elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Ako vyrobiť náramok pre šťastie s korálkami

Posted by elizabethin na 17. augusta 2012

Ja som sa pokúšala urobiť tento krásny náramok pre šťastie s korálkami a musím povedať , že je nádherný. Bolo to z takých tenkých stužtičiek a pri každej korálke som poďakovala za to, čo mám a čo mi život doprial. Nakoniec som ho ukončila mašličkou a mám ho medzi náramkami.

Terezke sa veľmi páči a chce si urobiť svoj vlastný, len musíme zohnať ešte korálky s vačšími dieročkami. Xixixi ale tie detské ďakovačky, za čo je ona vďačná, za to zháňanie potrebných vecí stoja. Som sa nasmiala a neskutočne a len mi to pripomenulo, ako najlepšie veci v živote sú zadarmo …..

Eli

a pridávam ešte zopár videí, čo som našla 🙂

.

.

.

.

.

6 komentárov to “Ako vyrobiť náramok pre šťastie s korálkami”

  1. anitraM said

    Počuj a vpletá sa do toho nejaká afirmácia, keď pridávaš guľôčku? Lebo keď sa modlí ruženec tak sa tiež prechádza po jednej gulôčke a odriekava sa 🙄

    Je to super, toto by ma nenapadlo. 😉

    • xixiix no vidim ze telepatia funguje xixiixi ja som si ho urobila ako naramok vdacnosti, za to co mam v zivote 🙂 a moja terezia to si mala vidiet ako ta hovorila, ta je vdacna za take veci, ze som sa smiala hodinku a bolelo ma brucho z toho xixiix zivot je uzasny naozaj xixixiix
      vyskusaj martinka, ja som si kupila take tenke stuzticky a na to davala tie koralky a je to pekne a vyzera to ako letny naramok ku satickam :-)))) budes mat pre vnucky xiixixi no nejdem podpichovat, vsak si este sama mlada a taka dievka by k tebe este pristala :-))))

      pappapa a krasnu nedelu prajem

  2. viki said

    a neviete kde sa daju take nitki na to kupit??

  3. Mária said

    Chcela by som sa opýtať aké a k čomu je to lepidlo čo ste na záver pridávali. ďakujem 🙂

  4. Anna said

    Čo potrebujeme na výrobu takého šperku??? Myslím tento :https://elizabehtin.files.wordpress.com/2012/08/555668_489796151035628_1475304261_n.jpg

Pridaj komentár

 
