elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Naučila som sa v živote …

Posted by elizabethin na 15. august 2012

Naučila som sa….
– že najlepšia učebňa života je minulosť staršieho človeka než som ja…
– že keď si zamilovaný, je to na tebe vidieť…
– že mať usínajúce dieťa v náručí je tým najkrehkejším a najkrajším pocitom na svete…
– že byť priateľským a láskavým je viac, než mať pravdu
– že nikdy nemôžeš odmietnuť darček od dieťaťa…
– že vždy ešte ostáva možnosť pomodliť sa za niekoho, keď už nemám silu mu pomôcť iným spôsobom…
– že nezáleží, akým váženým si v živote, každý potrebuje priateľa, ktorý s ním dokáže robiť i bláznivé veci…
– že všetci niekedy potrebujeme držať v dlani niečiu ruku a srdce, ktoré nám rozumie…
– že by sme mali byť radi, keď nám Boh nedáva všetko, o čo ho žiadame…
– že peniaze nerobia postavenie medzi ľuďmi…
– že práve malé denné udalosti robia život veľkolepým…
– že pod tvrdou schránkou každej osobnosti sa skrýva niekto, kto potrebuje byť ocenený a milovaný…
– že keď plánujem ísť spoločnou cestou s niekým, dávam mu súčasne možnosť, aby mi ubližoval…
– že láska, nie čas zahojí všetky rany…
– že najľahšia cesta vyrásť ako osobnosť je obklopiť sa ľuďmi šikovnejšími ako som ja…
– že každý, koho stretneš si zaslúži byť pozdravený úsmevom…
– že nič nie je sladšie ako spánok s vlastnými deťmi a cítiť ich dych na tvári…
– že nikto nie je dokonalý, kým sa do neho nezamiluješ…
– že život je tvrdý… ale ja som tvrdšia…
– že šance nie sú nikdy stratené… a tú, ktorú prepasieš, dostane niekto iný…
– že pokiaľ si naplnený trpkosťou, šťastie zakotví niekde inde…
– že úsmev je najlacnejší spôsob, ako zlepšiť svoj vzhľad…
– že si nemôžem vybrať, ako sa cítim, ale môžem si vybrať, čo s tým urobím…
– že každý by chcel žiť na vrchole, ale všetko šťastie sa uskutočňuje na ceste tam…

ďakujem Radkovi za zaslanie 🙂

Jedna odpoveď to “Naučila som sa v živote …”

  1. Rado V. said

    Niet zač ja to mám od kamošky,Ona takto rastie ……..Od nezmyselnosti života prešla dlhú cestu a teraz zisťuje čo je za každým rohom.Niet nad to ako keď sa niekto môže pochváliť svojim žiakom.Pekný zvyšok večera.R

Pridaj komentár

 
