elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Krásne sníčky všetkým …

Posted by elizabethin na 6. augusta 2012

6 komentárov to “Krásne sníčky všetkým …”

  1. ambala said

    aj Tebe Eli 🙂 chutny, roztomily obrazok 🙂

    • dakujem ambalka
      ja ich mam mnoho, su prekrasne 🙂 tak si ich tu davam, vlemi sa mi pacia
      tak dufam, ze si spinkala dobre :-)))
      krasny den prajem a nech sa dari 🙂

      • ambala said

        u nas v noci fukal velmi silny vietor…myslela som si, ze aj burka bude a nic… ale spala som aspon viac ako 3 hod. (to je moja zvycajna dlzka spanku) 🙂

    • u nas je slniecko po dlhej dobe, ale tiez fuka hmhm tak ale to si spinkala malicko ambalka, naozaj, dufam, ze sa to zlepsi a budes celu noc ako babatko 🙂
      pekny den ti prajem moja 🙂

      • ambala said

        Eli, spavam tak uz cca 20 rokov..zvykla som si (horsie, ked nespim ani tie 3 hod., to som uz potom KO), ale s tym, ze vikendy prespim vacsinou cele

        pekny zvysok dna aj Tebe a vsetkym 🙂

    • jeejda moja to znie pre mna ako nocna mora, ja musim spinkat, inak som neschopna pohybu :-))) som rada, ze sa vyspinkas cez vikendy ambalka :-))))

      tak ti prajem nech ta to tvoje telicko pocuva a aj tvoje zlaticka a nechaju ta pekne spinkat ked pride vikend :-)))

      pappa a krasny den prajem :-))))

Pridaj komentár

 
