elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Krásnu dobrú nôcku pre všetkých

Posted by elizabethin na 2. augusta 2012

6 komentárov to “Krásnu dobrú nôcku pre všetkých”

  1. anitraM said

    Aj tebe zlatko a neber energiu zo splnu, je úžasný mesiac. 😉

    • aj tebe martinka, prajem s tymto ubudajucim mesiacom zbavenia sa vsetkych starosti co ta tazia 🙂 dakujem vlemi pekne za vsetko 🙂

    • ano martinka, pripada mi to lepsie takto, komentare nemusia byt, lebo kazdy potom len pozera kto co napisal a clankom sa nevenuju, moj blog je hlavne o clankoch a nie o vyhladavani niekoho, kto co povedal 🙂
      som s tymto spokojnejsia a je to aj lepsie pre mna 🙂 dufam, ze to nebude velmi vadit :-)))) papa krasny vecer martinka

  2. anitraM said

    Vieš , že ma to napadlo? Je to inak pravda. Krásnu sobotku ti želám, ja už oddychuem.

    • hmhm ja viem a aj ine blogy co som navstivila to nemali a tak som si to dala tiez a nie je to neucta voci komentujucim, je to normalne, kto vie kde pisal, tak si to aj najde a blog je tak v harmonickejsom mode 🙂 no a ja som si tiez uz upratala a dala nieco nove na blog a uvidim ako to bude vyzerat xixixixi a idem aj ja oddychovat pekne :-))) pekny vikend prajem martinka aj tebe :-))))

Pridaj komentár

 
