elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Niečo na osvieženie …

Posted by elizabethin na 3. augusta 2012

Keďže aj u nás na Orave je horúco v posledných dňoch a nikomu sa nechce dumať nad nesmrteľnosťou chrústa:-) nesmieme zabúdať na svoje telíčko a dodržiavať tak pitný režim.

A keď máte už plné zuby toho istého, urobte si takýto ovocný džbán na osvieženie. Nakrájajte a hodte do neho čo nájdete a na chvíľočku dajte do chladničky, kúpte farebné slamky a nejaký pekný pohár k tomu vytiahnite.

Fantázii ani chuti sa medze nekladú a časom prídete na svoju vlastnú mňamku a navyše deti to milujú xixiixi.

Na zdravie 🙂

krásny deň praje eli

8 komentárov to “Niečo na osvieženie …”

  1. Isia said

    Eli a skúšala si to už? Lebo do studenej vody nahádzané ovocie nedá chuť; “nepustí šťavu”. V zime do vriaceho čaju je iné nahádzať nakrájať ovocie, ale v studenej vode to nezaberá. Či? 🙂

    • isia

      ano skusala, ja nepiejm ani sirupy a ani dzusy velmi nemusim, ja potrebujem len, aby to malo taku aromu ta vodicka, nic viac a preto je toto idelane pre mna a dava sa to do vody ako je izbova teplota a ak je to teple, tak sa to da na chvilocku vychladit , ale ani studene napoje ja nepijem nerobia dobre mojemu hrdlu
      ja to robim tak, ze to ma len aromu nic viac, ziadna stavicka z toho nejde a nie je to ani zafarbene, ked sa to necha na hodinku dve odstat, tak to je take jemne a akurat
      ale zavysi to asi podla chuti a toho co rada pijes, ja som vizualna a tak ked si to tam nahadzem, tak mi to potesi ocko a potom mam take vinove pohare brusene a ked sa mi tam tak rozvaluje ceresnicka tak som blazena a viac mi netreba
      tazke som sa doteraz nad tym, ze by to malo pustat stavu ani nepozastavila, potom treba asi iny recept

      papa a peknu nedelu prajem 🙂

  2. Lola said

    Milá Eli, tak ja som to dnes vyskúšala 🙂 áno, Isia má trošku pravdu, chuť nebola nijako výrazná, tak som tomu pomohla – pár kvapiek citr, šťavy a ešte som ovocie máličko popučila /ríbezle, broskyne, černice/ jablká sa nedali, ale nevadí, nakoniec to bolo výborné. Ďakujem pekne za výborné osviežujúce pitie, Eli 🙂

    • Isia said

      Jóóój Loly, nerob mi chute 😉 . Že ríbezle, černice…hneď by som si dala!!! Ja mám akurát slivky…z obchodu 😛 . Ale chutia 🙂 .

      • xixixi no isia ak mas slivky tak si urob radsej kolacik

        ja som kolacikova, som dost na sladke xixixi preto musim sa hybat lebo budem ako pampusik za chvilocku 🙂
        ja som vcera bola v zahrade na jahodky a zmlaskla som ich rovno na zahradke take boli vonave 🙂
        papa a peknu nedelu a nech nieco sladke z toho vykuzlis prajem :-)))

      • Isia said

        Žiaden koláčik sa robiť nebude 😛 . To ja si tie slivky užijem len tak…sladkého máme doma dosť 🙂 a ovocie mi je vzácne, keďže nepatrím k vlastníkom žiadnej záhradky. Síce…ako sa tak poznám, asi by som na tej záhrade mala len trávu a kvety 😛 .

      • xixixi tak to ti verim, ja som zdedila teraz domcek a uz si predstavujem ako tam budem mat rozne druhy kvetov co som vzdy chela mat, kreslim si to a pozeram, ake by tam boli vzhladom na tien a kvitnutie v roku 🙂 si vies predstavit ake nervy zo mna maju z toho xixiix a tak si tu na blog budem davat kvetinky a obrazky, aby sa mi potom lepsie vyberalo 🙂
        uplne ti verim, ze kvetinky a travnik je taky sen , dufam, ze sa raz podari isia
        ja ked som byvala v blave v byte, tak som si urobila taku japonsku minizahradku na balkone a este aj mini ifontanku do toho. nanosila od dunaja kamene a potom nasadila do obrovskych kvetinacov brectan co sa tahal po stenach a potom mala kopec muskatov a kvetov, som mala nervy z toho velke, ale ked som vybehla na balkon medzi kvety a sadla na tie kamene a pustila tu fontanu, hned som bola na orave a v pohode xixiix
        ja si myslim, ze clovek je uzasne kreativny tvor a ma obrovske moznosti na vyber okolo seba stale
        tak ti prajem nech sa nevzdas s nico vymyslis tiez isia, skus a uvidis
        ja si teraz robim pisanie na kamienky a davam do vazy, je to take pekne 🙂 nech sa dari isia, u nas prsi prave, mame burku tak dufam, ze u vas bude slniecko
        pekny pozdrav z oravy posielam 🙂
        no a havinko kaka stale kade tade hehhehe

    • ahoj lolinka

      prave som isii odpisala a vysvetlila, ze ja nemam rada take stavove, ale len take jemne a nic viac
      ale tvoj napad znie dobre, ja tiez pridavam troska skorice
      tak ale vidim , ze si si poradila, xixiixix a to je dobre, si sikulka, ja keby som videla popucene ovocie tak to ani nevypila, mne robi radost, ked je to tam takto nahadzane a vidim ako to tam plava a potom aj mne v pohari
      ja som nikdy dzusiky neoblubovala, radsej vodicku, vela pijem vodicky cistej nechutenej tak to asi preto

      ale som rada, ze ta to zaujalo a aj si si to prisposobila :-))) tak nech dobre chuti a mas vela vitaminikov 🙂

      pappa a krasnu nedelu prajem 🙂

Pridaj komentár

 
