elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Dovolíš mi vidieť pod tvoju krásu?

Posted by elizabethin na 9. apríl 2013

Toto je jedna prekrásna pieseň, ktorú počúvam v posledných dňoch a pôsobí na mňa veľmi ukľudňujúco a rezonuje vo mne s nezvyčajnou silou…

 

Všetkým chlapcom vravíš nie
Áno, robí ti to dobre
Viem, že si iná liga
Ale to ma nezastraší,nie
Pokračuješ v tom už príliš dlho
Neprestala by si ani keby sa sa pokúsila
Svoju stenu si postavila privysoko
Že nikto ju nedokázal preliezť
Ale ja to idem skúsiť

Dovolíš mi vidieť pod tvoju krásu?
Dovolíš mi vidieť pod tvoju dokonalosť?
Daj si to dole, dievča, daj si to dole
Chcem sa pozrieť dovnútra
Dovolíš mi pozrieť sa pod tvoju krásu dnes v noci? 

Nechávaš všetky dievčatá ísť
Robí ti to dobre, však?
Za tvojou šou na Broadwayi
Som počula hlas hovoriaci: prosím, neraň ma
Pokračuješ v tom už príliš dlho
Neprestal by si ani keby sa sa pokúsil
Svoju stenu si postavil privysoko
Že nikto ju nedokázal preliezť
Ale ja to idem skúsiť

Dovolíš mi vidieť pod tvoju krásu?
Dovolíš mi vidieť pod tvoju dokonalosť?
Daj si to dole, chlapče, daj si to dole
Chcem sa pozrieť dovnútra
Dovolíš mi pozrieť sa pod tvoju krásu dnes v noci? 

Pozrieť sa pod, pozrieť sa pod
Ja… dnes v noci
Ja..

Vyleziem na vrchol, na každý tvoj vrchol
Chytím tvoju ruku a ty, ty vyskočíš von
Budeme padať a padať
Ale to je v poriadku
Pretože budem práve tu
Chcem iba lásku

Jedna odpoveď to “Dovolíš mi vidieť pod tvoju krásu?”

  1. Rado V. said

    ….neboj nič príde čas,kedy ti niekto bude hrať v tvojich tónoch a nebudeš len dávať ale i dostávať

    ….mňa opantala jar 🙂 a tak doháňame čo sa dá,do tmy vonku,ale je krásne tak to treba využiť.Ozvem sa.Pa.R

Pridaj komentár

 
