elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

5 Tibeťanov – druhé cvičenie

Posted by elizabethin na 29. január 2013

the_5_tibetan_rites_rite2A tu je popis druhého cvičenia ako udáva Peter Kelder vo svojej knihe. Možno práve táto varianta Vám sadne lepšie ako tie ostatné. Veľa ochoty pri cvičení praje Eli.

 

Druhé cvičení navazuje na první. 

Tento cvik stimuluje všech sedm čaker.

Lehněte si rovně na záda a natáhněte ruce podél těla dlaněmi dolů, přičemž prsty jsou pevně vedle sebe.

Potom s nádechem (dech je vlemi důležitý, dbejte na pravidelný rytmus dechu) zvedněte hlavu a zatlačte bradu do prsou.

Zároveň zvedněte nohy do svislé polohy. Záda zůstávají zcela na zemi.

Pokud to dokážete, můžete nohy natáhnout dál směrem k hlavě. Kolena mají být naprosto rovná.

Pak s výdechem pokládejte pozvolna hlavu a nohy zpátky na zem. Uvolněte všechny svaly a zopakujte cvik ještě jednou, aniž byste se příliš namáhali.

Je-li to pro vás příliš velký problém, začněte s mírně pokrčenýma nohama a představujte si cvik dokonale zacvičený. Časem se svaly natolik posílí, že cvik budete moci cvičit s nohama nataženýma.

Chcete-li mít ze cviku opravdový užitek, doporučuji se po celou dobu soustředit na to, aby se nezvedalo břicho. Představte si, jako by jste tlačili pupík směrem k páteři. Zároveň si dávejte pozor ať je páteř celou dobu na podložce.

Zdroj: Peter Kelder – Pět Tibeťanů

viac na 5 Tibeťanov

5tuning

Zdroj: Peter Kelder – Pět Tibeťanů

Reklamy

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: