elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Dvojičky sú dvojnásobný zázrak

Posted by elizabethin na 9. augusta 2012

Raz mi jedna pani vyveštila, že budem mať ešte v živote dvojičky.

Ani si neviete predstaviť ten šok, čo som dostala.

Už mám dve deti a viem koľko starosti je s jedným, nie to ešte s dvoma naraz.

A tak som si povedala, nebudem sa rozčuľovať, ale pozriem sa na to ako také dvojičky vyzerajú.

Ja viem , že to nie je také ideálne ako na týchto obrázkoch, ale posúďte sami.

Nie sú roztomilé?

 

4 komentáre to “Dvojičky sú dvojnásobný zázrak”

  1. anitraM said

    Náádherné…. rozochvela si môj materský cit, zatúžila som mať tak na malú…malinkú chvíľu také malé dieťatko. 😳 Spomenula som si na tých svojich aký boli malinky, krásnučky.

    No Maťka s novým partnerom, čo ti do života vstúpi môže byť možné všetko.:wink:
    Budeš mať už 2 pomocníčky, tak už to nebude také ťažké ako keby si ich vychovávala sama. Ale predstav si tie mamičky čo majú 3-4-5 a viac torčatá. 😆 Nezávidím im, jedno nakŕmia a kým skončia môžu začať znova.
    Krásny dník mojko.

    PS: Neber to tragicky, ak by sa chceli nejaké dve dušičky inkarnovať práve ako tvoje detičky, bude im dobre. 😉

    • dakujem martinka

      ved uvidime co bude, najlepsie na zivote je, ze mozes ocakavat neocakavane, dokaze ta prekvapit velmi pekne a dufam, ze sa este pre mna najde niekde nejaky clovek ,co bude vo mne vidiet partnera a rodinu,mozno aj matku, to bude pre mna najcennejsi dar od zivota,laska medzi muzom a zenou je nieco uzasne ….
      tie moje terezky by urcite ziarlili ako besne, to som si ista xixiixi ale ja sa nastastie takychto veci nebojim a dokazem ustat vela veci, tak uvidime, co mi tu bude po dvore za par rockov bezkat xixiix vsak ti napisem zlatko :-))))
      ak sa rozhodnu inkarnovat ku mne, lebo mi budu verit, ze sa budu mat pri mne dobre a ze ich ochranim a vychovam, nech sa bude diat cokolvek, tak to budu urcite citit a ko teraz moje terezky
      su to moje srdiecka a som zivotu za ne nesmierne vdacna, ze su 🙂
      krasny patok prajem 🙂

  2. Daniela said

    Mať dvojičky je krásne, ale som rada, že mi už toto nehrozí 🙂 Zozbierala si nádhernú galériu dvojičkovských fotografií. Tak rada by som niekedy také maličké detičky fotila, ešte som nemala tú príležitosť.

    • ahoj danka :-)))
      dvojicky su krasne a urcite je s nimi vela prace a vela starostlivosti, zaberu zene cely cas, takze potrebuje podla mna aj vela pomoci a opory
      no mozno raz bude fotit aj taketo, pozerala som tvoje fotocky, krasne fotis , tak preco nie a pri najhorsom, ked budem mat ja a pojdes okolo na bicykli, ale ja byvam teraz na orave :-))))) tak si ich mozes cvaknut :-))))
      hlavne si davaj na seba pozor na cestach 🙂
      krasny den danuska :-)))
      a mozem si ta pridat do blogrolu ? dakujem vopred 🙂

Pridaj komentár

 
