elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

No neuháčkovali by ste ?

Posted by elizabethin na 25. máj 2012

Včera som sa nasmiala, lebo prišla veľká Terezka s týmto obrázkom a hovorí mi, Maminka ak sa dajú uháčkovať hodiny, uháčkuješ mi takúto čiapočku ?

No povedzte, neuháčkovali by ste?

Ja ľúbim moje deti najviac na svete,  za takéto  zázraky všedného dňa …..

vaša elinka

http://www.youtube.com/watch?v=eHlHMgrN_eE&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=t1SBPeCw8YI

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5mQ6sQTu7Ko

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JerRNuT1uhY

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xHqA__uzbuo

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=77hlQBED-p8

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ii6YIt5uaxU

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MX-UQvRAB3E

18 odpovedí to “No neuháčkovali by ste ?”

  1. Daniela said

    Pekná čiapka, ešte som takú nevidela 🙂 Škoda, nemám žiadne dievčatko v mojom blízkom okolí, ktorému by som ju doporučila.

    • ahoj danka 🙂
      to nevadi predsa, to dievcatko vyzera ako moja mala terezka xixiix
      a asi budem musiet hačkovať xixix pozerala som ake krasne fotky blavy si urobila, kraaasne 🙂 je to velmi pekne mesto a ja som to tam mala tak rada :-)) len pekne fot a budeme sa pozerat ake to tam je a ako si nazivate dalej
      pekny den prajem danka a nech sa dari 🙂

      • Daniela said

        Ďakujem pekne a zavítaj na fotoblog o Bratislave aj častejšie, aspoň si pripomenieš svoje bývalé bydlisko. Pekný víkend ti želám!

    • dakujem danka 🙂
      urcite sa pridem pozriet castejsie 🙂 je to krasne mesto a nasla som si v nom tie svoje miesta tiez 🙂
      pekny vikend prajem aj tebe

  2. anitraM said

    krááásna aj tvojej by pasovala, takže Eli šup vziať háčik a bavlnu a ide sa na to. 😉

    Slniečkový dník želám…

    • jaaaaj budem musiet martinka, veru ma to caka xixiixi len potrebujem tu zltu vlnu niekde zohnat xixiix
      tak ale sa pochvalim, uz som uhackovala klobucit velkej terezke a je nadherny a velmi si ho chvali, teraz este malej a je to 🙂
      mam doma dve princeznicky :-)))
      pekny vikend prajem 🙂

  3. lilah said

    🙂

    “No neuháčkovali by ste si? ”

    no nie! lebo toto jediné neviem … 🙂

    lilah vie veľa vecí …
    uvariť, štrikovať ( tam ma bavia tie zložité vštrikovováné norske vzory, či ako sa to volá … )
    šiť, hnevať ( seba a aj iných 😛 🙂 )
    smiať sa,
    usmievať …

    ale z háčkovania, z môjho háčkovania by sa nasmialo pol slovenska ako to ty často hovoríš … 🙂
    za ten svet neviem pochopiť, ako sa tam robia tie také zvláštne kliky haky … 😕 .. ja viem iba základnú retiazku … 🙂

    a preto?!? … iba tíško závidím tým žienkam, ktoré toto dokážu … je to ozaj prekrásna čiapočka, … opička by bola šťastná prešťasná, keby že takúto čiapočku má … a ešte ružovúúúúúú … 🙂

    asi poviem mojej maminke … tá ozaj vie všetko, ešte viac a lepšie ako ja 🙂

    pekný dníčok prajem … 🙂

    • jaaaj lili :-))))))))))
      to vobec nie je take tazke, ak vies strikovat, urcite tvoje prsteky dokazu aj hackovat moja neboj sa, vies krasne malovat a hackovanie je o tom istom 🙂
      ked poskusas, tak aj tvoja malinka bude mat ciapocku ako tato zlatovlaska .-)
      a na leto jej pristane ako malej princeznicke 🙂
      a ruzova to je naozaj vrchol blaha, aj my mame vsetko ruzove 🙂 mozno preto ja inklinujem k modrej , asi to vyvazujem ako protipol xiixi
      ja som raz mala obdobie, kedy zatvorim oci a videla som ruzove flaky dookola, no neviem, co tie moje baby na tom vidia 🙂
      som si minule hovorila, ze su take velmi dievcenske a krasne, ze keby aspom jedna na chlapceka bola xixii to je ta moja tuzba po chlapcekovi stale
      xixiix a ta hrozna vestba s tymi dvojcatami hmhmmh a tou 8 clennou rodinou, co ma privadza do zuflastva :-))))
      ak to budu zasa dievky a zasa same gumku a saticky a ciapocky a kabelky a topanocky, klobuciky, tak neviem co spravim hiihih
      ale iste je, ze sa budu urcite cesat mojimi a aj vytahovat zasa moje koralky a sponky a gumkya nausnicky booooze, dievky sa nezapru v tomto co je modne a co nie 🙂
      dokonca som si musela ostrihat 10cm z vlaskov lebo mi do nich zaplietli kefu gulatu, a to som ich mala take krasne po pas 🙂
      ako vzdy som nosila , uz mi dorastli a som to zasa ja 🙂
      no neviem, ak ma pocuje vesmir, tak chcem chlapcekaaaaaaaaaaa xiixixi
      a pozdravujem tymto tvojeho chlapceka :-)))

      pekny den prajem a len skusaj lili, urcite sa ti to podari, lebo si velmi sikovna a dokazes toho velmi vela 🙂

