elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Sme veľakrát tým, Čím nás chce okolie mať, len nie Sebou samým a preto …..

Posted by elizabethin na 28. december 2012

Hovori sa, že len jedna Láska v živote je tá pravá a v ostatných sa snaží človek už len hľadať jej napodobeniny.

To však neznamená, že nemôže žiť krásny a plnohodnotný život aj naďalej, bez toho, aby sa cítil zle medzi ľuďmi, ktorí ho obklopujú a snažia sa ho vsunúť a natisnúť tam, kde im najviac vyhovuje zo svojich sebeckých dôvodov.

Mnohí z nás to aj cítime a aj sme nešťastní, keď zistíme, že sme len náhrada za niečo alebo niekoho a niekto, komu sme dôverovali a dali lásku, úprimnosť a svoje sny, nás mal len ako ekonomicko- pohodlnú záplatu, aby v tomto svete pred ostatnými sám budoval svoj nepoškriabaný sebaobraz hmmhm 

A život ide ďalej a zostáva nám ešte ďalších 40 možno 30 rokov prežiť po boku takéhoto človeka alebo ľudí …

Vtedy si spomeňte, že ste si strojcami vlastného šťastia a aj Vy ste dôležitá osoba hodná lásky a rešpektu, starostlivosti a láskyplného objatia od človeka, ktorý Vás skutočne ľúbi …..

Len nič sa nezmení bez Vašeho pričinenia a Vašeho rozhodnutia.

Bez Vášho rozhodnutia a chcenia sa všetky šance, ktoré k Vám prídu a o ktorých tajne dúfate a priťahujete si do svojho života, stanú len ďalšími nevyužitými príležitosťami , ktoré Vám život poslal, lebo ste ho vo Vašich modlitbách o to prosili …

Život je krásny a Láska, ktorá by mala viesť vaše kroky namiesto zbabelosti, strachu a výčitiek voči sebe a okoliu hybnou silou ku zmene a preliečeniu všetkého …….

Je len na Vás, čomu uveríte a kam sa až necháte ľuďmi okolo seba zatlačiť a zatiahnúť ….

A preto, ku koncu roka si tu dávam tento citát, aby ste nenechali iných robiť z Vás to, čo nie ste , ale boli sami sebou, laskyplnými, krásnymi bytosťami hodnými úcty, dôvery a aj objatia, rešpektu a pochopenia….

Preto si dajte len tie predsavzatia do Nového roku, ktoré Vás povedú na ceste k spokojnosti v prvom rade Samých so Sebou a potom aj k ostatným …

krásne sviatky prajem Eli 

395762_3091304168236_52239166_n

8 odpovedí to “Sme veľakrát tým, Čím nás chce okolie mať, len nie Sebou samým a preto …..”

  1. ambala said

    ten citat nema chybu…
    a co sa tyka zvysku clanku, nuz veru o citeni sa nestastne by som mohla pisat roman. je velmi tazke (aspon pre mna), ze mam rada niekoho, s kym nemozem byt. tieto Vianoce sa to zas na mna cele zrutilo a citim sa naozaj mizerne. niekedy tak premyslam, preco som sa do pekla vobec narodila a ze si to moji rodicia mohli vazne odpustit. a uprimne povedane, momentalne si fakt prajem, aby som sa dalsich Vianoc uz nedozila…

