elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Účesy na leto :-)

Posted by elizabethin na 11. júna 2012

3 komentáre to “Účesy na leto :-)”

  1. Daniela said

    Pekné, ale ja mám krátke vlasy, takže u mňa by na leto prichádzalo do úvahy ostrihanie dohola 🙂 Strašne mi býva pod tou mojou hustou pokrývkou teplo.

    • xixi ja mam po pas dlhe cierne a to mam tiez co robit, kym to ucesem a zapletiem 🙂 ale mala som aj kratucke a to tiez kym som dogelovala a upravila mi dalo riadne zabrat :-))) len sa nedaj danka a bojuj s tou hrovou :-)))) leto je uzasne na ucesy veru

  2. anitraM said

    Ďakujem za typy, zajtra idem na 50-ku a mám dilému čo z vlasmi. Sú už dlhé, takže klasický účes, ktorý som nosila sa mi nepodarí. Asi skončim pri drdole. 😆

    Keď som mala krátke vlasy, mala som s nimi viac práce ako s dlhými. Tiež ich mám už skoro po pás.
    Pekný víkend Maťka želám. Užite si slniečka. 😳

Pridaj komentár

 
