elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Mandaly od Rosalind Pape

Posted by elizabethin na 3. februára 2013

MIERNa internete som objavila stránku Rosalind Pape, ktorá sa venuje maľovaniu mandál už 18 rokov a sú vo svete považované za veľmi liečivé.

Každá jedna je maľovaný originál vypracovaný na základe mnohoročných skúseností s geomtriou, numerológiu a z časti aj astrológiou, ktoré vnášajú cez jej ruky do mandál liečivú enrgiu a toto pole blahodárne pôsobí na ľudský organizmus.


My, čo sme tu na týchto blogoch, už vieme, že to nie je len taká rozprávka a povedačka o energii, ale fenomén s ktorým sa stretávame aj u minerálnych liečivých kameňov či rún.

Dnes vám tu prinášam ukážky z jej diela, maľované mandaly, ktoré nesú v sebe energiu niektorých slov.

Bližšie sa môžete pozrieť na jej diela na stránkach. Eli

https://www.facebook.com/PersonalMandalas

www.blueprint4creation.com

A samozrejme, kto si chce pozrieť galériu našej Ambalky, veľmi talentovanej žienky, ktorá sa tiež venuje robeniu mandál, môže nakuknúť sem :

http://ambala.wordpress.com/2011/07/23/moje-nove-mandaly/

pre zaujímavosť si pozrieť aj tie moje, ktoré mi urobila na požiadanie a som s nimi nadmieru spokojná ,sem :

Moje osobné Mandaly od Ambalky

a teraz už mandly od Rosalind, nech potešia očko aj Vám ….

LÁSKA

RADOSŤ

GRATITUDE2012

abundance2012

2 komentáre to “Mandaly od Rosalind Pape”

  1. anitraM said

    Vyžarujú nádherné teplo a pôsobia veľmi príjemno. 😉

    • aj mne sa velmi pacia :-)) ta modra je velmi upokojujuca , urcite jej to dalo vela prace namalovat, inak ona organizuje ak kurzy malovania mandal xixiix tak na ten by som veru sla :-)))
      pappapa

Pridaj komentár

 
