elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Guli Guli na dobrú noc :-)

Posted by elizabethin na 19. január 2013

175218241721863789_gfphgHTs_f

4 odpovedí to “Guli Guli na dobrú noc :-)”

  1. Daniela said

    To je tvoje bábätko? Zlaté je. Čo je to? Chlapček alebo dievčatko? Ďakujem za návštevu Na krásnom modrom Dunaji 🙂

    • nie danka, nie je 🙂 ja mam dve prekrasne dcery , jedna ma 3,5 a druha 11,5 a su to princeznicky, len som mala video tej mensej ako sa snazila preguli ked bola malicka a vtedy sme boli este v bratislave 🙂
      a ked sme ju zobrali prvy krat pred euroveu na travnicek, tak sa travy velmi bala , nechcela na nu stupit xixiixix lebo bola pichlava a drzala sa ma ako kliest a potom len revala ze nechce stupit na travicku, to bolo take zlate xixiix
      no a ta staria hned, ved ju tam daj mami hihiih a mala mala z toho zachvat ze nechcela a velka ze som ju tam nedala xixiix
      to bola taka komedia, sedeli sme len na deke a vymyslali ako ju naucit bosu chodit po travicke xiixi

      a ty si tam teraz dala prekrasne fotky zasnezenej blavy danka 🙂 blava je krasne mesto, mam ju velmi rada, len bohuzial citim, ze sa uz do nej v tomto zivote nevratim hmhm

      peknu nedelu prajem a dakujem za prekrasne fotografie, mate to tam velmi pekne teraz 🙂

      • Daniela said

        Podľa toho, aké máš ešte malé deti, si veľmi mladá. Tak prečo by si mala cítiť, že sa už do Bratislavy nikdy nevrátiš? Snáď si sa neodsťahovala tak ďaleko.
        Chcela by som ti poradiť, aby si pri cudzích fotkách dávala zdroj, odkiaľ si ich vzala. Jednak je to slušné a po ďalšie, aj ten autor by sa potešil, že si jeho prácu vážiš natoľko, že ho budeš vo svojom blogu menovať, prípadne nalinkuješ na jeho stránku. Na týchto fotkách je síce prostriedkom fotky nejaký nápis, aby každý mohol vidieť, komu patria, no ty si ich sem dala v tak malom rozlíšení, že je to nečitateľné. Nedá sa z toho vyčítať, či je tam adresa tvojho blogu alebo niečo iné. Viem,, o čom píšem a viem, ako to mnohých blogerov hnevá, keď im niekto, dá sa povedať, kradne fotky. A rovnako je to aj s textami. Raz mi jedna dáma ukradla celý článok z blogu, jednalo sa o moju osobnú úvahu a ona to isté dala na svoj blog tak, že to vyzeralo ako jej vlastná práca. Ani len farbu písma, ktoré som použila, si nedokázala zmeniť.
        Prajem ti pekný deň.

    • ahoj danka

      dakujem za upozornenie. Ja davam vzdy zdroje odkial je dany clanok a mamm aj vel suhlasov na zdielani, lebo vypisujem kazdemu, ci suhlasi so zdielanim, takze toto mam v poriadku
      ale obrazky beriem z googla a tam bohuzial nie su autori, nemam ziadneho vytypovaneho od ktoreho beriem, nemam cas na toto, pozriem si len obrazok na gugli vo vyhladavaci a potom ho dam ku textu hmhmm no mrzi ma to, viem ze je to sirenie dalej, ale inak si to neviem zabezpecit
      samozrejme uznavam , ze mas pravdu a som rada, ze si ma na to upozornila a dufam, ze aj ostatni, ktorych upozornis, si zoberu z toho priklad

      pekny den prajem

Pridaj komentár

 
