijem ďalej a to tak, ako najlepšie budem vedieť, aby som sa mohla každý večer pozrieť na seba do zrkadla a prežiť ho aj naďalej v spokojnosti a radosti, že som zodpovedná najprv za seba samú a potom aj s rešpektom a láskou za ostatných.

Zcela se zaměřte na to, že všechno, kvůli čemu si děláte starosti, dopadne dobře. Vaše pozitivní očekávání bude tuto situaci na­vigovat vytouženým směrem.

Pamatujte si, že obavy představují silné energie, které vesmír vnímá jako přání. Když máte strach, přitahujete do svých reálných zážitků úzkost. Nedovolte si poddávat se strachu, ale odevzdejte jej nám andělům.

Pozitivní a negativní očekávání vás stojí stejné úsilí a stejné množství času. Je zaručeno, že výsledek situace, kterou právě ře­šíte, bude dobrý.

Ale vaše zkušenost s procesem vedoucím k tomuto výsledku je ovlivněna tím, co si myslíte, že se stane. Pokud před­pokládáte problémy, pak na ně cestou narazíte. Na druhé straně však platí, že pokud očekáváte harmonii, pak budete zakoušet ji. Ať tak, či tak, všechno dopadne dobře. Které z těchto dvou mož­ností byste však dali přednost? Vaše očekávání udávají směr dění!

Myšlenka pro tento den

Očekávám, že všechno půjde velmi dobře. Atraktivní možností je pro mne mír a harmonie a zasloužím si do­jít ke svému vytouženému cílí po příjemné cestě. Dávám si svolení radovat se z tohoto dne.

http://karty.atarot.cz/rady-andelu-na-kazdy-den?do=multipleReading-submit

6 komentárov to “Rady anjelov na každý deň – Čakajte, že všetko pôjde dobre”

  1. Zuzana Vevericikova said

    …OBJATIE ❤

    • dakujem velmi pekne zuzanka 🙂

      akosi som pochopila, ze zivot je tu aj preto aby som nezrkadlila inych a nie som povinna reagovat na slabosti ineho, ale byt silna a ukazat, ze zit sa da aj inak a nenechat sa stiahnut niekam kde nechcem 🙂
      taketo zivotne lekcie su naozaj velmi dobre , ucia nas ctit si seba a aj ostatnych

      a to je dobre 🙂 dakujem zuzanka este raz za podporu 🙂

      eli

  2. anitraM said

    Eli zlatko, tiež posielam objatie. ♥ Dúfam, že bude tým zlým dňom koniec a čaká ťa konečne pokojné obdobie a ty sa prehúpneš na slnečnú stranu svojho života. Ľudia nosia masky, radi sa za ne schovávajú a hrajú podľa vlastného ega ako im vyhovuje, len aby boli taký, ako im práve vyhovuje. 😦

    Nech ťa Boh a anjelikovia pri teba ochraňujú a dávajú vnútornú silu všetko zvládnuť, aby si mohla ísť ďalej silnejšia a spokojnejšia.

    Hore hlavu mojko, si múdra , šikovná, krásna bytosť a pokušitelia tu budú vždy, takže im nedaj šancu. 😉

    Objímam ťa ♥ ♥ ♥

    • ahoj martinka 🙂
      ja som uz na slnecnej strane zivota 🙂 len to ti druhi este nepochopili, lebo ziju este stale v tieni a myslia si ze aj ja 🙂
      akosi ma toto vsetko ukludnilo a zrazu vidim veci inak ako doposial
      je to take zvlastne, ale clovek si naozaj vtedy ujasni vela a vidi, komu ide o materiu a a komu o vztah a komu o cloveka hmmh

      ale vsetci sme ludia a kazdy z nas sa asi snazi byt stastny roznymi cestami a sposobmi a ked to nejede, nepozrie sa radsej do seba a tam popracuje, ale stale si mysli, ze iny je povinny, ho nim urobit

      hmhm a to je vleka chyba, lebo toto je kazdeho znas praca a ten druhy to len zdiela s nami a sme si oporou, ale nikto nikdy za nikoho nic robit nemoze, ma to fatalne dosledky potom a preto su ludia potom nestastni

      ja sa mam dobre zlatko, presla som kus cesty a som vporiadku a dari sa mi 🙂 toto bolo asi z poslednych odoziev minulosti, ale vidim ze som silnejsia ko som si myslela 🙂