    • ambalka, si nase slniecko :-)))
      krasne a ziarive a tie tvoje zvery, keby vedeli rozpravat aka si skvela, tak by sme sa napocuvali vela dobreho 🙂
      ono popravde ta laska je naozaj len jedna a ta prava sa skryva v nasom srdci, len to treba vediet prijat a najst ju potom tam 🙂 a potom ju uz len rozdavat a urobit si piliere zivota hmhm
      niekto to ma rozdelene mezdi partnera, pracu, domacich milacikov, deti a kamosky a preto aj ked sa jeden pilier zruti, tie ostatne ten zivot podrzia, ale ak vkladame celu tuto lasku len do jedneho cloveka alebo do deti, tak ked prideme o jeden pilier, tak uz je zle a ruti sa nam svet 🙂 tak mi to vysvetlil jeden clovek a myslim, si ze jena tom vela pravdy, hovoril mi , zeje to rovnovaha zivota, piliere zivota a to nas aj zivot uci, rozlozit svoju lasku a ockavania do viacerych veci,lebo ked privelmi lipneme, tak o to prideme hmhmmh
      ja som takyto koniec sveta zazila tiez, tiez somsi myslela ze to nebudem vediet bez toho cloveka prezit, ale potom som rozlozila tu lasku na piliere a este kusocek si nechala, ze ak sa hadam niekto este objavi a funguje to a teraz som vdacna zivotu za tuto skusenost 🙂
      som rada, ze zijem a mam zazitky z roznych zivotnych skusenosti a ked pridu zle a pochmurne chvilky a vsetko sa mi zda cierne, tak pribehne moj havinko a uz ho hladkam a tulkam a ten to citi a je rad hihih a preto uz u mna na perinke spava :-))))) no nemozem tomu odolat :-))))) a potom ponahanam aj moje korytnacky a obimem moje deti a idem na blog a nieco tu plasknem, co sa mi paci hehehhe zjem cokoladu, obzriem svoje novo dokoncene tetovanie na polku tela a poviem si cica no vies co, uz si dalsie nedavaj, toto ti staci xixiix potom zoberiem strikovanie a akosi popri tom ten pocit bezradnosti a smutku a osamotenia prestanie, rozplynie sa v tom, co mam okolo 🙂
      ja viem, ze je to len moj navod ako rozhybat zlu naladu, ale uz viem ked na mna ide depka, ze ju mam pozvat a ukazat jej setko co mam okolo a tesi ma a kazdy ten kusocek spokojnosti ked sa zlepi, mi da dost velky pocit spokojnosti, ze som sa dokazala odrazit z toho dna a idempomalicky vyssie a vyssie, no mohla by som rychlejsie, ale vzdy si poviem, ze dolezita je cesta a nie ciel xixiixixi
      ambalka nesmut, aj ludia co maju naoko vsetko vedia byt vo vnutri velmi nestastni, maju skvelych partnerov a rodiny a deti a pribuznych, peniaze a neviem co este a aj tak su nestastni hmhm
      ono to len tym partnerom nie je, mozno je to len tym rozlozenim lasky na viac veci a tym sa vytvara ten lepsi pocit a ten pritahuje coraz viac lepsi a lepsi az ti nakoniec potompritiahne aj toho partnera
      vobec nemusi byt ten osudovy, staci ked bude normalny, obycajny, zivotny aj s dobrymi a aj so zlymi dnami :-))))) mozno bude mat psika a ten sa bude nahanat s tym tvojim, ktovie :-)))
      ale dolezite je tu a teraz a to nastartovat v sebe ten maly plamienok spokojnosti, radost a odvahy to skusit mozno aj tymto smerom, ale inym sposobom, lebo nemas co stratit 🙂
      uz mozes len ziskat 🙂
      a preto prajem nie len tebe, ale aj tvojim milacikom vsetko dobre, prekrasnym mandalkam co tu mam pusinku, lebo ju vyrobili tvoje sikovne rucicky 🙂 a vsetkemu dobremu a peknemu co mas v sebe len podporu a drzanie palcekov, ze na buduce vianoce aj ked ten partner nebude, budu ine piliere zivota a tento mozno dofrci na motorke tiez hihiihih
      krasny den prajem a hovori sa, ze clovek je presne taky aki jeho 5 najlepsi priatelia hihiih
      no a moji su uplne ze besni hahhahahhah tak ak potrebujes, som tu pre teba stale ambalka :-)))

      papap a ziadne divoke novorocne predsavzatia si nedavaj :-))))

      • ambala said

        Eli ja mam od slniecka velmi daleko… a svoje zvieratka mam rada a su vlastne jediny dovod, preco som este tu. a co sa tyka toho muza, vies problem je v tom, ze ja som si uz pred par rokmi uvedomila, ze ineho nez jeho nehladam a nechcem, pretoze zit s niekym, koho nemilujem nebudem. videla som u mojich starych rodicov manzelstvo bez lasky, rovnako aj u mojich rodicov, a to mi stacilo… a naozaj si neviem predstavit, ze by som bola s niekym len preto, aby som akoze nemyslela na daneho muza, pretoze to aj tak nefunguje, okrem toho by to bolo nefer aj k dalsiemu cloveku, ktory by bol so mnou. takze toto ja uz neriesim, zial, ten smutok a bezmocnost, ze nemozem byt s muzom, ktoreho mam rada, ten je stale vo mne. a tento rok to znasam nejak ovela horsie.

        divoke novorocne predsavzatia … hmmm…pouvazujem, ale nie dnes a mozno ani nie tento rok…

