elizabethin – Snívajme sen o Raji na Zemi

Veci, za ktoré som vďačný …

Posted by elizabethin na 11. mája 2012

Dnes som mala hodinku, keď som čakala u lekára a snažila som sa ju vyplniť kreslením vecí na papier , za ktoré som vďačná, namiesto ohovárania lekárov a sestier, preberania politickej situácie, kritizovania ekonomiky, nadávania na učiteľov, znevažovanie cirkvi ……

Veru bolo toho veľa na pretras v takej čakárni a tu som si spomenula, ako my sami ovplyvňujeme svoj svet a ja som sa rozhodla nezapojiť ani do jednej z debát a vymyslela som si radšej toto. Nakresliť, za čo všetko som v živote vďačná.

Musím sa priznať, že moje umelecké dielo nebolo také krásne ako toto, ale myslím si, že naše kresby by sa asi vo veľkom zhodovali.  Preto ak máte chvíľočku čas pri čakaní na niečo a nechce sa vám zapojiť do diskusie, skúste si na kúsok papiera nakresliť svoj svet, ktorý teší vaše srdiečko. Zasmejete sa a máte aj peknú spomienku, čo budete možno nosiť v peňaženke , pod fotkami detí.

spokojný piatok praje eli

2 komentáre to “Veci, za ktoré som vďačný …”

  1. anitraM said

    Ja som okrem iného vďačná aj za teba , že mi presvetluješ život svojim úsmevom a radosťou , ktorý cítiť aj cez písmenká. 😳
    Som rada, že si. 😉

    Krásny slnkom prežiarený piatoček. 😀

    • dakujem martinka
      aj tebe za to ze si a pomahas mi, ked potrebujem 🙂
      velmi si tohoto priatelstva na tebe vazim asom tiez rada ze si a ze ma akceptujes taku aka som :-))))
      posielam vela slniecka a lasky v tento specialny den 🙂

Pridaj komentár

 
