elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Potláčame zlozvyky a naprávame kúzla lásky

Posted by elizabethin na 21. júna 2012

Hhmhmh dnes uvádzam článok skopírovaný z Eprakone od Helar a je odpoveďou na otázky, ktoré sa nakopili v poslednom čase milé priateľky. Skúste si prečítať a uvážiť samé aj. Viete aký mám názor na toto a tu je názor aj Helar, ktorú si veľmi vážim. Myslím, že človek ,ktorý má v sebe sklony manipulovať , majetníctvo, zúfalstvo, nedoriešené veci z predchádzajúcich vzťahov a podobne, cíti potrebu robiť podobné kúzla na udržanie a pritiahnutie partnera.

Viete kočky, toto nemá s láskou naozaj čo robiť a už tobôž nie s rešpektom voči tomu mužovi, robíte z neho len neschopného chmuľa podľa vás, ktorý si nedokáže ani sám svoju vlastnú lásku nájsť a potrebuje pomoc, no hmhmmh pri tom je to naopak 🙂 A ako bonus urobíte z neho len chmuľa , čo Vás bude potom strápňovať kade bude chodiť, ale toto je už Vaša práca hmmhmhm A nechcite vedieť, čo spraví, keď sa to o Vás dozvie hmhmmh.

A posledná vec, čo by som chcela odporučiť, je naozaj nerozmýšľať ešte aj v takomto rozhodenom stave o spôsobe pripútania si takéhoto muža dieťaťom ako poslednej možnosti. Hmmhmhm. Dieťa je dar a požehnanie, nie nástroj na manipuláciu a ovládanie. Najhoršia karma a aj najbolestnejšia čo vzniká, je, keď použijete dieťa na dosiahnutie svojho sebeckého cieľa.

Toto sa každej z vás vráti a potom si to treba naozaj len odžiť hmhm. Niekedy je naozaj lepšie si počkať a nechať to na život krásky, nech sám určí, kto je pre nás tá pravá osoba a láska. Dôverovať  vesmíru a aj sebe, naučiť sa láske a rešpektu, úcte voči partnerovi a mužovi, vyvážiť sa a zharmonizovať, lebo takého si potom aj pritiahnete do svojho života 🙂 Život je naozaj láskavý a dopraje každému o čo zažiada. Vtip je len v tom, správne si zažiadať, aby sme neľutovali 🙂

Lebo nie je nič horšie ako vidieť svoju životnú lásku odchádzať, lebo som nemal dosť odvahy poriešiť si svoj život a ešte som si aj pripútal iného zúfalca k sebe. Takže naozaj pomaly s tým, čo robíte a radšej to predýchajte najskôr, doprajte si čas, zoberte do úvahy to ľudské humánne hľadisko, lebo ani vám by sa nepáčilo, keby niekto robil na vás experimenty a potom zvážte svoje konanie. Život je naozaj dlhý , keď ho máte prežiť s niekým z povinnosti a s výčitkami svedomia bez pocitu lásky a spolupatričnosti. Eli.

Toto kúzlo som špeciálne vyhľadala pre jednu dievčinu, čo mi napísala o radu. ”Pribosorovala” si chlapca, ktorého chcela, ale po čase sa ukázalo, že má aj svoje menej príjemné stránky, pretože je majetnícky. Nevedela som jej hneď odpovedať, pretože som nerozumela presnému zmyslu slova “majetnícky” – môže značiť buď “žiarlivý”, alebo “sebapresadzovačný tyran” alebo dokonca “s násilníckymi sklonmi” (toto posledné asi nie, pretože ho ešte nechcela poslať k vode). Chcela vedieť, ako kúzlo môže “poopraviť”.

Stihla som jej len vynadať, že takto sa kúzla nerobia (aký to pozitívny prístup! :? ), ale než sme sa dostali k podstatnému, spojenie sa stratilo. Tak som si povedala, že ak chodí ešte na stránku, môže si svoju odpoveď nájsť pokojne aj tu (a myslím, že som našla cestu, ktorá zaberie).

Najprv, prečo nie takto ale inak:

Keď si chceme k sebe pripútať konkrétnu osobu (a je jedno, či vložíme “dobrovoľnú” slučku “len ak chce”), väčšinou to robíme preto, že nám na nej záleží (inými slovami, sme zaľúbení). Keď je však človek zaľúbený, má tendenciu vidieť len to, čo chce vidieť. Okrem toho, keď potrebujeme niekoho k sebe pripútať kúzlami, tak to znamená, že väčšinou ho vídame len z diaľky a poznáme len povrchne, takže nevieme, čo všetko sa pod šupkou skrýva. Ak sa nám aj kúzlo podarí, pozor – dostaneme presne to, o čo sme žiadali!Čiže dostaneme chlapca so všetkými jeho vlastnosťami, nielen s tými, ktoré vidíme v čase bosorovania.

