elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Serpentine- Belly Dance with Rachel Brice DVD

Posted by elizabethin na 16. február 2013

A takto vyzerá a znie Rachel, na jej novom inštruktážnom DVD, ak ste sa nechali inšpirovať, cez amazon sa dá zakúpiť. Ja mám všetky jej DVD a môžem len odporučiť toto najnovšie. Joga je tu skvelá. Mne to pomohlo na chrbát, keď ma bolieval a ani by ste neverili, akým sa časom stanete ohybným xixiix. Po skoro 7 rokoch aktívneho tancovania sa niekedy len divím, kam som sa s ňou dostala a patrí jej moja vďaka a veľký obdiv.

2 odpovedí to “Serpentine- Belly Dance with Rachel Brice DVD”

  1. anitraM said

    Juj hneď sa to všetko vo mne vlní.

    • xixixi tak to ti verim martinka, ona je naozaj skvela :-)))) ja ked ju vidim, tak ma velmi inspiruje a dodava mi taky klud a pokoj a vlastne sa s nou nikam neponahlam, nie je taka agresivna v tancovani a ani na jej dvdckach tak nezenie k vykonom, kolko clovek zvladne tolko a to je dobre :-))

      ja ked raz budem ucit tancovat, tak budem ako ona 🙂 pohodicka, sranda a zabava :-))
      pappa a peknu nedelu prajem :-))

Pridaj komentár

 
