elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Náš nový rodinný miláčik :-) šteniatko yorkširika

Posted by elizabethin na 3. augusta 2012

 

Milí priatelia, dneska by som sa s vami chcela podeliť o našu obrovskú radosť z nového člena našej maličkej rodinky. Je ním takéto šteniatko yorkshirskeho teriéra a je to další maličký zázrak k mojim Terezkám. xixixi

Musím povedať, že sme z neho celá rodinka hotová a ešte aj naše mačičky sa s ním snažia skamarátiť, keď behá po vonku a všetko oňucháva .

V noci spinká pri našej postieľke na takom poskrúcanom plyšovom hadovi a keď kňučí, tak ho len pohladkám a spinkáme ďalej xixiixix a cez deň je zasa v svojom pelíšku. 

V dospelom veku prídete na to, ako je úžasné snívať a ešte krajšie ako je splniť si svoje sny aj takýmto maličkým zázrakom a živote je hneď krajší a pestrejší a dáva aj hlbší zmysel. Učí nas radovať sa z ponúknutých možností a nie plakať nad všetkým. Lebo záleží len na nás, aký ho budeme mať milí priatelia 🙂

Spokojný a šťastný život je otázkou našej voľby predsa 🙂 Nebojte sa využiť, čo vám život ponúka, lebo nikdy neviete, akú reťazovú reakciu to spusti a tak obohatí váš život o niečo úplne nové.

Prajem nádherný deň všetkým okoloidúcim.

s láskou elinka

6 komentárov to “Náš nový rodinný miláčik :-) šteniatko yorkširika”

  1. anitraM said

    Je naozaj krásnučký ako plyšové zvieratko, viem si predstaviť ako ho ti tvoje cácorky stále len nosia na rukách. Tak si to užite, pozor na papučky, tie chutia veľmi dobre. 😆

    • dakujem martinka 🙂 mame z neho vela vela vela radosti 🙂 a naozaj ho stale nosia xixixii a hryzka vsetko okolo, nastastie mame dost hraciek na hryzenie xixiixi je to uzasne ako vie zvieratko obohatit zivot :-))) vsak popisem ako zi spolunazivame xixiixi krasny vecer prajem :-))

  2. Isia said

    Eli,

    asi nepozorne čítam, ale nikde som v texte nenašla – je to “chlapček” či “dievčatko”? A ako ste ho pomenovali? Tá fotka je na spapanie inak 🙂 .

    • isia 🙂

      ja mam pokazeny fotacik, taksom nasla na nete najpodobnejsieho jemu a takto naozaj vyzera a je to chlapcek a vola sa benny 🙂
      uz nastastie neknuci a aj cicusky sa skamaratili, tak ale este sa musi naucit kakat, lebo zatial len chodim a utieram kade tade xixiixixi
      krasnu sobotu prajem 🙂

      • Isia said

        Ja som myslela, že to je ten váš. Lebo je nádherný!!!

        Tak nech sa Bennymu darí a vám pevné nervy s tým záchodíkom a mnoho radosti v jeho spoločnosti prajem 🙂 .

      • dakujem isia

        ale ten nas presne takto vyzera xiixix a radosti s nim mam uz teraz vela, uz chapem preco si ludia kupuju domacich milacikov, ja mam rada macicky, toto je havinko mojej dcery za to aka je sikovna a zvlada vela veci
        mali sme tazke obdobie a velmi sa snazila, tak ako odmenu ma psika 🙂
        su to moje anjeliky obe terezky a tak som jej toho psika kupila a zvykla som si ovela rychlesie nanho ako tie dve potvorky
        ale uz teraz vidim , ze to je velka laska medzi nami xixiix a deti su ovela spokojnejsie a to je hlavne
        krasnu nedelu prajem isia a dakujem 🙂

Pridaj komentár

 
