elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Šťastný Nový Rok 2013

Posted by elizabethin na 31. decembra 2012

Čítala som , že rok 2013 je rokom harmónie, návratu k sebe samému a vlastným koreňom, rokom pochopenia seba samého a preto bude dominovať v tomto roku hlavne rodina, deti a upevňovanie pút.

Ten, kto neverí, že existuje láska sa o tom v tomto roku presvedčí a kto ju bude odmietať pustiť do svojho vnútra ako liečiacu energiu, ten bude dosť trpieť, až ho život prinúti pozrieť sa na svet aj inými očami .

Preto Milí Čitatelia verte, že existuje veľa vecí medzi Nebom a Zemou, ktoré náš rozum nevie spracovať, ale sú srdcu blízke.

Ak by som Vám mohla poradiť, tak nebojujte, nemáte popravde s čím, len sebou samým a skôr či neskôr prídete na to, že čím skôr nastúpite na cestu sebalásky a sebapochopenia a začnete byť spokojný so sebou, tak aj ľudia a vaši najbližší budú tiež . Veci, situácie a život začne konečne fungovať …

Začnete konečne ladiť v harmonickom celku, lebo ak jeden škrípe, tak celý stroj nepracuje dobre. Sme Nikto a predsa Niekto v tomto svete, podľa toho akú optiku zvolíte a pozriete sa okolo.

Len je naozaj najlepšie začať najskôr od seba a už aj malá zmena pohľadu a konania spustí zmeny vo Vašom živote. Nebojte sa, prijmite seba samého ako svojho najlepšieho priateľa, lebo sami sme sa narodili a sami so sebou aj zomrieme.

Preto veľa síl a ochoty pozrieť sa do svojho vnútorného zrkadla a prečistiť ho nech žiarite navôkol, Vám zo srdca praje Eli …

new_year_wallpaper_2013-9

8 komentárov to “Šťastný Nový Rok 2013”

  1. lilah said

    čo Ti povedať?

    iba pekný deň tento i všetky tie ktoré prídu … to ti zo Srdca želám eli, ….

    PS: toho psa by som na posteli nenechávala 😉 … nech ti v noci pod perinkou pršteky na nohách nezačne obhrýzať … 🙂

  2. dakujem a prajem vsetko dobre v novom roku tiez 🙂

  3. anitraM said

    Nech Nový rok splní Tvoje tajné priania…Nech anjeli tvoje cesty chránia.
    A problémy, nech sa ťa stránia. 😉

    Krásneho Silvestra prajem a Šťastlivý Nový rok 2013 tebe Maťka, tvojej rodinke a aj tvojim verným čitateľom. 😉

    • dakujem martinka velmi pekne 🙂
      nech anjeliky ochranuju tvoje kroky tiez a ja som si slubila, ak budem mat cas troska zacat s tarotom 🙂 tak uvidime ci sa mi to splni, ale az v druhej polke 🙂
      pappa

      • anitraM said

        Vidíš, ja som nemala čas na nejaké predsavzatia, asi budem len plávať životom a uvidím , čo mi do cesty príde. :wiink:

    • tak ti budem priat nieco co potesi dusicku a vycari usmev na perach martinka :-))))
      ja som spokojna za tento rok velmi, velmi velmi, hlavne ze som konecne dokoncila to 10 rocne tetovanie xixixi nemozem tomu uverit, ze sa to dalo vsetko zorganizovat a vyslo to a tetovanicko uz je tam kde ma byt a ja som nekutocne spokojna.
      a potom este vela inych veci :-))))))) dufam, ze aj tento rok bude dobry a prinesie mi spokojnost 🙂
      martinka nech si tiez spokojna a vies,kto caka, ze sa docka? xiixixiixix

  4. moonica said

    🙂 nech je súčet číselného vyjadrenia tohto roka aj skutočným naplnením Láskou pre každého aj na rozdávanie 😉

    • dakujem monika 🙂
      presne tak, podla numerologie je to 6 a to je harmonia, rok 2013 je rokom 6tky a ja uz o tom pisem tyzden a este somt o neskoncila xixiixi
      este raz dakujem za priania a nech sa ti dari tiez, aby sa splnilo mnozstvo snov, ktore v srdiecku este mas 🙂

Pridaj komentár

 