      dakujem za obrovsku podporu moja 🙂
      nech sa dari tiez a krasny vikend 🙂

      papapa

  3. slobodnacesta said

    Všetko je tak, ako má byť Eli. Každá bolesť prejde, očistí sa a uzdraví sa časom. 😉 Niekedy som hľadala dôvody, prečo niektorí konajú tak ako konajú, neskôr anjeli mi povedali, že nemám pozerať na to negatívne konanie iných, ale na svoje vlastné konanie, aby som nerobila to čo oni, to čo sa mi nepáči. 🙂 To okolie zvykne bojovať, ale bojujú sami proti sebe. Odkedy si dávam pozor na svoje konanie, teda robím iba to, čo by som chcela dostať aj od druhých, síce neočakávam, že to aj dostanem, ale vráti sa mi všetko v dobrom. Možno to bolo tým, že niekedy chceme zmeniť okolie, tak to aj dostaneme spätne, že okolie chce zmeniť nás. 😀

    Všetko zlé je na niečo dobré, to nepríjemné nás iba posilňuje. 😉 Veľa šťastia a radosti Eli!

    • ano vierka 🙂
      dakujem za povzbudenie , vies aj ja si myslim, ze nie som tu na to aby som zrkadlila inych a cez emocie inych a vyuzivanie inych sa dostala niekam, alebo dosiahla svoj ciel hmhmh
      kazdeho to skor ci neskor caka a com neskor tym drahsiu cenu za to treba zaplatit a to nasu vlastnu, nie toho druheho mhm a toto treba respektovat na druhych
      nezrkadlit ich, ale byt sebouo samym a kto ta chape taketo aky si a berie ta presne pre toto kym si, ci mas dobre alebo zle dni za niekoho s kym chce a byt a nevie si bez teba zivot predstavit a prezit aj to dobre a aj to zle 🙂 vtedy je to spravne hmhm
      podla mna treba na to dvoch rovnako ochotnych ludi , inak sa neda hmmhm
      niekto je lekciou pre nas a potom zasa my pre niekoho ineho 🙂 ale casom clovek pochopi, ze nemusi na toot uz reagovat, netreba, len nas to utvrdi v nasom konani a nasej ceste a ukaze na tych druhych, ze slovo respek a ucta , laska a uprimnost, je pre nich len slovo a ja som bola ten povestny kamen, na ktory ta ich kosa narazila a vystrbila sa a uz nekosi bezcitne zlava z prava hmhm
      je to tazke , ale naozaj nema cenu byt s niekym, kto ta tak ako ty nevnima a to je len na kazdom z nas s kym sme a preco a ako si to dokazeme sami v sebe ospravedlnit hmmh
      vies som rada, ze viem ukazat, kto mi za co stoji a preco mam rad a co som schopna pre to aj urobit, ale toto musi byt obojstranne hmmh
      kazda zena v dnesnej dobe, by sa mala naucit byt zenska a aj zostat na tom a citit tu svoju hodnotu a nezist pre nu, pre akehokolvek muza hmhm a to je aj ulohou a pochopenim kazdej z nas
      ak nam niekto ublizuje, je to len preto, ze to sami dovolime a mlcky trpime , nic viac a tu lutost nepomaha ,jednoducho, treba ukazat, ano takto sa spravaj alebo najdi si inu hmmh
      asi som tou lekciou pre niekoho prave ja teraz hmhm a som rada, ze som to ustala, aj ked to bolo tazke, ale nebudem nikoho kopiou a budem sama sebou a tiez si pockam radsej na clovek co ma bude vidiet taka aka som a budem mu za to stat , ako naopak hmmh

      myslim, ze anjelikovia pri mne stoja a pomahaju mi nadalej asi ako kazdemu z nas, co je to lekcia pekna alebo bolava hmmh uci nas to len otvorit si srdce a viac vnimat a lubit a respektovat a tak robit ten zivot krajsim a spokojnejsim hmmh

      teraz uz viem povedat, ze som rada, ze sa takto veci stali a dozvedela som sa co som potrebovala
      je to drsne, ale zivot je dost dlhy na to, aby kazdemu ustedril lekciu z toho aby sa mal rad a nenechal aby mu bolo ublizovane, lebo len potom to nebude robit druhemu :-))))

      peknu nedulu prajem aj tebe :-)) a dakujem velmi pekne 🙂

Pridaj komentár

 
