elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

O zázraku života …

Posted by elizabethin na 23. marca 2013

Venované Mojim Dcéram…

Toto je nádherné video, ktoré mi pripomenulo moju mladšiu dcéru a dokonca sa aj to bábatko na ňu podobá a tak isto pri kupkaní mi držala pršteky a pozerala tými modrými očkami na mňa a tá krehkosť života  ma dojímala …

Videla som v nej všetky moje dlhoročné modlitby a vieru, že ešte budem raz dieťatko mať a bude mi dopriate zažiť tieto nezabudnuteľné okamihy lásky a pokoja, kedy sa vás to, čo je skutočné a dôležité v živote dotýka a vy ste odhodlaný bojovať o to právo tu byť a umožniť tomuto človiečiku, čo najlepšie podmienky pre život …  

Deti sú dar a robia nás lepšími, učia nás a kvôli nim objavíme v sebe to, čo by sme inak nikdy netušili, že sme schopní a život veľa krát dá zmysel a nový smer …

Moje dcéry sú mojou láskou a požehnaním, inšpiráciou a hybnou silou v živote.

Im patrí v tieto náročné dni, čo teraz prežívam, moje obrovské Ďakujem a som nesmierne šťastná, že ma nimi Pán Boh požehnal a dúfam, že budú na mňa tak isto hrdé ako ja som už teraz na nich.

S láskou maminka

 

Pridaj komentár

 
