elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Moja maminka ma ľúbi

Posted by elizabethin na 7. augusta 2012

Tento obrázok mi pripomenul jedno augustové nedeľné popoludnie, keď sa ma moja dcéra pýtala ako veľmi ju ľúbim xixiix. Tak som jej rozprávala , že je to vidno na mojom konaní a tom ako sa o ňu starám ,denno – denne zabezpečujem to, čo potrebuje nielen pre telíčko, ale aj pre dušičku, aby sa cítila  spokojne a ľúbená. Hovorím jej aká je pre mňa dôležitá, ale to nestačilo z akéhosi dôvodu, čo bol vo vnúti v nej, chcela vedieť ako veľmi ju práve v to augustové popoludnie ľúbim. Hmhmhm

A tak som si pomyslela, že jej to ukážem, lebo tá naliehavosť v jej očiach to potrebovala, cítiť a vidieť, dostať dôkaz tu a teraz o tom, že je to tak a všetky teórie a vysvetľovačky, prečo je tomu tak a z čoho to vzniklo nemali opodstatnenie v tom momente, cítila som, že potrebuje akýsi dôkaz Lásky tu a teraz 🙂 A tak som si spomenula na moje rúže,ktoré som prestala používať, vytiahla ich , dala si na hlávku môj elegantný klobúčik , okolo krku hodila červené pierkaté boa a narúžovala si pery a povedala, teraz ti ukážem Terezka ako veľmi ťa maminka ľúbi xixi a potom sme sa už len pusinkovali a menili rúže a šteklili a moje dievčatko princezničkavé skončilo ako toto vypusinkované bábatko . Jej očká žiarili ako dve hviezdičky a obe sme boli spokojne a cítili obrovskú spolupatričnosť a niečo neskutočne cenné, nezabudnuteľné a trvalé, čo sa vpísalo do nás oboch.

Preto Vám chcem zo srdca poradiť, ak vás niekto poprosí o dôkaz, že ho máte radi, urobte to hneď a nečakajte na lepší moment, nevyhovárajte sa, neskúmajte ,neanalyzujte, nemyslite na to, že sa strápnite, alebo nebudete dosť dobrý, jednoducho ukážte svoju lásku, ako najlepšie viete v danom okamihu a povedzte, že je to tak, uistite svojich najbližších, využite moment a chviľu, ktorá sa už možno nebude opakovať. Jednoducho prežite ten moment tu a teraz najlepšie ako budete vedieť,lebo na pitvanie prečo to je tak, budete mať čas až potom, ten zlomový okamih, ktorý budete cítiť ukáže, čo vo vás je a na čo všetko ste odhodlaný a pripravený a to jediné sa vtedy ráta a stojí za to žiť.

Manifestujte život vo vás, radosť, túžby a priania, úctu a rešpekt, lásku a porozumenie, oporu a ochranu ľuďom, čo to niekedy potrebujú cítiť a počuť a vidieť aj na vašom konaní. Vtedy sú všetky ostatné slová zbytočné. Záleží len na prítomnom okamihu, ktorý láme všetko okolo a pretvára , prepisuje a znovuzrodí niečo úžasné.

Prekrásne prežitie dňa všetkým statočným srdiečkam praje Elinka.

Pridaj komentár

 