Aká je lepšia cesta?

Je to pomerne jednoduché. Keď sa nám páči niekto konkrétny, nechcime si ho hneď pripútať; stačí, keď prebudíme jeho záujem o nás. A to sa robí tak, že si ho pekne analyzujeme. (Veľa z bosoráckej praxe sa zakladá na dôkladnej a nekompromisnej analýze.)

Prvá várka otázok:

  • Čo sa mu páči?
  • Na aké vlastnosti reaguje najlepšie?
  • Čo ho priťahuje na iných kočkách?
  • A čo z toho aspoň v istej miere mám aj ja?

Druhá várka otázok:

  • Na čo reaguje blbo?
  • Čo ho dráždi?
  • Akým ľuďom sa vyhýba?
  • A čo z toho aspoň v istej miere mám aj ja?

Keď si urobím tento “prieskum terénu”, je už jasné, že potrebujem dve kúzla: jedno na posilnenie tých mojich stránok, ktoré sa mu páčia aj na iných, a druhé na zoslabenietých mojich stránok, ktoré ho dráždia a odpudzujú i u iných. A na to robím kúzlo.

Logika je v tom, že ak to vyjde, mám šancu ho lepšie spoznať a objaviť aj tie vlastnosti, ktoré sa bežne neprejavujú. Až potom sa môžem rozhodnúť, či ho chcem alebo nie. A ak ma jedného dňa naštve, nemusím robiť protikúzlo, ale sa jednoducho zdvihnem a odkráčam (a ak ma veľmi naštve, tak ešte tresnem aj dverami :D ).

No dobre, ale čo keď sme to už zbabrali a potrebujeme to napraviť?

Vtedy odporúčam kúzlo pre potlačenie zlozvykov. Toto kúzlo je určené na to, aby u mňa alebo u inej osoby potlačilo škaredý a rušivý zlozvyk (napr. majetnícke sklony) na znesiteľnú úroveň.

Potrebujeme na to:

  • kadidlo “Nárokujem si svoj život späť”
  • čiernu sviečku
  • ohňovzdornú misku/arómalampu so sieťkou a alufóliou
  • pero a papier
  • olej “Nárokujem si svoj život späť” (dá sa nahradiť obyčajným rastlinným olejom)
  • ak korigujem zlozvyky niekoho iného, potrebujem k nemu psychickú linku (foto, nosený kus látky a pod.)

Toto kúzlo sa robí v dobe ubúdajúceho mesiaca (zlozvyk má ubúdať, nie narastať). Kadidlo sa dá do misky a zapáli sa.

Na papier sa napíše, ktoré prejavy presne majú začať miznúť (ak ide o prejavy niekoho iného, tak sa ten papier obtočí okolo psychickej linky k danej osobe; odporúčam použiť fotografiu a napísať ich na jej zadnú stranu).

Ku každému prejavu vytvoríme sigil a sigily potom vyryjeme do sviečky. Sviečku potrieme olejom a vyvaľkáme v troche kadidla. Potom ju zapálime a odriekame:

(Toto kúzlo robím pre XY – ak ho robím pre niekoho iného)
Zlozvyky, topte sa ako vosk
straťte sa rýchlo a bezo stôp.

Papier so zlozvykmi spáľte v kadidle alebo ak používate arómalampu, tak ho spáľte osve v miske. Kým horia, odriekajte:

Čistím vás ohňom, zlozvyky
zmiznite, straťte sa naveky
najprv ste popol, potom prach ste
prikazujem vám – odíďte a už sa nevráťte!

Popol, ktorý nám vznikne, by sme mali rozptýliť na štyri strany sveta, alebo ho aspoň vysypať do záchoda a spláchnuť, aby nás zvyšky kúzla čo najskôr opustili.

Upozornenie: Keď niekoho takto zbavíme jeho zlozvykov, už mu ich nedokážeme pričarovať späť, ani keby sme veľmi chceli…

Upps! Zabudla som dodať, že sviečku necháme, prirodzene, celú vyhorieť. (Preto je lepšie použiť veľmi krátku sviečku – ono tých zlozvykov azda až toľko nebude, no nie?)

