elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Rýchly čerešňový koláčik na nedeľu

Posted by elizabethin na 2. september 2012

5 odpovedí to “Rýchly čerešňový koláčik na nedeľu”

  1. ambala said

    mnam 🙂 len keby mi ho mal kto upiect 🙂 😀

    • ambalka tak to ti verim:-)
      vyzera to uzasne, len piskotove cesticko a potom je to bud slahackou alebo neakou penou obliate a hodene ceresnicky

      mnaaam, ja by som si tiez dala a vyskusam urcite :-)))
      ja mam tiez toho vela teraz nestiham nic,tak keby mito niekto upiekol, somvdacna az za hrob xiixiixix

      krasny tyzden prajem :-)))

  2. Isia said

    Eli, dala by som si ho hneď…len som trošku náročnejšia – vykôstkovaný a odstopkovaný. Inak vyzerá neskutočne sladko!!! 🙂

    • ahoj isia
      ja viem, ale ak sanahradia jahodkami alebo inym ovocim, urcite to bude tiez dobre riesenie 🙂

      no nema to chybu a sa tesim,ked budem mat viac casu a vyskusam to :-))

      pappa a nech sa dari, pekny tyzden aj tebe prajem 🙂

Pridaj komentár

 
