elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Pretože som ťa neľúbil, ale …

Posted by elizabethin na 15. mája 2012

Je zlváštne ako ludia reagujú na samotu v svojom živote a následne sa snažia dokazovať si, že naozaj za niečo stoja a tým ospravedlnia svoje skryte motívy. Hmmm. Jeden z najúžasnejších príbehov s ktorým som sa stretla v poslednej dobe bol, plačlivý monológ jednej ženy spred dlhej doby, ktorá polhodinu vysvetľovala ako na sebe pracuje, aby bola dosť dobrá, stará sa o seba, je krásna, vie perfektne variť, starať sa o domácnosť, o hostí, manžela, všetko je tip top, tak prečo sa toto stalo. Hm hmhm. Pretože ju neľubil a obaja si zamenili vybudovanie rodiny a aj vzťahu za  s.r.o.čku a od začiatku stavali na skrytých motívoch, aby ukázali, že na to majú.

Ale nebola to láska, od samého začiatku. On na partnerku, ktorá je kočka a ona, na partnera s ktorým vie mať nakoniec vzťah a rodinu. Hm hmhm. Veď to vedela od samého začiatku presne ako on. Ak to mám tak priamo povedať, často ide o spojenie dvoch osamelých ľudí, ktorý sa navzájom takto zachránia pred okolím, ale aj keď všetko majú, lebo sa snažia v tom motíve pokračovať, jednoducho príde po rokoch zlom.  Chcú zažiť lásku a ten pocit, žé sa ma dotkne druhá polka mojej energie, ktorú raz Boh stvoril ako celok a potom sa rozdelila a zrazu celý  vesmír vám dá odpoveď na všetky skryté otázky.

Ale je tu riešenie. Ako to vyriešila jedna úžasná žena, ktorú týmto pozdravujem a hlboko rešpektujem a dovolila mi napísať toto o nej. Povedala. Vybudovala som si 15 ročný vzťah s mužom len z čistej vypočítavosti. Lebo som bola osamelá a chcela som rodine dokázať, že tiež mám na to, aby som mala muža a vzťah a rodinu. Áno priznala si to, potom nastal zlom a ona sa už nevedela vzdať toho, čo pri ňom nadobudla, jeho, detí a rodiny a všetky tieto ezoterické teórie o láske jej pripadali ako zo zlého sna, nevedala jednoducho popretŕhať všetky putá , zázemie, rodinu a len tak utiecť za láskou svojeho života, budovať všetko odznova, ale taktiež to nechcela ľutovať. Ale ani klamať svojemu partnerovi už nedokázala. Tak prišla ku mne po radu, čo má robiť. A ja som je poradila, čo pomože jej , jej partnerovi a aj láske. Bola to úprimnosť a bolo to ťažké. Neskutočne si ju za toto vážim.

Úprimne priznala partnerovi, svoje dávno skryté motívy , na čom ona začala budovať vzťah, ale celé roky s rešpektom a úctou sa snažila byť voči nemu dobrou manželkou a nechce o neho prísť. Lenže stretla lásku, svoju polku a ona ju chce nechať ísť, kvoli tomu čo už s týmto mužom vybudovala a má s ním veľa pút a nevie si predstaviť toto zničiť všetko, ale nechce mu aj klamať. Všetko mu pekne úprimne povedala s tým, že ju zavrhne, alebo s ňou nájde riešenie také, že úprimne a tentokrát s otvoreným srdcom a s vedomím, ako ho to môže raniť, chce zostať aj naďalej s ním a dať mu šancu na lásku ktorá sa v nej prebudila. Ukáže mu , že aj keď ona nie je jeho pravá láska, Je to láska úprimná a odovzdávajúca sa, s obrovským rešpektom a úctou a ona  mu to všetko dokáže a ukáže. Má ho veľmi rada a ak chce on odísť od nej nebude mu brániť, chce aby bol v živote šťastný, ale ona vie, že už spokojnejšia a štastnejšia s iným nebude, lebo majú medzi sebou priveľa pút na ktorých jej záleží a klamať mu už viac nechce.

