elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Jahodový hadík na nedeľu …

Posted by elizabethin na 26. august 2012

Takéhoto hadíka som skúšala urobiť z okrúhlych piškótikov a bol naozaj veľmi chutný .Vrelo odporúčam. Eli

9 odpovedí to “Jahodový hadík na nedeľu …”

  1. lilah said

    Pekný deň želám

    toto ma zaujalo … vyzerá to dobre, … ale chcem sa ťa opýtať, …
    to biele je krém, však? a aký je to krém? … z tvarohu, či čoho to?
    a na spodných piškotoch je čo? ( teda pod jahôdkami ) …

    • Isia said

      Lilah – link na recept som hodila do komentáru, ale asi skočil do spamu, takže ak by si mala záujem si ho urobiť, nájdeš ho pod názvom Strawberry Shortcake Snake

      • lilah said

        Dobré ránko Isia

        Ďakujem, potešila si ma …
        určite si ho vyskúšam …
        no, a keďže nepíšeš kde to ten recept nájdem, hľadala som si sama u uja googla …
        a našlo mi to len v ingliš, a keďže na recept je treba byť presný, hodila som si preklad …
        a páči sa, možno ťa pobaví rovnako ako mňa samotnú …

        ujo google a jeho preklady sú prosto dokonalé … 😀
        Čo budete potrebovať
        Shortcake sušienky:
        2 šálky hladkej múky
        Cukor, 2 lyžice cukrárov ”
        4 lyžičky prášku do pečiva
        3/4 lyžičky soli
        1/2 šálky margarínu (1 tyč)
        1 šálka mlieka
        STRAWBERRY NÁPLŇ:
        1 Kvart jahody
        Cukru, 4 lyžice cukrárov ”
        Šľahačka DOPLŇOVANIE:
        1 šálka smotany na šľahanie
        Cukor, 2 lyžice cukrárov ”
        Vložky:
        4 celé jahody
        Zelené plody kože
        Mini čokoládové lupienky alebo M & M’S
        Ako urobiť to
        Rozohrejte rúru na 400 stupňov. Preosiať dohromady múku, cukor, prášok do pečiva a soľ do veľkej misy. Rez v margarínu s pečivom frézou. Alebo použite zeleninové strúhadlo na rošte tyč do misy a nechajte vaše deti sa striedajú sa mieša margarín do suchej prísady s ich prstov. Akonáhle je cesto drobivý, pomaly mieša v mlieku.

        ale? Ďakujem, okopírujem si originál,
        s prekladom mi už niekto pomôže …

        Pekný deň želám 🙂

      • Isia said

        Ja som dala do prvého komentára presný link na recept. Tak ak ho sem Eli zo spamu vráti, nájdeš aj dva linky, ktoré ukazujú, ako tento pekný hadík vyzerá v skutočnosti. Ide totiž o profesionálnu fotku…takže realita je úplne iná.

        S tým prekladačom si ma pobavila. To ma nikdy nenapadlo pozrieť si recept cezeň.

      • Isia a aj lilah velmi ma mrzi, ale celu spamovu zlozku som vymazala, mne sa tam nakopi aj 20 spamov a ja to len dam vymazat, tak asi sa tam zatulal aj vas komentar

        velmi ma to mrzi, ale doteraz som v spame nemala nic od nikoho z vas, len akesi anglicke urivky od kadekoho, tak som to nikdy neriesila uz

        ak by ti nerobilo problem, tak to lilah napis osobne a nie cez moj blog, aby sa nahodou nestalo, ze to zasa skonci v spame

        v poslednej dobe nemam vela casu a tak blog riesim len ako moju vlastnu kniznicu o tom co ma zaujima a odpovedam na komenty ak sami podari raz za tyzden dva hmhm mrzi ma to este raz a velmi dievcata, ale skuste si radsej napisat na vase blogy, tam sa viac komentuje, moj je viac menej zamerany na citanie uz

        ppappapa pekny den prajem

      • Isia said

        V pohode Eli…veď Lilah si ten recept našla, takže nič sa nedeje. Tebe sa ako podaril ten hadík? Myslím vizuálne, lebo chuťovo bol iste dobrý.

      • dakujem isia za pochopenie
        ja som ho robila a bol tiez velmi pekny a detom sa pacil a aj mne a ak das na neho aj ine ovocie tak mas aj pytona alebo anakondu hihiihihihi as tie sa tiez velmi pacili xixiixiix

        len odporucam a myslim, ze ja som tak kycla len nejaku obycajnu stuzenu slahacku ci co to bolo prave po ruke

        pappa a peknu sobotu prajme

      • Isia said

        Niekedy daj svoje fotky Eli. Bude to zaujímavejšie, ako tie z netu. Viac to priláka, že sa to dá urobiť a je o chutné.

      • ja viem isia, ale teraz mam zivot zamerany inym smerom, tento blog je len taka srdcova zalezitost a velmi nestiham s nim robit, predpripravim clanky na dva tyzdne dopredu a potom len skontrolujem ci to bezi a robim to co je teraz potrebnejsie

        ale dufam, ze ked znova najdem viac casu aj sa sama rozpisem a aj dam sem veci co ma bavia a robia radost

        nepotrebujem lakat citatelov, myslim, ze v dnesnej dobe si kazdy sam vyberie a urobi nazor na veci okolo

        pappap a peknu nedelu prajem

Pridaj komentár

 
