elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Mňamka na nedeľu …

Posted by elizabethin na 9. decembra 2012

293090_533383886687677_1871428700_n

6 komentárov to “Mňamka na nedeľu …”

  1. ambala said

    🙂 to uz vyzera byt aj taka vianocna mnamka 🙂

    • xixixi ano 🙂 peknu nedelu prajem ambalka

      u nas snehu a snehu a mrzne a mrzne hihiih

      pekny tyzden a nech sa dari aj tebe

      • ambala said

        aj Tebe pekny tyzden Eli 🙂

        u nas mrzne, ale sneh kde nic tu nic… sa mi v tej zime nechce ani von s havcom chodit, ale jemu zima ocividne moc nevadi, aj dnes sa doobeda nieco vyse hodiny nahanal so 7 mesacnym steniatkom madarskej vyzlicky…

    • ahoj ambalka :-)))
      u nas stale snehu a snahu ach jaaaaaaaaaj a zima a zamracene, mraz, ach jaaaaaaaaaaaj
      takze sa necudujem havinkovi, ze sa mu paci, lebo mojim terezkam tiez,len ja tu bedaskam a je mi zima a tak dookola hehhehehehhe
      asi som citlivka citliva, ale najradsej by som sedela pri radiatore

      a zajtra je huraaaaaaa piatok a potom viiikend, tak prajem nech sa dari :-)))

      a rychlo to vsetko ubehne :-)))

      • ambala said

        jaaaaj Eli, bolo by super, keby bol zajtra piatok, ale zajtra len stvrtok bude… no nevadi, aj tak su to uz len 2 dni do vikendu 🙂
        a uz aj nam v BA nasnezilo, co samozrejme znamena horor v doprave, ale inak je ta zasnezena krajina nadherna a moj havo je vonku stastny ako blcha v novom kozuchu 🙂

        prajem pekny zvysok tyzdna a tiez vikendik 🙂

      • dakujem ambalka

        u nas je veru zima a aj dneska bola a moja nadcha sa len zhorsila a tak som rada, ze konecne som domka v teplucku a nemusim sa brodit snehom ach jaaaj
        ale tvoj havinko to je prirodny typ a to je teda poriadny zivel ako pocuvam xixiixixi
        ambalkapekne oddychni a nedaj sa zatiahnut do ziadneho zaveja snehu cez vikend 🙂 pappapa a pekny vecer prajem 🙂

Pridaj komentár

 