Z KOMENTÁROV:

Ivana: “Vraciam sa na tuto stranku znova a znova a rozmýšľam nad protikuzlom lepšie povedane nad napravením starej chyby z nevedomosti… totiž ona tá dievčina som ja -)
stále rozmýšľam nad tým akú zo zlých vlastností mu odobrať aby som to nepokazila ešte viac ako to je ( veď som toho zbabrala už dosť a z vlastnej skúsenosti môžem povedať že so silami sa neradno zahrávať ) a bojím sa aj toho aby sa mi to kúzlo nevyplatilo respektive nevratilo späť. už som uvažovala aj nad tým keby on spravil neaké opatrenie alebo si narokoval svoj život späť. nechcem mu ublížiť veď napokon ja som to zavinila. a aby som sa vratila k jeho vlastnostiam je to milý chlapec pokial sa niečo netýka mojej osoby vtedy akokeby bol v tranze. ( a nielen majetnickosť a extrémna žiarlivosť ale teraz sa k tomu pridala aj nedôvera a sklon k alkoholu ale iba ak sa niečo dotýka mojej osoby ) pokúšala som sa s ním aj rozísť ale jednoducho on to neakceptuje a tvari sa akokeby nič…. neviem to vysvetliť ale je to psychiatria…”

Ivana, som rada, že ste sa ozvali… totiž presne toho som sa obávala, že majetníckosť skĺzne až do paranoidnej podozrievavosti. Ono to jedno s druhým totiž ide ruka v ruke.

Čoskoro po tom, ako som vám odpovedala, som našla dve kúzla, ktoré by vám mohli pomôcť. Obe som dnes dala na stránku: kúzlo pre nebolestný rozchod a kúzlo na ochranu pred ohrdnutým partnerom.

V každom prípade odporúčam medzi seba a dotyčného mládenca vložiť takú vzdialenosť, aká je len možná: prestať chodiť na miesta, kde sa s ním alebo jeho kamarátmi môžete stretnúť. A pokiaľ máte chuť si skutočne “od podlahy” zabosorovať, skúste mu pričarovať nový objekt záujmu, aby si svoju energiu vybíjal inde. Kostru použite z kúzla “Nové obzory pre soka/sokyňu”, ale napíšte si nové zaklínadlo. Vy budete v roli toho, kto má vypadnúť z poľa záujmu (astrálna sviečka 2).

ďakujem  Heli –  Posted on 24. September 2008 by Sun Belangelo

4 komentáre to “Potláčame zlozvyky a naprávame kúzla lásky”

  1. Isia said

    Eli,

    tvoje články majú medzi sebou súvislosť bez toho, aby na seba cielene nadväzovali. 🙂

    Keď som čítala článok s názvom “Ako sa muži nechávajú milovať ženami”, napadlo ma, že i my ženy sme závislé od mužov. Inak by sme si nenechali vyvádzať na našich srdciach toľko “neprávostí” 😛 . Dá sa argumentovať tým, že žena si v sebe nosí odvekú túžbu zakladať rodinu, priviesť na svet dieťa a na to potrebuje muža. Avšak…za akú cenu?

    Niekde som počula, že ak sa človek bojí žiť bez partnera, bojí sa žiť sám so sebou, bojí sa prijať sám seba. Pritom väčšinou partner príde až vtedy, keď si ho silou-mocou neprajeme dostať do svojho života. 🙂

    Článok “Tri cesty ku ženskosti” núti premýšľať. Každá žena si zaslúži byť “bohyňou”…sama pre seba. A k tomu nepotrebuje nič, len svoje vlastné čisté srdce a odhodlanie kráčať životom s láskou a odhodlaním. Na to tiež nepotrebuje partnera – len samú seba.

    Takže podľa mňa…žiadne hľadanie partnera, žiadne kúzla nepomôžu. Len prijať seba, začať milovať seba a rešpektovať na sebe tú krásu ženstva, ktorú sme dostali. A či niekto príde alebo nie? Ak sa nám podarí dosiahnuť pokoj vo vlastnom vnútri…budeme sa tešiť či bez partnera alebo s ním 🙂 .