      • lilah said

        🙂 jááááj, áááno, ružová je fakt vrchol blaha, veru, veru … 🙂 všééétko je ružové, a ked poviem, všetko tak všetko, aj to čo nemôže byť od prírody ružové v jej hlávke ružové prosto je! … 🙂 …

        je ozaj prekrásna, … 🙂 … úžasná a ja si to tak užívam, že mám dievčatko … malá, princezná 🙂

        ale? chápem tvoju túžbu po chlapčekovi …
        ja ked som bola po prvý krát tehotná, ked mi lekár povedal, že to bude dievčatko, som preplakala pol dňa … to naozaj … 🙂
        nie! bude to chlapec a šlus … 🙂

        ale tak, aj keď ti to zo srdca želám, … je to ozaj úchvatné, ako sa to tak krásne triedi už od malinkata mala …
        chlapčeka zaujímajú kolieska na autíčkach, ( iba pozorovať s očami ako taniere ako sa točia … 🙂 dievčatko je o niečom inom … )

        Ďakujem za pozdrav pre levíka … 🙂
        na pobavenie, čo mi zahlásil minule …

        je ráno, trištvrte na osem, najvyšší čas, aby už šiel do školy a on si ešte len zhľadúva rifle, aby sa mohol obliecť ….
        po 5 – tich minútach, už mierne nervozny, ved nestíha, prirodzené,
        sa ma pýta,

        mamíííííííí 🙂
        Nooooo? … 🙂
        nevidela si moje rifle?
        a mamina lilah, naivná ako vždy mu iba úprimne odpovie …
        neviem zlatko, neupratal si si ich včera večer?
        on sa na mňa pozrel s tými veľkými očiskami, v nich sa zračil úúúúúúžas a ešte akýýýý … a iba mi povedal …

        no! Mami! Tebe už naozaj preskočilo!
        Ja?!?!?
        a upratovať? …

        🙂 ešte stále chceš chlapčeka? 🙂

        pekný dníčok želám … 🙂

        Hehe, práve mi tu, ( na začiatku písania komentára zahlásil …. )
        mamííí, spravíš mi chlebík zo slaninou a cibuľou?
        áno, .. hned len čo to dopíšem …
        dobre mami …
        a v čase ked ti to tu píšem, mi hovorí …
        hm, viem písať najrýchlejšie z triedy na pc,
        a Ty! mami, robíš najpomalší chlebík so slaninou a ciboľou …

        no … 🙂 ešte stále chceš chlapčeka? 🙂 🙂

    • xixiix to si viem predstavit xiixix
      mala som bratov a ti vedeli tiez urobit velky bordelik xiixix
      ja si myslim, ze som dost odolna voci takymto veciam :-)))
      uz som zistila co je to mat organizovany poriadok a bordelik v jednom 🙂 takze mi to tak predstava ze mozem mat este chlapceka vobec nevadi, ja potom budem robit indiana alebo strielat vrabce susedove, alebo vyrabat luky a sipy spolu s nim, budem si to vychutnavat po tych satickach a maslickach a sponockach, myslim, ze je to iny svet a ako som teraz uplne pohltena svetom dievcatiek, tak budem potom aj chlapcov a keby boli dvaja jeeeeejda, to by bolo super :-)))
      s tymto strasim kamaratky, vies si predstavit dvoch chlapcekov naraz? jeeeejda ak ma vesmir pocuje a aj moju nehoraznu poziadavku, tak si prosim dvoooooooch naraaaaaaaz :-)))
      hahhahahhahhahahhahah
      to bude super, aspom budu tie moje terezie davat do poriadku hiihihihiih ja sa na toto neskutocne tesim, keby mi niekto zarucil, ze fakt budu dva , tak sa dam nahovorit aj hned zajtra hihiihihi
      ja si myslim, z zivot je tak bizardny, ze staci mat sen a on sa uz postara hihihiihihi takze je lepsie snivat a mat ocakavania ako nemat nic :-)))

      pekny den prajem a nech sa dari :-))))

  4. tak a ja pridavam na inspiraciu

  5. a este nejake napady

Pridaj komentár

 