    • ambalka, vies niekedy je najtazsie pohnut s tymito rozhodnutiami v nas a odhodlat sa ocakavat este nieco ine, ako si vieme predstavit 🙂 to ze rodicia a aj stary rodicia zili takto, bolo ich rozhodnutie, ktore treba respektovat, ale nebola si to ty sama a ty sama mas v svojich rukach rozhodnutia svojeho zivota, nech sa to uz tyka cohokolvek
      vacsinou by mali byt nase rozhodnutia take, ktore nam do zivota prinasaju radost, spokojnost a aj lasku, na to mame slobodnu volu, aby sme sa rozhodli, co spravime hmhm
      ja si myslim, ze kopec veci, co sa nam stanu a nevieme ich ovplyvnit a ci su uz sucastou nasej karmy alebo cohokolvek, podla mna je dolezite to ako sa s tymto vieme vysporiadat a to tak, aby sme neublizili nie len sebe, ale aj ostatnym hmhm
      zivot nas chce vidiet veselych a usmiatych, dava nam sance o ktore mozno prosime v svojich modlitbach a snoch a ked pridu, tak sa nevie preniest cez svoj strach a bloky ktore v sebe mame a snazime sa uspokojit snova s tym starym zabehnutym zivotom, na ktory sme sa stazovali hmhm
      a pritom zivot je zmena, od malickej veci az po velku hmmhm
      je len na tebe ako sa nastavis k zivotu, ci tieto vianoce prezijes znova vo svojej minulosti, alebo sa vratis do pritomnosti a povies si, ze ten clovek by bol urcite velmi rad, keby ta videl tiez spokojnu a mozno aj stastnu,ze ma o starost a trapnie mozno menej,
      nikdy neviem , co sa odohrava vo vnutri inych ludi, kolko trapenia a ochoty bojovat je za tymi usmevmi hmmh
      je to cele take zvlastne, ale to odpustenie si a to zmierenie samej so sebou aj mne velmi pomohlo, posunulo ma to dalej a ja tiez tomuto cloveku uz viem priat len to dobre a pri tom byt vdacna za svoj zivot a aj zvieratiek ktore mam pri sebe, deti ktore ma potrebuju v pohode a laskavu aj nadalej
      vies ja to nelutujem, praveze som za toto vdacna a posunulo ma to, zistenie ze dokazem otvorit svoje srdiecko a popriat tomuto cloveku to co si on sam vybral a ja som to nebola, respektujem jeho slobodnu volu a povazujem ho aj nadalej za skveleho cloveka a nie paka, ktory si nevie vybrat hmhm a to prave mna hmhm som nikto a predsa niekto a kto to bude chciet vo mne vidiet, tak to uvidi a ja si pockam, nebudem klast zivotu podmienky a ani sa uzatvarat do veze okolo, ale prezijem svoj zivot najlepsie ako budem vediet 🙂 s laskou a respektom , uctou a vedz, ze keby teraz prileteli ufonikovia na nas dvor, tak vyberiem varesku a balonik a ide sa zoznamovat so sitkom na hlave xixixi aj to je zivot 🙂
      zivot proste je a mal by sa zit taky aky prichadza a nie klast mu podmienky, on sam najlepsie vie co je pre nas dobre a jedine co my mame len robit, je verit a otvorit sa tomu 🙂 nic viac hmhmhm
      mozno sa to lahko pise, ale trvalo mi dost dlho sa na toto naladit a aj to takto akceptovat :-)))
      ambalka, prajem ti krasny vecer a aj sviatky,vsetko chce cas a tak si povedz, preco nie? alebo preco ano? hmhm niekedy stacia aj krasne spomienky ktore nas budu hriat cely zivot a doaju silu, ked to budeme potrebovat a posunu nas dalej, ze predsa len sme to zazili a poznali taku lasku o ktorej ini ludia len cely zivot snivaju hmmh
      tak preco nad tym plakat, mozno treba byt vdacnym a vazit si to a ako nieco drahocenne v sebe mat , nech nas to preziaruje ked treba hmhm vies , ze vies lubit a to je to najlepsie o com si sa mohla presvedcit 🙂
      nebude smutna, ak to malo pre nieco tak byt, tak sa to urcite dozvies 🙂
      no a tvoje zvieratka si urcite myslia to iste xixiixi co ty vies, nehovor za nich a nepredpokladaj xixiixixi
      ja si vzdy poviem, ze zajtra bude lepsie a naozaj je a preto ti prajem aby zajtra bolo lepsie, o troska a potom o troska a zmena je zivot 🙂

