elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Rady anjelov na každý deň – Rozdávajte úsmev

Posted by elizabethin na 1. apríla 2013

578934_412326688827877_731860023_nUž dávno som nebola u anjelikov si niečo vybrať a tak som dnes zavítala, aký odkaz pre mňa majú. A našla som radu, ktorú som vysvetľovala staršej dcére a ktorú používam aj ja. Len pre upresnenie, mám dve dcéry 12 a 4 ročnú a tie sa niekedy ako dvaja hotentoti zhovárajú medzi sebou a vedie to potom ku nervozite a konfliktom, ktorým mám byť sudcom podľa tej staršej, aby sa dohodli .

Hmhmhm a ja to riešim veľakrát s úsmevom a vysvetlením, že obe majú pravdu, len nevedia zvoliť vhodné argumenty a nepočujú sa . Potrebujú sa naučiť komunikovať spolu a nájsť vhodné slová a možno aj trpezlivosť a úsmev, troška počkať a nechať toho druhého sa vyrozprávať a z tej skomoleniny potom sa snažiť pochopiť to podstatné.  A tak to moja staršia dcéra vyskúšala na tej menšej a hneď bolo lepšie, počkala a s kľudom a úsmevom čakala kým sa malička vyreční a my pochopíme v tej hatlaninke, čo chce a čo ju trápi.

Neskôr už mala väčšiu istotu a reč bola aj pomalšia a kľudnejšia a keď videla ako sedíme pri nej a úsmevom ju posmeľujeme k vysvetleniam, cítila som veľa lásky a nehy v tom momente pri nás. Akoby sa zastavil čas a ten okamih posilnil puto medzi nami a pocit spolupatričnosti, lásky, bezpečia a pochopenia sa zosilnil.

A tak je to aj s nami dospelými, potrebujeme čas a cítiť, že ten druhý nás vypočuje, keď sa niečo deje a aj pochopí tú nervozitu, strach a možno aj beznádej, sklamanie alebo čokoľvek, čo je momentálne v nás a nevieme sa presne vyjadriť, len potrebujeme to dostať von a dúfame, že v tom chaose ten druhý pochopí alebo len trpezlivo počká, kým sa vyjadríme.

Je to prejav dôvery, aj keď to tak nevyzerá a prejav otvorenia srdiečka a túžby po pochopení a prijatí nás samotných takých akými sme. Vôbec nie dokonalých, ale zraniteľných a ľudských.

Mne sa v tieto dni stalo niečo podobné a ja týmto Ďakujem osobe, ktorá ma konečne po tých dlhých mesiacoch vládala vypočuť a zniesť ten emočný pretlak , pochopiť a láskavo akceptovať tú zranenú a krehkú časť, ktorá tiež ku mne patrí. A ako ho poznám, teraz by sa určite usmieval a ja tiež, lebo nevie o tomto blogu a to je na tom to pekné, že mám odvahu ho chváliť pred celým Slovenskom a byť naňho hrdá a pyšná presne pre takého, akým je a je to úžasný, láskavý človek s obrovským pochopením pre mňa. Eli.

My andělé se soustředíme na to, abychom ve vás posilovali lásku, kterou cítíte, dáváte a přijímáte.

Dnes vám ukážeme, jak vypadá láska, která na sebe bere formu úsměvu.

Už víte, že tento výraz ve tváři je nakažlivý v tom nejlepším slova smyslu.

Váš úsměv vzbuzuje v druhých radost.

Sledujte dnes, kolik úsměvů budete schopni vyvolat svým vlast­ním úsměvem.

Podobá se to zapalování svíček svým vlastním plamenem.

Tím, že budete posílat dál svou radost, projasníte den mnoha lidem (jakož i sobě).

Myšlenka pro tento den

Všem, s nimiž se dnes potkávám, posílám požehnání a tvářím se na ně přátelsky. Tím v sobě i v nich zažehávám Božský plamen. Posílám dál svůj úsměv a těší mě představa, kolik štěstí asi vyvolá taková kladná ře­tězová reakce.

http://karty.atarot.cz/rady-andelu-na-kazdy-den?do=multipleReading-submit

 
Pridaj komentár

 
