elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

ĎAKUJEM – Pol milióna zhliadnutí za dva roky …

Posted by elizabethin na 28. apríla 2013

Chcela by som sa Poďakovať každému jednému človeku, čo niekedy zavítal na môj blok a prispel tak čo i len jedným nahliadnutím k tomuto úžasnému číslu, v ktoré som, keď som začínala blogovať ani nedúfala.

Môj blog je stále mojou súkromnou knižnicou zaujímavostí, ktoré si tu dávam a tak vďaka patrí aj autorom článkov, ktorý mi umožnili zdieľanie a úpravu s obrázkom.

Prajem Vám všetkým veľa energia do realizácie snov, lebo tie sa skutočne plnia, len im treba dať čas a pozornosť, láskavosť a aj niečo pre to obetovať a oni sa ukotvia v realite a nakoniec stanú Vašou súčasťou ani nezbadáte ako. 

Nakoniec obrovské Ďakujem patrí ľuďom, ktorí ma neustále podporujú a veria mi, berú ma takú aká som a kráčajú mojím životom ako úžasné bytosti, bez ktorých by som asi tak veľa nedokázala.

S láskou Eli

64358_182573831856808_162052857242239_280291_992975543_n

8 komentárov to “ĎAKUJEM – Pol milióna zhliadnutí za dva roky …”

  1. Gratuluji Eli k tak vysoké návštěvnosti a Tvému blogovému mezníku. Já sám jsem Tvůj blog objevil teprve nedávno a bylo to v ten nejvhodnější čas. Vždyť ještě před cca 3 měsíci, mě například tarot vůbec nepřitahoval, než jsem pochopil a uvědomil si, že tarot není jen abrakadabra, kterému jsem se vždy vysmíval, ale že je něčím daleko hlubším, kdy prostřednictvím tarotu k nám promluvá naše vyšší Já a odpovídá nám tak na všechny naše otázky, pokud se ptáme zcela upřímně a nesobecky. Vím, že se na svém blogu kromě tarotu zajímáš i o numerologii a astrologii a další věci a poznávám, že všechno toto poznání vychází z univerzálního a věčného poznání – hermetismu, ke kterému v současné době po mnohaletém intenzivním vnitřním studiu a po studiu všech možných ismů, konečně spěji a těším se z toho. Moudrost starých Egypťanů ve mně opětovně rozkvétá a mně to přináší opravdovou a nefalšovanou radost! A proto jsem také vděčný, že si mě Tvůj blog přitáhl, protože např. v tarotu jsem pouhým začátečníkem a v numerologii i astrologii, jsem zcela nevědomým jedincem. Nicméně moudrost věků v hlubinách mé duše opětovně rozkvétá a já se začínám rozpomínat. Přeji Ti vše, co si sama zasloužíš Eli.

    • dakujem velmi pekne male srdiecko 🙂
      dufam, ze aj tvoj blog ti prinesie tolko potesenia ako ten moj mne 🙂 budem drzat palceky aj s tarotom a aj vsetkym ostatnym
      pekny den 🙂

  2. Zuzana Vevericikova said

    … DAKUJEM, INSPIRATIVNY BLOG, NECH SA DARI ❤

    • dakujem velmi pekne tiez zuzanka 🙂
      som rada, ze ste si nieco nasla a precitala, posunulo vas to niekam, alebo len male zamyslenie stacilo 🙂
      vsetko dobre tiez do dalsich dni prajem 🙂

  3. ambala said

    🙂 nech sa Ti aj nadalej dobre pise na blog a mas z neho radost Ty aj citatelia 🙂

  4. anitraM said

    Elinka srdiečko gratuľujem k návštevnosti, ale aj k tvojmu úsiliu zhromaždiť toľko zaujímavých vecí na jedno miesto s krásnou energiou vytvorenou z tvojho vnútra. ♥ ♥ ♥
    Stískam ťa a želám ti , aby si tu ľudia mohli stále čo vyberať a nájsť pre svoje pochopenie a s radosťou sa vracali na tvoje stránky , tak ako ja a ostatní, čo ťa máme radi. ♥

    Elinka krásny dníček želám a nech úsmevom stále všetko zvládaš a rozjasňuješ všetko naokolo . .wink:

    • martinka dakujem velmi pekne 🙂
      tebe tiez patri moja vdaka, ved vies 🙂 preto aj tebe prajem vsetko dobre a nech sa tvojemu blogu dari aj nadalej 🙂
      pekny dne posielam 🙂

Pridaj komentár

 