Tak čo poviete. Bláznivé ako život sám, obrovská láska na jednej strane, pravá láska na druhej strane. Obrovský zmätok v srdciach a mysliach toľkých zúčastnených ľudí a jedna krehká žena, ktorá to chce dať všetko do poriadku s otvoreným úprimným srdcom, vyčistiť všetky staré nánosy a začať odznova so snahou a láskou, ktorú len vie v sebe nájsť. Jednoducho zmenila názor na seba samú a aj veci naokolo. Usporiadala priority a všetkého si bola vedomá.

A ako to skončilo? Bolo to pred viac ako rokom a pol a samozrejme k tejto jej snahe sa pridal aj partner, pravá láska odišla do neznáma a oni žijú spokojne a šťastne ako som videla ďalej, ich vzťah je úplne iný ako bol a oni dvaja ako práve zaľúbení párik, ktorý sa len teraz stretol a začal spolu žiť. Plnia si priania a skryté túžby. Majú ďalšie miminko a cítiť z nich obrovskú spokojnosť a harmóniu. Silu rodiny. Spolupatričnosť.

Neuveriteľné ako všetky teórie o šťastnej pravej láske a zúfalstve po tom ako necháte svoju životnú polku odísť, popreli tým, že im to naozaj spolu funguje, lebo obaja na tom pracujú z úprimného srdca a ja im to prajem a želám a hovorím, že úspešnosť každého vzťahu stojí len na tých dvoch ľuďoch samotných. Lebo len oni dvaja sa rozhodujú komu dajú v živote šancu a prečo. Len oni dvaja sa snažia o prekonávanie prekážok, oni dvaja medzi sebou všetko si musia vydiskutovať.Nik iný nepreberá za toto zodpovednosť a ničím iným sa to nedá ospravedlniť. Ani deťmi, ani obetovaním, ani majetkom, ani postavením, ani krásou hihiih. Je to len o tých dvoch konkrétnych ľuďoch a o tom ako láska hory prenáša.

Láska je zvláštna vec a okrem toho, že existuje tá pravá, potom aj ta ľavá a stredopredná a prednozadná a potom tá k zvieratkám a ku stromom a k deťom,  kámoškám a kámošom, tetkám a babkám, Oshovi, Budhovi ,ale aj červenej ponožke …. Inak povedané milí priatelia, nech je hociaká, doležité je, aby ste boli spokojní a šťastní a prežili tak svoj život najlepšie ako viete. Lebo je to len a len na vás. Nie na nás, ale na vás.

vaša eli.

4 komentáre to “Pretože som ťa neľúbil, ale …”

  1. anitraM said

    Krásny článok Eli a ten príbeh tiež poznám zo skutočnosti. Občas sa stáva,ak života dvoch ľudí vstúpi tretia osoba, že to ich vzťah posilní. Bol len akýmsi citovým ukazovateľom, ktorý mal prejsť ich vzťahom.
    V horšom prípade sa manželstvo rozpadne a až potom si jeden z nich uvedomí čo mal. Život sa nám občas riadne skomplikuje a je na nás ako sa z toho vymotáme a príjmeme tú najlepšiu verziu pre nás potrebnú.

    Krásny deň Eli. 😉

    • ano martinka, ja si tiez myslim, ze ak niekomu ukazujem , ze ho mam rad a snazim sa o vztah s tymto clovekom, ukaze sa, ci o mna stoji a chce byt so mnou, alebo si radsej vyberie inu osobu s ktorou toto vsetko chce prezivat. dennodenna volba a riesenie dennodennych veci sa da len s jednym clovekom a toho si treba vediet vybrat a s nim to prezivat.
      volba kazdeho z nas je len na nas a ostatni by to mali respektovat
      je to clanok o uzasnej zene a este uzasnejsom muzovi, ktori maju moj obdiv a myslim, ze ak si clovek dobre vyberie, nema co dokonca zivota lutovat 🙂 a o tom zivot je o rozhodnuti a naplneni, ze som urobil vsetko co som mohol, pre to aby som zil tak, aby som to nelutoval a nerobil nestastneho este aj partnera ktoreho som si vybral 🙂
      krasny den aj tebe moja 🙂

  2. Beny said

    • ahoj beny 🙂
      dakujem za krasne video 🙂
      myslim ze zeny su krasne a krehke stvorenia, male princezne na tomto svete, majuce v sebe obrovsku silu a odvahu 🙂
      pekny den ti prajem 🙂

Pridaj komentár

 
