elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Môj súkromný koniec sveta …

Posted by elizabethin na 22. decembra 2012

229974_10151245601345865_1530309825_nMôj súkromný koniec sveta prebehol ako každý iný deň navonok. Vo vnútri som však pociťovala niekoľko dní akoby niečo prasklo a začalo sa uvoľňovať preč. Akýsi starý stres, alebo niečo čo sa ma držalo zubami nechtami a nechcelo sa pustiť a odísť.

Niečo, čo si ešte stále nahováralo, že je dôležité, ale popravde už dávno nebolo a čakalo len na uvoľnenie, aby sa mohlo vrátiť spať do víru života a ostať tam už len ako spomienka na to, čo bolo s pocitom úľavy a prekonaných chvíľ. Zrazu sa cítim kľudná a prázdna, v tichu prežívam radosti a starosti okolo.

Je to akoby som sa pozerala sama na seba a videla ženu, čo sa snaží žiť ďalej ako najlepšie vie, ale už bez stresu a strachu, čo bude nasledovať, je to akoby som zrazu pocítila rásť svoje korene. Živé a zdravé korene, aj keď rastlinka je ešte slabá a krehká. Vidím sa očami anjela, Gábiny a konečne verím, že kúsok anjela je v každom z nás a sme jeho energiou a spolu súčasťou a spolu pomáhame tak poprepájať pocity toho, čo je v každom z nás.

Vidím, dievčatko, ktoré patrí k tej istej energii Gábiny, potom staršieho muža, Mňa samotnú a ešte niekoľko ľudí ako spolu zdieľame ten istý pohľad na svet. Ja som Oni a Oni sú Ja. Vesmír je konečne vo mne a ja v ňom a konečne viem, že som doma.

Akosi chápem, že som si strojcom svojho vlastného šťastia a už žiadna karma neexistuje. Je len tu a teraz a ja ako stred môjho vlastného vesmíru plne si vedomá vlastnej spokojnosti, ktorá začala klíčiť vo vnútri a ja som začala akoby žiť svoj život.

Toto je obrázok, ktorý som našla na nete a veľmi vystihuje ako sa práve cítim.

Preto chcem teraz poďakovať všetkým, ktorí pri mne za posledné mesiace stáli a boli mi oporou, priatelia a priateľky a v neposlednom rade aj jeden špeciálny môjmu srdcu blízky človek, pre jeho more trpezlivosti so mnou….S láskou Eli…

Maktub

 

2 komentáre to “Môj súkromný koniec sveta …”

  1. anitraM said

    Maťka krásne si to napísala, to ako to cítiš, vnímaš a vnútorne tým práve si. Vieš , že Gabriel je pri tebe a aj tak ho neodmietaš a ide tíško s tebou. Semienko v tebe začalo klíčiť a rastie z neho krásny stromček, ktorý potrebuje opateru, aj keď jeho korene sú už hlboké.

    Mám pocit, že tá prísna žena -bytosť, ktorá sa mi ozýva a snaží sa ma naviesť k vyššiemu zámeru a tie bledomodré prskance do priestoru je práve on Gabriel. 🙄

    Neviem či to súvisí s 21.12. ale od noci z 20. na 21 som spala veľmi zle, všetko mi vadilo, pretáčala som sa a posledné dve noci som zaspávala až nad ráno okolo pol štvrtej. Niečo na mňa pôsobí, no spánok mi cez deň nechýba. Tejto noci si už želám pokojný spánok , lebo rada sa túlam v snových krajinách 😆

    Si silná a všetko zvládneš, lebo potrebné máš v sebe a ten základ máš už dostatočne silný , obsiahnutý múdrosťou vekov. 😉

    • dakujem martinka za povzbudive slova a vela laskavych slov :-)))
      tie tazke energie teraz vnimame asi vsetci, aj ja ich vnimam dost silno v poslednych dnoch hmhmmh ani v noci som spat nemohla hmhm takze dobre ze su vianoce a nemusime sa nahanat a tak sa to este zhorsi hmhm
      a inak gabriel sa v poslednom case vela ludom snazi prihovorit, mozno je to to, co v nas sa ma prebudit a chyba aby zapadla dalsia ciastocka do obrazcu, lebo vsetko naraz sa neda hmhmh
      uvidis sama martinka ako sa nastavia zivotne situacie a co pride k tebe, ja si myslim, ze to obdobie po 35 je dost zlomove asi u kazdeho cloveka hmhm
      len ma zaraza to, ze mi bolo povedane, ze uz nemam karmu, je to take zvlastne hmhmtak si musim dat pozor, nech dalsiu nevytvaram a riadim sa podla srdiecka len hmhm
      pekne odpocivaj martinka a oddychuj, gabina nas ma vsetkych rada , sme jej srdiecka podla mna xixiix
      posielam pusinku a velmi sa nenahanaj 🙂
      krasny vecer prajem

Pridaj komentár

 
