elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Na dobrú noc …

Posted by elizabethin na 22. september 2012

4 odpovedí to “Na dobrú noc …”

  1. anitraM said

    Krásne…vždy, keď vidím tieto obrázky na FB, alebo nejaké mňamky,tak si na teba spomeniem. 😉

    Krásne sníčky, nech ťa odnesú do krajiny zázrakov.

    • Rado V. said

      ……….Tina ako tak pozerám na tie obrázky,tak si vo všetkých posledných si v páre :-))))))) to sa mi tak páči…………Skackám radosťou a niečo na pošteklenie http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=fVv5kGPrqGk&NR=1 ………pohodičkový víkend vám.R

      • radko ahoj :-)))

        tak si ma zaskocil a ako pozeram, tak pozeram ty potvora, mas pravdu veru :-))))))))

        akosi som ich davala v pare v poslednej dobe xixiixiixixi

        no nejdem sa tu rozpisovat :-))))))))))))))

        vsak ti napisem mailik xixixi

        si nase zlaticko, mas nas precitane odhora dole a vidis, co mi nevidime akosi xixiixiixixixiix

        pekny vikend prajem radko a dakujem za video :-))))

        pappappap

    • martinka dakujem moja

      si predstav ze som zacala kreslit troska zasa, tak ale mi to trva, 5 minutiek sem a tam, takze to budem kreslit asi mesiac xixiix ale velmi ma to tesi, potom ukazem ked bude hotove :-)))
      potrebujem popozerat znova nove obrazky , kym sa dostanem ku clankom :-))))

      som rada, ze sa pacia, vsetci sme take velke deti v podstate a plnime si detske sny :-)))

      krasnu nedelu prajem :-))))

Pridaj komentár

 