      • ambala said

        Eli, ale ja som sa rozhodla, slobodne, nik ma k tomu nenuti. a o tom cloveku si nemyslim, ze je blbec. mam ho rada a zalezi mi na nom… len mi je velmi luto a som nestastna, ze nemozem byt s nim. a niekedy ten smutok zvladam lepsie a inokedy horsie. vies, dlho mi trvalo, kym som si sama pred sebou dokazala pripustit, co k nemu vlastne citim, pretoze lasku som v “plane” nemala…od malicka som chcela len tri veci – malovat, mat psa a ist do Indie. ine ma nezaujimalo.
        a co sa tyka zmien, tak tie vazne neznasam, velmi tazko sa prisposobujem…tak neviem, ci to neznamena, ze neznasam aj zivot…

    • ambalka 🙂
      to je vsetko v poriadku a si to ty sama, dokazala si toho vela 🙂 mala si ciel a dokazala si sa ho nevzdat a spnit si ho , urobila si pre to co sa dalo a to je dobre 🙂 ja som tiez taka bola, splnila som si vela snov a potom prislo zrazu take hluche obdobie, ze som nevedela sa pohnut dalej, dost ma to aj paralyzovalo, potrebovala som zacat od nuly a zistla som ze nemam ani chut ani vytrvalost, porovnavala som sa, kde su ini a kde som este len ja a tak som stratila dost casu hmhm
      no a potom som citala hodne eprakone az mi doslo, ze nic sa nedeje, ide o moj sebarozvoj a ked budem ja spokojna budu aj ostatni a to som rada 🙂
      naucila som sa spomalit cas a vyzit ho vo svoj prospech a nakopnut sa , nemat strach z dlhodobych cielov a aj kratkodobych a znova zacala pestovat moju trpezlivost a to ma posunulo dost 🙂 dalo pocit spokojnosti
      takze ono to chce cas a aj v tebe by malo zacat klicit rozhodnutie nieco so sebou robit hmhm mne dost pomohli hranice, je to zvlastne, kazdy pise ze hranice by nemali byt, al eja si myslim, ze tymi hranicami clovek zuzi tu pozornost a energia nasleduje pozornost, ukotvi sa tym koncentracia a po case pride aj spokojnost a uspech 🙂
      bolo to ako ked som bola malicka xixiixiix zvlastne co sa odohrava v dospelych ludoch, vsak?
      takze vsetko je v poriadku s tebou podla mna, ak mas horsie obdobie a naucis sa snim pracovat, neskor, ked pride uz to bude lepsie a lepsie 🙂
      vies niekedy vyrastieme zo svojich snov, ale to je v poriadku, lebo rastieme a dozrievame a pride cas si dat ine sny a to je to nakopnutie a ta dalsia cesta xixiix
      ale stoji za to, ja som sa nakopavala a nakopavala dookola niekolkokrat uz som si hovorila, ze som sisiissi alebo co, ale je to naozaj hrozne, clovek to svoje vnutorne dieta musi dat do poriadku a stat sa tak dospelym pre svoje vnutro 🙂 byt doslednym, prisnym, laskavym a odmenovat sa xixiix mat sa rad a usmernit sa :-)))
      raz som citala, ze nezalezi na tom aky si uspesny,pekny a pestovany, kolko si toho postavil, zarobil, dosiahol ,,, ak si neprekrocil svoje osobne hranice a svoj tien, neriskoval a siel za hranicu beznej istoty s tym, ze veris bezvyhradne zivotu a sebe, premrhal si svoj zivot …. nebojoval si .. nezil si … nic si nedokazal …..
      podla mna nieco na tom bude mhmmh ale to si musi kazdy sam povedat, v com sa boji prekrocit svoj tien a zacat zit odznova a od nuly s tym ze uz nikdy zivot nebude taky ako pred tym hmmhmh
      tak ale ambalka ja som sa chcela vratit k tomu muzovi hmhm vies hmmh ja si myslim, ze je dobry tento stav co mas, lebo si predstav, ze by sa stala situacia, ze by si s tym muzom bola nie ako partnerka, ale uz len ako kamaratka hmhm
      on sa asi svojej rodiny a zazemia nevzda, muzi sa pozeraju na vztahy uz inaksie hmhm by si sa cudovala popravde, kebyb boli k tebe uprimni hmhm chcela by si sediet na kafe za stolom a on by ta bral ako kamaratku a hovoril o sebe a svojej rodine, zene, detoch, praci , len preto ze ty chces byt s nim v kontakte? ja som toto vyskusala a je to ako smrt za ziva hmh nieco neskutocne tazive a bolave, vidiet cloveka s ktorym si chcela byt ako oproti tebe sedi a hovori toto vsetko a ty len musis sediet a priat mu a pocuvat hmhm nie moja, toto nikomu neodporucam a ak si myslis, ze to dokazes, tak si vyskusaj, ale vsetky sme to vzdali, zena ma byt partnerkou a nie kamaratkou a butlavou vrbou a ak nie, neche ta takto , tak treba sa pohnut dalej, to je zivot a tak funguje laska …. popriat a nechat s respektom kazdemu to co si vybral hmhm a dufat, ze mozno snad niekedy sa najde niekto, kto ta bude chciet ako partnerku a zenu ked mas svoje dobre aj zle dni a nie len na vykecanie sa a neviem coho este hmhmhm takto to nefunguje a srdiecko ti same potomnapovie, ze takto sa zivot nezije hmhmm je to trapenie a bolest obrovska a ten druhy clovek si ani neuvedomuje ako ti tym ublizuje hmhm takze lepsie vpre vsetkych je volba mensieho zla, nesebecka, laskava, chapajuca, respektujuca ….to je laska, ktora nesputava, len je a nic si nenarokuje a nic si nevynucuje , nekladie podmienky ….
      to bola moja skusenost 🙂
      pekny den prajem a nech sa dari 🙂

