elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Na dobrú Nôcku pre všetkých …

Posted by elizabethin na 15. augusta 2012

2 komentáre to “Na dobrú Nôcku pre všetkých …”

  1. Isia said

    Milý obrázok Eli. Ale trošku hororový, lebo tie zákerácke 🙂 myši za veľkou muchotrávkou “odpočúvajú” ten chutný párik “škriatkov” či čo to je 😛 😛 😛 .

    Sladké sny… 🙂

    • dakujem isia
      ja mam takychto obrazkov na dobru noc vela, same hviezdicky a mesiacik , fascinacia mesiacom a potom som neskor zistila, ze je to preto, ze patrim pod kartu mesiac v tarote a vela veci mi dalo vyznam a zapadlo do seba a aj tie strasidielka a vsetko temne uz nema nad nicim moc,ako na otmto obrazocku, v tme su ine veci podstatne ako duchovia a skriatkovia xixiix
      aspom ja somto tak pochopila a preto to mam tak rada a aj mesiac a aj slniecko ako od neho odraza
      a tieto krasneobrazocky mi pripominaju, ze aj ked vsetci spia, v noci sa aj tak zije, nie len cez den, aj noc je jeden svet, taky isty ako denny je aj nocny :-))) ja vnimam oba a mam v nich uz jasno a ani jeden ma uz neprekvapi a zkazdeho si zoberiem to co momentalne potrebujem 🙂
      pekny den prajem a nech sa dari isia a nas havinko sa uz celkom udomacnil a aj kakat sa konecne uci na dvore xixiixi

Pridaj komentár

 