    • isia
      dakujem za komentar a aj tvoj pohlad na dnesny svet a to ako to tam funguje
      mas pravdu, zena v dnesnej dobe sa dostava do popredia a muzi su ti, co zacinaju mat problem, aby sa jej vyrovnali
      zacina zosobnovat vsetko co je v nej dane, od krasy, trpezlivosti, laskavosti, pochopenia, pracovitosti, respektu a ucty, zastavajuc tradicne hodnoty spolocnosti atd …..
      stava sa ovela viac zenou a bohynou ako kedykolvek predtym
      stava sa skutocnou zenou uz aj na vonok, nie len zvnutra je to dane , vsetko co je v nej uz aj manifestuje na vonok a to je uzasne
      len v com ej chyba je, ze muzi sa jej nevedia vyrovnat a muzi nedokazu tak dozrievat ako ona, vela muzov je chlapcami stale uz aj v dlhorocnych manzelstvach a bohuzial, maju problem sa im vyrovnat a tak vytvarat zdrave hodnotne a naozaj pevne partnerstva hmhm
      myslim, ze muzi maju co robit aby sa nam vyrovnali, lebo uz nestaci to co robia, zabudli byt rytiermi a bojovat o svoju lasku, zenu a to co je im drahe a o co stoja hmmh velmi oslabli v poslednych desatrociach a nastupuje preto zena a akysi matriarchat skoro vo vsetkych oblastiach
      muz zabudol byt akosi muzom hmhmmh a preto ani nevie ako byt otcom a nastava bludny kruh hmhm
      zena dostava castokrat len chlapca v muzskom tele, ktory nevie co chce a musi sa snazit potom s nim robit a este ho aj vychovavat hmhmm nie je jej oporou a skutocnym partnerom hmmh
      je to velmi komplikovane v dnesnej dobe premien
      preto je tolko ludi samotnych, lebo nezreli muzi, nevedia byt partnerom zrelym zenam pripravenym na partnerstvo hmhm
      je to naozaj dost zamotane a velmi individualne pri kazdom pribehu a kazdom cloveku
      nechcem nikomu krivdit samozrejme, ale ja sama som rada, ze zijem v tejto dobe rucania predsudkov, kedy moze zena so svojou krehkostou ukazat, ze je ovela silnejsia ako muz a ten, ked sa jej chce prirodzene vyrovnat, tak musi pohnut zadkom a ukazat , ze vie pri jej boku stat a byt jej oporou a tym partnerom akym vsetci vykrikuju :-))))
      ale to zena vidi, len zblizka ked sa pozrie mu do oci a vidi, ci jej dokaze celit a ustat celu jej zenskost a aj materinskost, jej majestat bohyne
      ak nie, ona to na nom hned vidi a potom treba sa len rozhodnut hmh
      srdcom a s laskou, zena caka je oporou a muz kona hmmm
      tak je to zariadene v prirode a v tejto zrychenej dobe ak muz nekona, tak na to doplati, bud o tu zenu pride, alebo ho poriesi ina zena a to tak, ze sa muto vobec nebude pacit, ale to je jeho dan, za to, ze sa nevedel zachovat ako muz a ukazat , za co bojuje, ako zena ked bojuje, je mu teraz prikladom, lebo zena vie ukazat, ze o muza stoji, ale ten akosi zabudol, ako si ist za svojim a ukazat toto ej moje, toto chcem a o toto budem bojovat a toto si pranit a pysit sa pred svetom a s tymto chcem zostarnut a prekonat vsetko co sa da 🙂
      byt muzom a zenou v dnesnej dobe je naozaj vec rozhodnutia 🙂
      ked vidim tie deti v 40rocnych telach dospelakov, ktori sa este stale boja a nevedia co chcu od zivota a len si ublizuju navzajom hmhm
      je to tazke naozaj hmmhm ja im to verim
      ale na vsetko je uz odpoved v nas a v nasom vnutornom zrkadle, lebo nezijeme 200 rokov a nemozeme si dovolit dookola robit tie iste chyby, nie, cas odratava kazdemu rovnako a zivot kazdemu ukaze co je dolezite a na com zalezi a samozrejme vsetko ma svoj prirodzeny protipol a zakon pritazlivosti funguje dokonale 🙂

      isia toto je tak dlha tema na vsetko okolo 🙂

      prajem ti krasny den a nech sa dari isia

      • diendae said

        tak toto je tak pravdive az to boli…vsetko do posledneho pismenka..ja si ani nepamatam kedy som stretla skutocneho muza, takeho akym by mal muz byt..presne ako si pisala..chlapci v 40 rocnych telach dospelakov-len dodam ze aj 50-60rocnych..

  2. v podstate je to jedno dien, lekcie dozrievania a znasania dosledkov prezivame kazdy predsa hmhm treba respekt a toleranciu a obrovske pochopenie pre ludi okolo seba, lebo kazdy z nas sa predsa snazi najlepsie ako vie a to je dolezite 🙂 pekny dne prajem

Pridaj komentár

 