      • ambala said

        Eli, viem, co sa mi snazis vysvetlit, ale vies doslo, ze nech by sa dialo cokolvek a bola by som s kymkolvek, lubit budem len toho muza. a rozhodla som sa, ze budem sama. to je OK, s tym som vysporiadana, co vsak neznamena, ze nie som alebo nebudem smutna kvoli tomu, ze nie som s muzom, s ktorym by som chcela byt. a ano, viem ake to je pocuvat o jeho rodine… ale ak chces vediet pravdu, bolo pre mna dolezitejsie ho zas vidiet a byt s nim, nez to, ze som si pri tej prilezitosti vypocula o jeho rodine. bolelo to, no viac ma boli, ze o nom dokopy nic neviem a nemozem sa s nim stretnut. ale jeho rozhodnutie respektujem a tak to bude aj nadalej, hoci ma to boli.
        problem vsak mam s mojou mamou, ktora toto nechape a tlaci na mna, ze uz mam dost rokov a mala by som mat rodinu a deti…samozrejme ma vobec nepocuva, ked sa jej snazim nieco vysvetlit… a uz som z nej dost unavena. ja vsak nie som moja mama a ani stara mama, ktore sa nechali dotlacit k vztahu a dietatu (v pripade starkej detom) okolnostami a okolim.
        a co sa tyka cielov a zivota, tak momentalne len proplouvam a fungujem zo zotrvacnosti. su tu vsak este moje 4-nozce, o ktore sa musim postarat (no vlastne nemusim, ale chcem 🙂 ).

    • ambalka, tak v tom pripade je to v poriadku ak to tak vnutorne citis a si tak nastavena
      hmhm rodicia to je taky fenomen hmhm suboj titanov alebo zakopova vojna k tomu xixixixi ja neviem ci aj my taky budeme 🙂 ale je to asi generacna vec toto, podla mna ide len o respekt a pochopenie 🙂 u nas je to to iste ambalka, ja byvam s rodicmi a ja to mam denno denne heheheh
      nedaj sa len nikam zatlacit a pocuvaj svoje srdiecko to ti napovie co dalej 🙂 je to sice boj z blizka velakrat, ale zivot je naozaj komedia neskutocna :-)) keby sa clovek nesmial, tak by musel plakat niekedy :-)))
      a tie 4 nozce su anjelikovia, ja mam tiez a su ako moje deti, vlastne to ani tak rozdiel nie je by som povedala, clovek sa stara vlastne rovnako 🙂 podla mna vsetkom, v poriadku ak si spokojna a ak nie, tak porozmyslat, nad niecim novym nejakou zmenou alebo co a hlavne za chvilocku je tu jar a bude lepsie …..
      drzim palceky ambalka a opatruj sa 🙂 hlavne sa nedaj zatiahnut tam kde nechces, skus niekam inam ak to pojde 🙂 a potom to uz pojde mozno aj samo od seba 🙂
      pappap a krasny vecer prajem

Pridaj komentár

 
