elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Človiečik z ryže ku omáčke :-))))

Posted by elizabethin na 19. augusta 2012

 

Tak tento obrázok ma dostal a musím povedať, že som mala slinky na krajíčku a vyskúšam hneď ako to len bude možné.

Už vidím ako budú na to Terezky pozerať znova,čo im to tam pláva a čo mamina znova vymýšľa xixiix.

Nechajte sa inšpirovať aj vy :-). Krásnu nedeľu praje Eli.

2 komentáre to “Človiečik z ryže ku omáčke :-))))”

  1. anitraM said

    Tak to je naozaj na zjedenie. 😆

    • xixi tak to ano, ja som to ukazala velkej terezke a ta povedala, ze nie je kanibal hhahhahahhahah ona take v tanieriku nechce hihiihihiihihihiih
      vyzera to tak, ze uz len na malej terezke si budem plnit taketo ulety, velka je uz riadna slecna a toto jej pride pre male deti a ona je uz velka hehheheh no musim pockat asi ten kriticky vek, ked pride na chut radostiam vsedneho dna xiixix

      zato malicka terezka sa sprtka v takychto veciach rada 🙂 asi som ich rozmaznala 🙂

      pappa moja krasny zaciatok tyzdna, ja vylihujem a relaxujem este tyzden a potom to aj mne zacne :-)))

      huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-))

Pridaj komentár

 
