elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Anjelské karty – Požehnanie

Posted by elizabethin na 27. júna 2012

Dnes som si bola vytiahnúť kartičku na atarot a poprosila o radu od anjelov a vyšla mi táto o Požehnaní.  

A musím povedať, že má pravdu a som rada, že verím na anjelov a aj prírodne bytosti a aj Boha ktorý nám dava silu a trpezlivosť na našej ceste životom 🙂

Viera je úžasná vec a som rada, že už nezažívam toľko sklamaní v živote nielen od ľudí, ale aj situácii a to je znakom toho, ako som sa poučila a našla svoj smer a zmysel .

Krásny večer priatelia praje Eli.

Požehnání

Bůh a andělé vám právě teď pomáhají. Žádejte je o pomoc i nadále a až přijde (a ona přichází vždy), přijměte ji.

Andělé chtějí, abyste věděli, že se vám právě teď dostává mimořádného požehnání. Možná jste se v poslední době setkali s určitými problémy nebo právě prosíte o mimořádnou pomoc.

V každém případě vás nyní andělé zahrnují ještě větší Boží láskou než kdykoli předtím. Vězte, že při vás stojí další andělé a dávají vám porci lásky a světla navíc.

Někdy možná máte pocit, že vás Bůh i andělé opustili. Tato karta se vám snaží připomenout, že neodešli a že vás nikdy ani opustit nemohou. Pouze náš strach nás zaslepuje a ohlušuje vůči přítomnosti našich andělů.

Nicméně vaši andělé mohou váš strach rozptýlit, pokud je o to požádáte a dovolíte jim to. Dostalo se vám skutečného požehnání a Bůh i jeho andělé vás velice milují.

ďakujem – http://karty.atarot.cz/andelske-karty?do=multipleReading-submit

7 komentárov to “Anjelské karty – Požehnanie”

  1. Rado said

    🙂 cítiť to i z tvojich písmenok…….. Ak sa chceš pozri si tento film http://www.youtube.com/watch?v=87Z4HT1n40k je veľmi inšpirujúci a možno dačo povie i tebe.Tak teda želám všetky požehnané dni plné spokojnosti a radosti 🙂 R

    • dakujem radko 🙂 aj za smiechoty ktorymi ma zasobujes na povzdvihnutie nalady a aj laskavymi povzbudeniami a obrovskou podporou 🙂
      dakujem ze si a mas v sebe obrovske pochopenie a respekt voci ludom okolo 🙂
      krasny den aj tebe 🙂
      inak vcera som si robila zahon ruzi, su nadherne, krasna vinovocervena farba a pomedzi to mi idu modre mini zvonceky 🙂 urcite by sa ti pacili xixiixi
      pappa este raz a spokojny den aj tebe a tvojim zlatickam :-)))

    • anitraM said

      Radko Vďaka, myslela som , že som film už videla, ale je to iný. Už je stiahnutý a bude sa pozerať. 😉
      Vrelé ďakujééém. Júliu zbožňujem a Tom je tiež skvelý. 😉
      Tak krány večer želám.

  2. anitraM said

    Vidíš už som si dlho nevykladala. Karta požehnanie je nádhere ilustrovaná. Nech ťa stále anjelíci sprevádzajú a ochraňujú Elinka.
    Krásny dník mojko želám. 😉

    • dakujem martinka 🙂 toto ale je iny obrazok, ktory mam velmi rada uz vela rokov a nieco na nom je, s cim sa citim spojena a tak som si ho sem dala, lebo sa mi k tomu textu velmi hodil 🙂
      povodne karticky na toto nie su pre mna velmi dobre ilustrovane hmhm skoda, ale texty su krasne 🙂
      dakujem martinka z celeho srdiecka za podporu a krasne slova ako aj tvoj laskavy blog, plny energie a povzbudenia 🙂
      pekny den prajem 🙂

  3. ambala said

    krasny obrazok 🙂 a karticky su uzasne, niektore sa mi vizualne pacia viac, ine menej, no texty sa zatial pri kazdej dotkli mojej dusicky 🙂

Pridaj komentár

 
