elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

The Lumineers – Ho Hey

Posted by elizabethin na 24. február 2013

Toto je poďakovanie, za krásnu pieseň a veľa slov podpory a povzbudenia, ktoré pre mňa má jeden špeciálny človek, keď som unavená a bez energie, nádeje a vyčerpaná a všetko je čierne a ja neviem čo ďalej …. A sľubujem, že si počkám na tú skalu o ktorú sa budem môcť oprieť  a konečne zabudnem na tú jagavú sračku …

(Ho!) Snažil jsem se to dělat tak, jak se má
(Hey!) Žil jsem osamělý život
(Ho!) Místo toho jsem spal tady
(Hey!) Spal jsem ve své posteli
(Ho!) Spal jsem ve své posteli (Hey!)

(Ho!)

(Ho!) Tak mi ukaž rodinu
(Hey!) A všechnu tu krev, co by ze mě vytekla
(Ho!) Není mi jasné, kam patřím
(Hey!) A není mi jasné, kde jsem udělal chybu.
(Ho!) Ale písničku napsat umím (Hey!)

1,2,3 Patřím k tobě, ty patříš ke mně, jsi moje všechno
Patřím k tobě, ty patříš ke mně, jsi moje všechno (Ho!)

(hey!)
(ho!)
(hey!)

(ho!) Nemyslím si, že jsi pro něj ta pravá
(hey!) Představ si, jaké by to bylo
(ho!) Kdybys nasedla na bus do Chinatownu
(hey!) Kde jsem stál nad Kanálem
(ho!) a Bowery (hey!)
(ho!) A ona by stála po mém boku (hey!)

1,2,3 Patřím k tobě, ty patříš ke mně, jsi moje všechno
Patřím k tobě, ty patříš ke mně, jsi moje všechno

Lásko, potřebujem to,
tak zkusme doufat,
Protože, eh, můžem brzo vykrvácet.

1,2,3 Patřím k tobě, ty patříš ke mně, jsi moje všechno
Patřím k tobě, ty patříš ke mně, jsi moje všechno

2 odpovedí to “The Lumineers – Ho Hey”

  1. Rado V. said

    🙂 🙂 🙂 som veľmi rád,že sa ti to páčilo a vieš ako to myslím a veľmi veľmo držím palce…………R

    • xiixixi dakujem za povzbudenie a smozrejme , ze sa budem snazit xxiixixi som rada, ze mas zo mna radost a veris mi 🙂 myslim, ze nie je nic cennejsie na svete ako dovera medzi ludmi a aj to ked niekto ukaze druhemu, ze mu veri a ma tak vnom oporu 🙂
      vela vela peknych dni prajem na juh 🙂

Pridaj komentár

 
