elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Veselé Vianoce Všetkým Mojím Čitateľom …

Posted by elizabethin na 23. december 2012

christmas angel carrying an armful of ornamental foliage

Ak láska topí ľad čo pani Zima vyčarila,

ak dá človek viac čo v sebe skrýva,

ak vládne všade ticho a počuť len praskať mráz,

padajúce vločky a v detských očiach je vidieť jas, tak prišla doba,

keď každý pre každého má pár prívetivých viet,

pre ten zázrak Vianoce a nad čaro Vianoc nič krajšieho niet!

S láskou Eli … 

18 odpovedí to “Veselé Vianoce Všetkým Mojím Čitateľom …”

  1. amarylis2 said

    Aj Tebe Eli, krásne, požehnané a láskou naplnené Vianove prajem.. 😛

  2. amarylis2 said

    Pozerám, že mi tu systém pridelil nejakého vianočného čertíka so zelenými nohami alebo čo…ale ja čertík nie som. Alebo ak, tak len taký malý… 🙂 ďakujem za pekné stránky 😉

    • xixixi ano, ja mam taketo stasidielka a dost su aj vtipne :-))) nevadi ten tvoj je vlemi pekny :-)))
      a to ja dakujem za navstevy u mna xixi poslala by som oravskeho snehu, ale bohuzial len nam mrzne a vobec nesnezi xixiix tak potom nabuduce :-)))
      pappap a nech sa dari aj nadalej :-))

  3. ambala said

    pekne vianocne sviatky Eli aj celej rodinke 🙂

    • dakujem velmi pekne ambalka 🙂
      a samozrejme prajem nie len tebe, ale aj tvojim zlatickam vela pokoja a pohody v tieto dni 🙂
      inak aj my robime cuckovicu a je to super pitie hihihi tak na zdravie ak vam este zostalo potovrky :-)))))
      pappapa

  4. anitraM said

    Krásne Vianočné sviatky Elinka, nech žiariš v každý deň a svetielko ťa hreje láskou. Veľa pokoja radosti a aby si si pod stromčekom našla ten najkrajší darček, ktorý ťa zahreje na srdiečku. Verím, že ho dostaneš. 😳

    • dakujem martinka velmi pekne, si nase slniecko krasne :-))
      vela lasky a pohody prajem aj ja tebe, nech tento rok prinesie k tebe len spojnostou naplnene stretnutia …

      a predstav si, ze som si bola teraz tahat kartu na tych vilach, co ma caka v buducnosti a vyslo mi, ze prirodny liecitel xiixixi som sa zasmiala heheheh tak myslim, ze by si nemala uplne verit tomu, co tam vychadza xixiixi
      pappa a krasny den …

      • anitraM said

        No veď si, lebo svojim úsmevom dokážeš v ľuďoch otvárať dvere radosti a potešiť ich. Ty si si poriadne neprečítala čo tá karta znamená. 😆

        objííímáááám ťa páááá

    • xixiix tak asi ano xixiix vidis? citam to, co chcem hehheh a vidim to co chcem xixixi no klasika :-)))
      ale dakujem martinka, za tovju podporu a povzbudive slova, vzdy si si nasla na mna cas moja , ty uz si teraz anjelik :-)))
      pappap a neaku peknu aj tebe na vytiahnutie a uz nepytaj ci budes liecit, lebo ty uz teraz liecis :-))
      krasne sviatky …….

  5. moonica said

    Čarokrásne sviatky vianočné,
    láskou, zdravím, radosťou naplnené,
    nech prinesú Božie požehnanie,
    všetkým tvojmu srdcu blízkym i Tebe 🙂

    P.S. : ĎAKUJEM za krásne prianie, elizabethin, znásobilo radosť 🙂

  6. Rado V. said

    ……… http://www.youtube.com/watch?v=mN4gu0Z-AgQ
    …..no Eli,tak ja len dúfam,že vám Ježiško nadelí čo treba a nech je vám dobre,nech sa máte radi,nech vám nič nechýba a za to tvoje tajné prianie orodujem i ja……..Lásku treba,tak nech ti pricupitá taká čarovná akú si si vysnívala .-) Pa na Oravu R

    • dakujem radko velmi pekne :-)))

      za vsetko dobre a mile co nam stale posielas 🙂

      a beriem ta s tou laskou za slovo, ak nie do roka a do dna, tak pridem na juh reklamovat hihiihihi

      pappapa stastne a vesele este raz 🙂

    • xixi tak to ano, komisia musi byt a aj to tvoje vinecko k tomu, lebo to bude debata urcite na dlhsie hihiih
      tak to tam dobre pestuj a okopavaj, lebo sa mi zda ze je to istejsie ako ta moja laska xixiixi
      pekne sviatky prajem a oddychuj 🙂

Pridaj komentár

 
