elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Dnes je Modrý spln …

Posted by elizabethin na 31. augusta 2012

Dnes večer 31.8.2012 dojde ku druhému splnu za mesiac a preto dostal prívlastok modrý. Mesiac neuvidíte ako modrý a ani nie je známe prečo dostal takéto pomenovanie, ale je to zriedkavý úkaz a pomenovanie pochádza z anglického Blue Moon, teda niečo zriedkavé,vzácne. Ďalší nastane až 31. júla 2015 . 

2 komentáre to “Dnes je Modrý spln …”

  1. anitraM said

    Jáj tak idem kukať na mesiačik, nech ma osvieti. 😉

    • ja som pozerala podvecer, ale potom sa zatiahlo a zacalo prsat, ale bol krasny a potesil nielen srdiecko ale aj ocko 🙂 troska som si zhrnula svoj doterajsi zivot pri nom a som rada, ze som sa znova dozila niecoho pekneho :-)))
      u nas prsi od rana a tak prajem peknu sobotu aj tebe martinka

Pridaj komentár

 
