elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Jeff BROWN – O láske

Posted by elizabethin na 5. mája 2013

20 JudgementNa internetovej adrese som našla jeden pekný citát od Jeff BROWNa  o tom, aké to je , keď zrazu skutočná láska vstúpi do vašeho života a ochromí tak všetko v čom ste doteraz žili …..

Jeff BROWN – I didn’t realize how alone I was, until I wasn’t. It is such a relief when great love comes your way after years, lifetimes without it. Let there be no doubt that all love connections are not created equal. Some bonds are simply practical. Others are blindly rooted in pathology and old traumas. Still others are opportunities to heal and have essential needs finally met. And some have a mystical quality from the first meeting. Pure and simple. Apparent from the first out-breath. Unmistakably sacred. God rising on the wings of their love. This is how the timely and the timeless become indistinguishable- when love meets God deep in the heart’s inner temple. (~from new love book in process)

Neuvedomil som si, ako som bol sám až kým som nebol.Je to taká úľava, keď veľká láska príde do cesty , po  rokoch života bez nej.

Aby nebolo pochýb o tom, že všetky spojenia lásky sú stvorené pre seberovných. Niektoré väzby sú jednoducho praktické. Iné sú slepo zakorenené v patologických a starých traumách .Stále ešte  iné  sú možnosti liečenia a majúc  základné potreby sa konečne stretávajú .

A niektoré majú mystickú kvalitu od prvého stretnutia. Čistú a jednoduchú. Jasnú od prvého výdychu. Nepochybne posvätnú. A Boh stúpa na krídlach ich lásky. Toto je, ako sa časové a nadčasové stáva nerozoznateľné – keď  sa láska stretáva s Bohom hlboko v srdci  vnútorného chrámu. (~ Z novej  knihy o Láske . v procese)

Je až šokujúce a zarážajúce precitnutie toho, ako človek doteraz žil a čo všetko vybudoval, uvedomujúc si celú tú hodnotu matérie, ale aj ľudských životov detí, súčastného partnera s ktorými už má svoj život zviazaný a životnej láske na druhej strane. Uvedomujúc si, že to čo žil doteraz bol akoby omyl alebo len náhrada toho, čo by mal s tou láskou, ktorá pred ním zrazu stojí. Obrovský šok a strach, priznať si zrazu, že vo vašom srdci doteraz tá láska jednoducho nebola a to, čo bolo sa ani neodvažujete pomenovať alebo zhodnotiť, lebo sa to nedá hmhm.

Vaše srdce je zrazu čisté ako priehľadné jazero a mozog v obrovskom existenčnom šoku z toho, čo sa práve robí hmhm Všetky tie dogmy spoločnosti a náboženstva, rodiny, priateľov a príbuzných, ktorý nás chcú mať pod kontrolou , využívajúc na to také krehké veci ako sú deti a práca, súčastný partner a majetok , to čo sme volali domovom, obrovské kvantum istoty oproti krehkosti jednej lásky, ktorá zrazu pred vami stojí a šokujúco pozerá na vás, uvedomujúc si to isté v jej živote hmhm

Načo sme tu vlastne prišli? Pokoriť si svet a stať sa úspešným a splniť si svoje sny v realite, vydobiť si miesto a vybudovať to, čo som nazýval domovom, nájsť si ženu a mať deti, všetko presne podľa pravidiel a zrazu toto, prišla vám do života láska rovnako šokovaná ako ta vaša, z toho celého chaosu pýtajúca sa, na čo vlastne má a na čo vlastne nemá už právo?  hmhm

Či len to, že je, nie je dôkazom toho, prečo sme tu, aby sme sa stretli a dali si šancu na život s niekým, kto ku mne jednoducho patrí, šok a pocity ľútosti, obete, nereálnosti, neschopnosti, paralýzy, strachu a úzkosti hmhmh

A vaše srdce je zrazu ako priezračné jazero, ani sa nepohne, je zaplavené niečím čistým a krehkým, skutočným a posvätným, čoho sa bojíte dotknúť a tá krehkosť , čo ste práve zažili vás dojíma, lebo ste si ani neuvedomili, ako ste doposiaľ žili a ako ste boli sami a pustý, prázdny a zrazu je vaše srdce plné citom niečoho, čo cítite, že musíte chrániť a máte právo zažiť, je len vaše a láska je ničo , čo skutočne existuje . Zrazu je pravda to o čom sa píše len v knihách a spieva v piesňach. Vaše priezračné jazero v srdci je naozaj reálne a je to to o čom ste od mlada snívali.

Zrazu je to tu a vy neviete čo s tým hmhm úplne si uvedomujete ten šok a strach, paralýzu z reality a vidíte v očiach toho druhého to isté, cítite to a neviete čo s tým všetkým hmh

Naozaj je toto zmysel prečo som tu prišiel? Aby som tento problém ako jeden z najťažších v mojom živote vyriešil? Je toto skutočný zmysel pravého života? A je ten ľávý tiež skutočný? Čo je teraz správne a čo nie? Kto vlastne som a kto je tá druhá osoba a kto tá prvá pri ktorej denno denne som a nazývam ju svojím partnerom a mám deti a majetok a som zaradený do spoločnosti ? Som zlý? Som dobrý? So vôbec normálny? Čo vlastne chcem?

Takže toto je ten skutočný život a ten boj ,čo som si prišiel odžiť sám so sebou hmhm Som dosť silný a na čo vôbec?

Moje srdce je zrazu veľké a čisté ako priezračné jazero hmhm to jediné na jednej strane hmhm obrovská energia lásky a na druhej všetko ostatné pripravené hodiť mi do neho čokoľvek, len aby toto zničilo a spravilo z toho zapáchajúcu stoku, ktorej sa budem už len báť a to, čo budem vidieť z brehu, keď sa naň prídem pozrieť ma naplní smútkom a neschopnosťou , porážkou a výčitkami svedomia, zlyhaním a bezmocnosťou, čo som to len dopustil a čo som nechal iných urobiť s mojou láskou, na ktorú som celý život čakal hmhmmh

Kto som ja a Kto sú Tí druhí, že im chcem dovoliť aby zničili niečo, čo mi je ako dar dané?

Je úplne paralyzujúce, ako len na mne záleží, čo sa stane a ako budem ďalej žiť. Ten skok do neznáma a čierne predo mnou hmhm Kde je zrazu moja budúcnosť a moje všetko? Čo sa to stalo s mojím životom? A čo sa stane neskôr? Budem žiť v šťastí s mojou láskou, začnem odznova a zaplatím tú daň, s pocitom, že neviem, čo môže ešte byť, alebo tým čo už mám a schovám sa v ulite stability a budem sa do konca života utešovať, že som sa rozhodol správne a každú pochybnosť si potom prelepím náplasťou z niečoho a budem  sa chodiť pozerať na vysušený breh mojeho jazera hmhm

Zrazu žijem a nemám sa kam schovať pred sebou samým hmhm Chcem späť do svojej bublinky ideí a vysnívaného sveta očakávaní hmhm Som len obyčajný človek ako každý iný hmhm zrazu nie je medzi nami rozdielu a ja závidím ani neviem komu čo hmhm

Neschopnosť sa rozhodnuť medzi rozumom pracujúcim na plné obrátky, vyčerpávajúcim porovnávaním a posudzovaním, zvažovaním a mojím kľudným, čistým, priezračným jazerom z lásky hmhm

Vidím oči človeka, ktorý je na tom tak isto ako ja a asi tiež nemôže uveriť tomu, čo sa robí a čo sa stalo hmhmh

O láske – eli

Pridaj komentár

 
